Mevr. smakman

TOP! Er werd goed meegedacht in mijn uitdaging !! Ze hebben mij enorm geholpen toen er tijdsdruk was.

Meedenken bij uitdaging

Sorry geen verbeterpunt

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat ons team goed heeft meegedacht en je zo goed heeft kunnen helpen, zeker onder tijdsdruk! 😊 We zijn blij dat je tevreden bent met onze instucrails.

Dhr. Signer

Goede prijs/kwaliteit.

In het geval van de rails kon ik niet vinden of de rollers zich aan de linker- of rechterzijde moeten begeven.

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Super dat je tevreden bent met de prijs/kwaliteit van onze verf! 🎨 Voor de vraag over de rails, de rollers kunnen aan beide zijden geplaatst worden, afhankelijk van je... Bedankt voor je review! Super dat je tevreden bent met de prijs/kwaliteit van onze verf! 🎨 Voor de vraag over de rails, de rollers kunnen aan beide zijden geplaatst worden, afhankelijk van je voorkeur!

Mevr. Bos

Prima, goed geregeld

Goed geregeld, je wordt goed op de hoogte gehouden, snelle bezorging

Geen, was top

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en de snelle bezorging waardeert. 🎨 We zijn blij dat alles naar wens is verlopen. Veel plezier met je verfproject!

Dhr. Lasuy

Kwaliteit en service top

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn dat je tevreden bent met de kwaliteit en service van onze gordijnrails. We streven er altijd naar om topkwaliteit en service te bieden! 😊

Mevr. Kroon

Goede website, alles makkelijk snel en logisch te vinden

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn dat je de website zo goed hebt ervaren, we hebben ons best gedaan om het zo makkelijk mogelijk te maken 😊. Veel plezier met de proefjes verf!

Mevr. Schoemacher

πŸ‘

Goede uitleg en uitgebreide informatie betreffende opmeten van hordeur.

Zou het niet weten. Misschien montage bijlage/tekening

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je feedback! Geweldig om te horen dat je tevreden bent met de uitleg en informatie over het opmeten van de hordeur. We zullen je tip over een montagebijlage of -tekening zeker meenemen... Bedankt voor je feedback! Geweldig om te horen dat je tevreden bent met de uitleg en informatie over het opmeten van de hordeur. We zullen je tip over een montagebijlage of -tekening zeker meenemen om onze service nog beter te maken! Tip: de montage handleiding staat op onze website bij het product! 😊

Dhr. van der Meer

Shop is okΓ© de vervoerder die jullie gebruiken moet je mee stoppen.

Als je mensen 16,95 laat betalen voor een lever afspraak moet je niet gewoon een andere tijd komen dan afgesproken.

Mevr. Peeters

Uitstekend

Webshop makkelijk te navigeren.
Duidelijk advies bij product zelf.
( gordijnrails: voordeel v soort. Hoeveel bijproducten worden geadviseerd?)
Keuze leverdatum mogelijk. Webshop makkelijk te navigeren.
Duidelijk advies bij product zelf.
( gordijnrails: voordeel v soort. Hoeveel bijproducten worden geadviseerd?)
Keuze leverdatum mogelijk.
Klantenservice goed bereikbaar en in staat oplossing voor ontstane probleem in te zetten.

Niets.
Er ging iets mis met leverdatum. Contact met klantenservice was top.

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn dat je de navigatie van onze webshop makkelijk vond en het advies bij het kiezen van de gordijnrails duidelijk was. Super om te horen dat onze klantenservice je snel... Bedankt voor je review! Wat fijn dat je de navigatie van onze webshop makkelijk vond en het advies bij het kiezen van de gordijnrails duidelijk was. Super om te horen dat onze klantenservice je snel en goed heeft kunnen helpen met de leverdatum! 😊 Veel plezier met je nieuwe gordijnrails!

Dhr. Mekkelholt

Top

Perfect op maat geleverd

Op dit moment geen.

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn dat de deurmat perfect op maat geleverd is en je er tevreden mee bent. Veel plezier met je nieuwe deurmat! 😊

Mevr. koning brouwer

Perfect

Kontakt verloopt goed

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat het contact goed verloopt en dat je tevreden bent met de deurmat. 😊