Advies makelaar
7.8/10
Website
Presentatie
8.2/10

Alles is goed geregeld en als er onduidelijkheden zijn staat de helpdesk altijd klaar.

Behulpzame medewerkers

Snelle reaktie van taxateur en op mijn vragen telefonisch of per mail.Goede afhandeling na verkoop met gereed maken koop akte.

snel ,accuraat en plezierig

nee

Woontotaal Rijnmond

Wij doen al enkele jaren zaken met Huysshop en zijn heel tevreden over dit bedrijf. Er wordt altijd snel gereageerd, soms zelfs in het weekend en er is een hoog service niveau. Prijs/kwaliteit... Wij doen al enkele jaren zaken met Huysshop en zijn heel tevreden over dit bedrijf. Er wordt altijd snel gereageerd, soms zelfs in het weekend en er is een hoog service niveau. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed.

Snelheid van reageren en prijs/kwaliteitverhouding

Reactie Huysshop.nl:

Geachte cliënt,
Dank voor de mooie beoordeling. Ons streven is om verkopers de beste service te bieden die mogelijk is. Het verkopen van je huis is al spannend genoeg. Nogmaals dank!
Met...
Geachte cliënt,
backoffice Huysshop

van Duijn

Heeft wel snel gereageerd om mijn verkoop chalet te aanvaarden

Nee

Heb zelf moeten bellen voor plaatsen op Funda en nogmaals voor het verkoop bord
Dat zou bij U accurater moeten.

Mijn hyis staat momenteel te koop via de Huysshop.

Communicatie via de e-mail verloopt snel.

V. Rijswijk

Ik zou vlg keer opnieuw voor Huysshop kiezen. Vlotte en professionele communicatie. Prettige begeleiding en goede adviezen. Online zijn ze perfect ingericht. Ze bevestigen elke stap per mail. Koper... Ik zou vlg keer opnieuw voor Huysshop kiezen. Vlotte en professionele communicatie. Prettige begeleiding en goede adviezen. Online zijn ze perfect ingericht. Ze bevestigen elke stap per mail. Koper en verkoper weten direct waar alle docs staan en waar ze asn toe zijn. Top. Helemaal tevreden.

Het online dossier voor koper en verkoper. Bereikbaarheid en betrokkenheid v/d makelaar. De consequente bevestigingen en informatie per mail.

Geen verbeterpunten nodig.

Reactie Huysshop.nl:

Beste Yvonne,
Beste Yvonne,
Dank voor deze prachtige beoordeling van Huysshop. Daar zijn wij uiteraard erg blij mee. De verkoop ging naar verwachting erg snel. Niet zo vreemd eigenlijk, een hartstikke leuk huis in een heerlijke buurt in Eindhoven!
Succes met verhuizen!
backoffice Huysshop

Verhuurde woning Veldhoven

Positieve ervaring. Ik heb Huysshop gebruikt voor verhuur van een woning, uitsluitend voor plaatsing op Funda en het doorkrijgen van geïnteresseerde kandidaten. Voor het overige (tekst, foto's,... Positieve ervaring. Ik heb Huysshop gebruikt voor verhuur van een woning, uitsluitend voor plaatsing op Funda en het doorkrijgen van geïnteresseerde kandidaten. Voor het overige (tekst, foto's, bezichtigingen, contacten, huurcontract) geen support van Huysshop gevraagd. Het proces is niet altijd direct helemaal duidelijk en kan nog verder worden verbeterd, maar Huysshop reageerde snel op vragen. Al met al stond de woning na 2 dagen op Funda.

Hoge reactie snelheid. Relatief gunstige prijs.

Het proces lijkt primair gericht op verkoop van een woning en minder op verhuur. Uiteraard is daar een grote overlap, maar niet 100%. De emails bijvoorbeeld die je na plaatsing op funda ontvangt... Het proces lijkt primair gericht op verkoop van een woning en minder op verhuur. Uiteraard is daar een grote overlap, maar niet 100%. De emails bijvoorbeeld die je na plaatsing op funda ontvangt hebben meest, zoniet alle, betrekking op verkoop van een woning. Goed bedoeld, maar niet van toepassing bij verhuur.
Een beter - idotproof - gebruiks-stappenplan en wellicht iets meer contextuele uitleg, zou veel toevoegen voor de gebruiker. Je kunt alle woninggegevens zelf inkloppen in MijnNVM.nl, maar het is niet duidelijk dat je daarna actief moet vragen aan Huysshop om de woning geplaatst te krijgen op Funda en Pararius. Uiteraard doe je dat omdat je de woning op funda etc wil hebben, maar het is niet duidelijk dat je daar actief naar moet vragen (de meeste klanten werken niet dagelijks met MijnNVM). In eerste instantie weten ze ook niet dat dat geen Huysshop platform is, maar een NVM-platform, ondanks
de naam, en of en hoe dit weer verbonden is met Funda, Pararius etc..

Nieuwegein

Goede ervaring. Scheelt ontzettend in de prijs. Wij zouden hier opnieuw heengaan als we ons huis moeten verkopen. Pakket kan precies naar wens worden aangevraagd. En zelf de bezichtigingen heeft... Goede ervaring. Scheelt ontzettend in de prijs. Wij zouden hier opnieuw heengaan als we ons huis moeten verkopen. Pakket kan precies naar wens worden aangevraagd. En zelf de bezichtigingen heeft veel voordelen hebben we gemerkt. Hierdoor zijn avonden en weekenden ook mogelijk en dat vinden veel mensen prettig.

Prijs is heel laag. Klantenservice snel bereikbaar. Op mail wordt ook snel gereageerd.

Procedure is niet helemaal duidelijk vooraf. Flowchart daarvan zou handig zijn en verschil tussen de verschillende paketten kan iets duidelijker gemaakt worden op de website door deze in 1 tabel met... Procedure is niet helemaal duidelijk vooraf. Flowchart daarvan zou handig zijn en verschil tussen de verschillende paketten kan iets duidelijker gemaakt worden op de website door deze in 1 tabel met elkaar te vergelijken.

H. J. Kuiper

Goede ervaring en snelle service.

Makkelijk digitaal te bereiken,snelle afhandeling van zaken.

To do list met lijsten en andere dingen die afgehandeld moeten worden.

Voldoende

nee