Dhr. Goovaerts

Zeer aangenaam

Snelle respons op uw mail , snelle levering en bij niet tevreden krijg je een snelle positieve oplossing.

Nihil

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn dat je de snelle respons en levering waardeert en dat we je naar tevredenheid konden helpen met een oplossing. Geniet van je nieuwe kokosmat! ๐Ÿ˜Š

Dhr. Pick

Verzending is aan de langzame kant (maandag besteld zaterdag geleverd) Maar de service is goed

Goede service

Verzending zou sneller kunnen

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. We begrijpen dat de verzending sneller kan en we zullen dit zeker meenemen om te verbeteren. Geniet van je nieuwe... Bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. We begrijpen dat de verzending sneller kan en we zullen dit zeker meenemen om te verbeteren. Geniet van je nieuwe deurmat!

Dhr. Nix

Super, kon niet beter

Juiste kleur verf verkrijgbaar, ook in kleinere hoeveelheden + snel geleverd waardoor schilderklus geen vertraging opliep.

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn dat je de juiste kleur verf kon vinden en dat de snelle levering ervoor zorgde dat je schilderklus geen vertraging opliep. Super om te horen dat alles naar wens was!... Bedankt voor je review! Wat fijn dat je de juiste kleur verf kon vinden en dat de snelle levering ervoor zorgde dat je schilderklus geen vertraging opliep. Super om te horen dat alles naar wens was! ๐ŸŽจ๐Ÿ’ช

Mevr. Schuiling

Perfect

Duidelijke comm

Geen verbetertips, tis prima zo

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de klok en onze duidelijke communicatie waardeert. Geen verbeterpunten? Dat is geweldig om te horen! ๐Ÿ˜Š๐Ÿ•’

Mevr. de Vos

Snelle levering en uitstekende service!

De mogelijkheid om behang te retourneren.

Geen verbeterpunten.

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Geweldig om te horen dat de snelle levering en uitstekende service je bevallen zijn. Super dat je de mogelijkheid om behang te retourneren als een sterk punt ziet! ๐ŸŽ‰

Dhr. Vermeij

Levering op afgesproken tijd

nvt

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn dat de levering precies op tijd was en dat je tevreden bent met de kokosmatten. Veel plezier ermee! ๐Ÿ˜Š

Dhr. van Ingen

Communicatie

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn dat je tevreden bent over onze communicatie. Veel plezier met je plissรฉ hordeur! ๐Ÿ˜Š

Ben van Haagen

Slechte communicatie, niet naleven van bezorg afspraak, geen tijdige info.

Nakomen afspraken. Ophouden over leveringsvoorwaarden richting particulier.

Dhr. Duquet

Geen opmerkingen, correct

correcte info ivm levering

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat de informatie over de levering correct was. Veel plezier met je nieuwe laminaat!

Mevr. Agricola

Super goed

Goede kwaliteit van product. En mocht er iets niet goed zijn word er samen naar een oplossing gekeken. TOP

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn dat je de kwaliteit van het product waardeert en onze service als er iets niet goed is! ๐Ÿ˜Š