Je aankoop wordt beschermd

Geert

Uitstekend. Heldere website met veel uitleg.

Uitermate goede klantenservice. Op mails wordt heel snel gereageerd.
Wij bleken uiteindelijk een beschadigde goedijnrail te hebben ontvangen. Dit werd uitstekend afgehandeld en binnen een paar dagen hadden we weer een nieuwe in huis. Echt top service dus!

Best fijn, alleen de bezorging/bezorger niet zo fijn

goed website, snel geleverd !

koerier dienst was niet vriendelijk en was heel chagrijnig, wilde niet mee denken en deed heel stom

Mark

Wat ben ik blij jullie gevonden te hebben op internet. Er zijn veel aanbieders maar jullie zijn voordelig en super netjes in levering en verpakking! Super bedankt! Mark

Duidelijke site, vind alles eenvoudig en overzichtelijk

VvE Esdoorn

Ongeƫvenaarde service zoals nog heel zelden meegemaakt! Je zou vergeten dat je te maken hebt met een webshop. De communicatie voor, tijdens en na het leggen van droogloopmatten was bijzonder snel...

Het persoonlijk contact en het goede geheugen van de mensen van de klantenservice.
De snelheid van leveren.
Kwaliteit van het product en het leggen van vloerbedekking.
De zorg die aan jou bestelling wordt besteed.

Misschien de mogelijkheid om middels een button een staal te bestellen.
Anderzijds: ik heb een mail gestuurd en daarop 1-2-3 de stalen kosteloos toegestuurd gekregen.

Op verzoek uitgestelde levering ging prima. Prima contact. Goede hulp bij het uitkiezen van het juiste product.

Gemakkelijk contact te leggen en goede hulp

P Nijenhuis

Ik ben tevreden over de bestelde producten.

1. Jullie noemen het een voordeel dat de transporteur een tijdvak aangeeft waarin geleverd wordt. Maar in de praktijk heb je hier weinig aan als dat pas op de dag zelf gemeld wordt. Je moet toch de gehele dag vrij houden\nemen. Zou fijn zijn als dat op de dag voor levering gemeld wordt.

2. Website zou iets gemakkelijker gemaakt kunnen worden om van dezelfde rail verschillende lengtes te kunnen bestellen.

Uitstekende Shop!

Klantgerichtheid.

alleen de Belgische zijde van de transporteur "toptechniek" Tielbeke is niet echt toptechniek. De eerste bezorgdatum krijg je email, de tweede (door fout van transporteur zelf) krijg je geen email meer.

Mathilde Vermeulen

Gordijnrails besteld

sterke punten: all maten mogelijk

slechte telefonische service. onvriendelijk. Ik heb 10 euro extra betaald voor levering tussen 12 en 16:00. Blijkt opeens tussen 16:00 en 18:00. Dan is er misschien niemand meer thuis. De medewerker aan de telefoon wou niet echt meewerken.

Simpel en snel.

Gratis bezorging.