Advies makelaar
7.8/10
Website
Presentatie
8.2/10

Goede ervaring met Huysshop. Het aanmelden en bestellen van een pakket gaat vlekkeloos. Na opname en verwerking ging de verkoop van start. Omdat er veel kijkers waren heeft onze makelaar een... Goede ervaring met Huysshop. Het aanmelden en bestellen van een pakket gaat vlekkeloos. Na opname en verwerking ging de verkoop van start. Omdat er veel kijkers waren heeft onze makelaar een inschrijving begeleid. Perfekt verlopen, ons huis binnen 1week verkocht. Fijne backoffice met mensen die weten waar ze het over hebben.

Meedenken met klant, snelle respons op vragen. Klantendossier.

Geen.

Heel slecht! Komen afspraken niet na. Duurt allemaal heel erg lang voordat er actie ondernomen wordt.

Als een klant zijn huis wil verkopen, wil je dat dit snel gaat.
Wij hebben zelf een commercieel bedrijf en daarin is snelheid, accuraatheid en klantvriendelijkheid het allerbelangrijkste....
Als een klant zijn huis wil verkopen, wil je dat dit snel gaat.
Dan wil je niet dat de makelaar geen tijd heeft. Dat de inmeter afbelt. Dat de belafspraak de belafspraak verplaatst. Inmiddels zijn we weken verder en staat het huis nog steeds niet online.

Zeer goed

Snelheid

Reactie Huysshop.nl:

Geachte opdrachtgever, dank voor de review! Uiteraard mag je een keer langskomen. Koffie staat klaar op ons fijne kantoor aan de Parklaan 54a te Eindhoven!

Pim

Super fijn!

Gebruiksvriendelijk

Reactie Huysshop.nl:

Dank voor de prachtige review, Pim! Daar zijn we als Team Huysshop natuurlijk heel erg blij mee.
backoffice Huysshop

koenders

Zeer goed

alles

Fulco Heres

Ze deden dat wat ik van ze verwacht had. Alles goed geregeld.

J. Ruiter

Goed en gedegen, komt enigszins afstandelijk over, maar het is nu eenmaal een internetmakelaar.

In mijn zoektocht naar een professionele internetmakelaar, kwam Huysshop het beste naar voren

De toegewezen makelaar mag wel eenmalig bij inschrijving telefonisch contact hebben met zijn nieuwe klant.

Lillian

Goed bereikbaar via de mail. De telefonische bereikbaarheid kan nog wel wat verbeterd worden. Verzoek om terugbellen wordt niet voldaan. Klantenintranet functioneert een tijd niet.

Het feit dat het klantenintranet een ruime week niet heeft gefunctioneert vind ik haast onacceptabel voor een bedrijf van dit formaat. Dat er daarbij geen enkele update vanuit huysshop komt verbaasd... Het feit dat het klantenintranet een ruime week niet heeft gefunctioneert vind ik haast onacceptabel voor een bedrijf van dit formaat. Dat er daarbij geen enkele update vanuit huysshop komt verbaasd mij ten zeerste. Er wordt niet actief geïnformeerd of er nog dingen zijn waar ik tegen aan loop (omdat de site niet werkt) of het toesturen van formulieren/vragenlijsten die ik normaal van het intranet zou kunnen halen.

D Simpson

Positive and professional

Eveline den Ouden

Wij hebben enkel positieve ervaringen met Huysshop. Zeer snel en ook in de avonduren en in het weekend worden soms aanvragen doorgestuurd.