Dhr. Van der Bijl

Goed alleen bij probleem oplossen direct gestuurd naar somfy en die verwezen weer door naar installateur. Weer terug naar Home Design en die heeft kostenloos een nieuwe schakelaar gestuurd, wat het... Goed alleen bij probleem oplossen direct gestuurd naar somfy en die verwezen weer door naar installateur. Weer terug naar Home Design en die heeft kostenloos een nieuwe schakelaar gestuurd, wat het probleem was.

snelle levering en oplossen probleem

Wel een betere structuur mbt probleemoplossing

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de oplossing van het probleem. We waarderen je feedback over de probleemoplossingsstructuur en gaan hiermee... Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de oplossing van het probleem. We waarderen je feedback over de probleemoplossingsstructuur en gaan hiermee aan de slag om onze service te verbeteren. Veel plezier met je Somfy Glydea Ultra 60E! 😊

Mevr. Faber

Super

Mooie producten

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je onze producten mooi vindt. Veel plezier met je nieuwe behang! 😊

A.Rensen schildersbedrijf

Erg goede winkel

Super snelle levering makkelijk bestellen op de website

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en het gemak van het bestellen op onze website. Veel plezier met je Farrow and Ball verf! 🎨

Dhr. Jaket

Goede ervaring met Home Design Shops

Goede en snelle levering waarbij het product netjes was ingepakt

Nvt

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat de levering snel en netjes verlopen is. We zijn blij dat je tevreden bent met de Ornament Orac Luxxus F30 plafondtegel. Veel plezier ermee! 😊

Britt

Zeer goed

Goede producten, snelle service, vriendelijke klantenservice en goede garantie

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de gordijnrails. We zijn blij dat je de producten, snelle service, vriendelijke klantenservice en goede garantie waardeert.... Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de gordijnrails. We zijn blij dat je de producten, snelle service, vriendelijke klantenservice en goede garantie waardeert. Als je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebt, staan we altijd voor je klaar! 😊

Mevr. X

Makkelijke site

Makkelijk te bestellen en je wordt goed op de hoogte gehouden!

Tot nu toe niet, alles gaat goed.

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn dat je onze site makkelijk in gebruik vindt en dat het bestelproces soepel verloopt. Super om te horen dat je goed op de hoogte gehouden bent! πŸŽ‰ We doen ons best om... Bedankt voor je review! Wat fijn dat je onze site makkelijk in gebruik vindt en dat het bestelproces soepel verloopt. Super om te horen dat je goed op de hoogte gehouden bent! πŸŽ‰ We doen ons best om het zo te houden. Veel plezier met je behang en droogloopmat!

Wilhelmina

Prima en een kleine maar

snel contact wanneer nodig, bruikbare antwoorden, handig dat je bij je rails ook meteen aanvullend kunt kiezen

meer info over maatvoering toevoegen, misschien een vergelijker, dat je meerdere soorten "extra onderdelen" kunt toevoegen zonder die afzonderlijk te moeten zoeken, misschien een link voor meer info... meer info over maatvoering toevoegen, misschien een vergelijker, dat je meerdere soorten "extra onderdelen" kunt toevoegen zonder die afzonderlijk te moeten zoeken, misschien een link voor meer info bij die producten die je extra kunt selecteren

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je feedback! Wat fijn dat je ons snelle contact en bruikbare antwoorden waardeert, en dat je de mogelijkheid om aanvullende onderdelen te kiezen handig vindt πŸ‘.
We nemen je...
We nemen je suggesties ter harte. Meer info over maatvoering en een vergelijker zouden zeker nuttig zijn, en we zullen kijken hoe we het zoeken naar extra onderdelen kunnen vereenvoudigen. Een link voor meer info bij de extra producten is ook een goed idee!
Bedankt voor je waardevolle tips!

Dhr. van Helten

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Fijn dat je de snelle levering waardeert en dat je tevreden bent met de akoestische panelen. Veel plezier ermee! 😊

Mevr. van Boven

Tweeledig, mat was slordig en niet goed gesneden, maar werd snel en keurig opgelost met een nieuwe mat

Goede klantenservice

Mat meteen goed snijden op juiste maat

Dhr. Hart

Uitstekend

Snel en correct

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Fantastisch om te horen dat de deurmat snel en correct bij je is aangekomen. Geniet van je aankoop! 😊