Je aankoop wordt beschermd

Michiel Talpa

Prima advies waar tijd voor wordt genomen. Installatie ook prima.

Goed advies en ruimte collectie

Rails is iets meer geel dan wit. Blijkt niet uit website

Bestellen muurverf

Snelheid van leveren

Informatie over de afhandeling van de bestelling en verzending

Mwj

Na ontvangst van een gratis staal hebben we nu twee maal een deurmat besteld. Ik zou Home design shops bij iedereen aanraden vanwege het uitgebreide assortiment en snelle service

Snelle service en breed assortiment

Arthur

Dit was mijn eerste ervaring en kan niet anders zeggen prima.

Ik vond prima de informatie over het product wat ik wilde kopen.

theo

Prima. 's avond spullen ophalen is erg prettig

goed en kundig geholpen zowel aan de telefoon als bij het ophalen van de spullen. Netjes terug gebeld.

Het verloop van de order liep niet helemaal goed. Na in de ochtend gebeld te hebben over een verf kreeg ik te horen dat de verf niet op voorraad was. Nadat mijn vrouw op de website had gezien dat er nog wel voorraad was heeft ze gebeld en bleek er inderdaad nog verf op voorraad te zijn. Fijn voor ons natuurlijk, maar dat kan beter; zorg dat je systeem up to date is met de daadwerkelijke voorraad :-)

Zeer goed geholpen. goed advies

Perfecte service!

Goede service

Oude Geerdink

Samenstellen van de gordijnrail ging super makkelijk.

Nvt

Goede site, begrijpelijk en informatief. Bestellen is daardoor gemakkelijk, en je weet meteen precies wat je moet betalen en wanneer het afgeleverd wordt.

Veel afbeeldingen op de site en suggesties van bijv. benodigd aantal bevestigingsmateriaal e.d., tijdens het bestelproces.

Niet iets specifieks

Keurig! Werd gebeld dat het een dag later zou worden en dit werd per mail bevestigd.

Klantcontact