Dhr. Klein

Top, webshop werkt prima, snelle levering

snelle levering

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn dat je tevreden bent met de snelle levering en dat de webshop goed werkt. Veel plezier met je nieuwe deurmat! 😊

Dhr. gielens

snel geleverd en goed verpakt

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! 😊 Wat fijn om te horen dat de gordijnrail snel geleverd en goed verpakt was. Veel plezier ermee!

Dhr. Buur

Heel goed bevallen mooie artikelen en snelle levering top!

Snel en goed

Ga zo door

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn dat je tevreden bent met de gordijnrail en onze snelle levering! 😊 We blijven ons best doen om dezelfde kwaliteit te leveren.

Wolterbeek & Muller Styling

Top

snelle bezorging, netjes ingepakt

gelijk met de bevestiging de faktuur sturen

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Geweldig om te horen dat je tevreden bent met de snelle bezorging en nette verpakking van ons potje verf van Painting the Past 🎨. We zullen zeker je tip over het gelijk... Bedankt voor je review! Geweldig om te horen dat je tevreden bent met de snelle bezorging en nette verpakking van ons potje verf van Painting the Past 🎨. We zullen zeker je tip over het gelijk sturen van de factuur meenemen om onze service te verbeteren. Veel plezier met je verfproject!

Mevr. Bolhuis

Erg goed

Snelle reactie bij bezorg vertraging

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze gordijn bevestigingsmaterialen. Wat goed dat je onze snelle reactie bij bezorgvertraging waardeert! 😊 Als je nog andere... Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze gordijn bevestigingsmaterialen. Wat goed dat je onze snelle reactie bij bezorgvertraging waardeert! 😊 Als je nog andere feedback of vragen hebt, laat het ons gerust weten.

Mevr. Schol

Snel geleverd, wel hele dure verzendkosten voor een envelop die door brievenbus past.

Snelle service

Verzendkosten gewoon voor de kosten van een postzegel ipv 4 euro bij brievenbus post.

Dhr. Morcus

Goed!

Snel geleverd, duidelijke product pagina's en foto's.

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de duidelijke productpagina's en foto's. Veel plezier met je aankoop! 😊

Dhr. Segers

snelle levering

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn dat je tevreden bent met de snelle levering van onze gordijnrails. Veel plezier ermee! 😊

Pedicurepraktijk Tootoehiel

Telefonisch goed bereikbaar en ook goed voorgelicht.

Voor 10:00 uur zou ik een mailtje krijgen met het tijdstip van bezorgen. Gordijnrail werd om 9:30 uur bezorgd, zonder voorafgaand mailtje over het bezorgmoment. Na 10:00 uur 5 mailtjes over... Voor 10:00 uur zou ik een mailtje krijgen met het tijdstip van bezorgen. Gordijnrail werd om 9:30 uur bezorgd, zonder voorafgaand mailtje over het bezorgmoment. Na 10:00 uur 5 mailtjes over bezorginfo en status zending, wat uiteraard overbodig was.

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze telefonische bereikbaarheid en voorlichting πŸ“ž. We zullen je feedback over de bezorginformatie zeker meenemen om onze service... Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze telefonische bereikbaarheid en voorlichting πŸ“ž. We zullen je feedback over de bezorginformatie zeker meenemen om onze service te verbeteren. We begrijpen dat het verwarrend was om meerdere e-mails te ontvangen na de bezorging. Bedankt voor het delen van je ervaring!

Mevr. Visser-Reyneveld

Heel goed

Adequaat reageren!

Nee, ik was heel tevreden.