Advies makelaar
Website
Presentatie
8.2/10

P de Hond

Prima ervaring bij Huysshop. Vriendelijke mensen, reageren snel en adequaat op vragen en opmerkingen. Na bestelling van een fundapakket kan je direct aan de slag.

Je maakt een account...

Je maakt een account aan voor je online dossier, daar kan je dan alles invullen over je huis. De makelaar en de backoffice controleren de informatie voordat het huis op funda wordt geplaatst. Je kan overigens nadat je huis op funda is gezet kostenloos wijzigingen laten verwerken, zoals foto's, tekst etc. Prima!

De aanvragen voor bezichtigingen krijg je netjes doorgestuurd. Ik had vrij snel een serieuze koper. De makelaar van Huysshop heeft na overleg met mij de (overigens korte) onderhandeling gevoerd. Ik ben tevreden over de verkoopprijs.

De koopakte was snel klaar. In het online dossier staan behalve de koopakte zelf ook de belangrijke bijlagen (kadastraal uittreksel, kaartje, toelichting, eigendomsbewijs, lijst van zaken, vragenlijst.). Je moet zelf een afspraak maken met de koper om te tekenen. Huysshop stuurt de digitale versie van de getekende koopakte naar de notaris.

Kortom: als je bereid bent zelf de bezichtigingen te doen van je huis (is nog leuk ook!) dan kan je dat een hoop geld schelen. Huysshop staat je bij tijdens de verkoop en zorgt dat de verkoop ordentelijk en soepel verloopt.

Correcte afhandeling van vragen en opmerkingen. Flexibele mensen, meedenkend.

Geen.

Zeer slecht. Zeer onpersoonlijk en buitengewoon amateuristisch.

Klantencontactcenter kan veel beter. Zeer slordig met akte. Zeer slecht met klantenomgang. Na klacht ben ik tot op heden niet gebeld of gemaild.

Verlengen abonnement plattegrond via funda

Goedkoop

Zeer tevreden over Huysshop! Bestellen ging gemakkelijk, duidelijke, snelle communicatie en je weet waar je aan toe bent. Nadat de makelaar was langs geweest stond mijn huis een dag later al op... Zeer tevreden over Huysshop! Bestellen ging gemakkelijk, duidelijke, snelle communicatie en je weet waar je aan toe bent. Nadat de makelaar was langs geweest stond mijn huis een dag later al op funda.

Snelle communicatie, wijzigingen op funda worden snel doorgevoerd, bekwame en vriendelijke makelaar.

Goede ervaring, to the point, makkelijk alles zelf te doen voor goede prijs met een Funda uitstraling.

Korte lijnen, snelle reactietijd.

Aanlooptijd was iets te lang voor ons (we moesten wachten tot een makelaar langs de woning was geweest).

Reactie Huysshop.nl:

Geachte cliënt,
Geachte cliënt,
Dank voor uw positieve reactie. Wij zijn blij dat u onze dienstverlening hoog waardeert. De beschikbaarheid van onze makelaars die de opname doen is soms een hele puzzle. Maar het komt altijd voor elkaar. Nogmaals dank voor uw review en succes met de verkoop!
Philip Koene
backoffice Huysshop

Ed van Adrighem

Ik heb een pakket aangeschaft maar heb op dit moment mijn huis nog niet verkocht.
Het huis staat sinds 4 dagen op Funda dus ik heb nog de tijd

mooie foto's en overzichtelijke site. Prima mogelijkheid om dokumenten te uploaden.

Vertel even dat je zelf de maten moet nemen en nauwkeurige schtesen moet aanleveren dat staat nergens.
Als je het pakket met plattegronden neemt ga je ervanuit dat je die ook krijgt en niet dat je ze eerst zelf moet maken.

Men is communicatief, adequaat

Flexibiliteit bij opstellen publicatie.

Enigszins helderder beeld van de verschillende pakketten (meer details)

Ze leveren diensten tegen een laag tarief. Helaas is dat vaak ook te merken in de geleverde diensten.

laag tarief

- betrokkenheid makelaar laag. Hetgeen besproken wordt tussen makelaar en verkoper wordt niet dusdanig goed verwoord richting de kopende partij
- marktkennis woningregio van de ingeschakelde...
- marktkennis woningregio van de ingeschakelde taxateur zeer slecht
- de gegevens die op funda worden geplaatst bevatte fouten welke door Huysshop erin waren gezet (incl. onjuiste vraagprijs)

CFJ Mans

Online gemakkelijk te regelen. De makelaar kwam al gauw op bezoek en het huis in de verkoop zetten werd al snel geregeld.

De medewerkers van Huysshop zijn vriendelijk en behulpzaam.

Bram van Ast

Het zelf verkopen van je huis met behulp van Huysshop is prima te doen.
Het zelf verkopen van je huis met behulp van Huysshop is prima te doen.
Ik vind wel dat je het proces zelf ook goed moet begrijpen. daardoor kun je ook beter inschatten wat er voor komt kijken en wat je van Huysshop mag en kunt verwachten.

Prijs/Prestatie verhouding ten opzichte van enkele andere DHZ-internetmakelaars.

Je moet er soms iets te veel achter aan om dingen voor elkaar te krijgen.
Je hebt niet echt de mogelijkheid om even met de makelaar van Huysshop telefonisch iets af te stemmen.
De stap...
Je moet er soms iets te veel achter aan om dingen voor elkaar te krijgen.
De stap van mondelinge overeenstemming met een koper tot het beschikbaar hebben van een complete set (koopovereenkomst) om tot ondertekening te komen verloopt niet vlot en soepel.
Als verkoper zou ik dat zeker soepeler willen hebben laten verlopen.

Het is iets te veel "geautomatiseerd", wat voor de beleving niet altijd even goed is.