Uitstekend!

Meedenkend, informerend

Ik vond de website niet duidelijk w.b het bestellen van kleine (proef) potjes verf.

RAMPZALIG

Nee, alleen maar blunders.

Alles

Zeer snelle levering op tijd bezorgd, dus zeer tevreden

Afspraak goed nagekomen

Overall nice experience and product of a good quality

Product quality

Delivery

Ik heb bij deze shop diverse keren gordijnrails besteld. Ze hebben kwaliteit merken voor een scherpe prijs. Bezorging is goed. uitstekend verpakt.

Goede communicatie en ook aanpassen van dingen werkt zeer goed. Chat functie maar ook telefonisch goed bereikbaar.

De gaten in de gordijn rails zijn niet aan te passen tijdens het bestelproces. Kennelijk worden vanuit de fabriek de gaten voor geboord. Deze zaten om de 60-70 cm! dat is voor zware gordijnen te ver uitklaar. Nu moet je zelf aan de slag om gaten bij te boren en de schroeven te laten verzinken in aluminium, wat lastig is. Het zou fijn zijn als je dat ook kan aangeven bij het bestel proces.

Wordt waargemaakt wat er op de site staat. bij de levering elektrisch bedienbare gordijnrails was een onderdeel niet aanwezig. Na tel contact is het alle maal prima geregeld.

Duidelijke web site en een snelle levering

snelle levering

niet meteen

Goede ervaring.

Goede kwaliteit en snelle levering.

Geen.

Rob

Goed product.
Echter het ging mis met de levering. Vervoerder was slecht in de communicatie (berichtgeving) en kon adres niet vinden dus liet de ons stikken.

Leuke producten

Een vakbekwaam vervoeder zoeken die zich niet het standpunt heeft 'google kent de straat niet dus leveren we niet'

rebecca

Mijn bestelling ging niet helemaal goed. Het product bleek er niet te zijn. Werd wel snel gebeld.
Mijn keuze gemaakt op een ander product, bezorging in de morgen afgesproken. Toen wij geen...

Goed telefonisch te bereiken. Medewerker(ster) denkt mee.
Kennis van de producten. Ga uit van een goede afhandeling

Is een mooie site met meer dan genoeg mogelijkheden. Dus was verbaasd dat mijn product niet meer leverbaar was