Dhr. Verlijsdonk

Zeer goed!

Afspraken nakomen

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat we onze afspraken zijn nagekomen en dat je zo tevreden bent met de kokosmat op maat! ๐Ÿ˜Š

Tiny Verbrugge

Dit was mijn eerste ervaring en hier heb ik geen spijt van.
Snelle levering en een goed product.
Ik beveel deze site zeker aan.

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de kwaliteit van de deurmat. We waarderen het dat je onze site aanbeveelt! ๐Ÿ˜Š

Mevr. Schepers

Houden zo!

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat de snelle levering je goed bevallen is. We doen ons best om dit zo te houden! ๐Ÿ˜Š

Mevr. De Groote

Zeer goed

zeer correcte afhandeling - alles prima in orde!

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn dat je tevreden bent met de correcte afhandeling en dat alles prima in orde was! ๐Ÿ˜Š Veel plezier met je nieuwe kokosdeurmat!

Mevr. ter Weele

Kokosmat precies op maat!

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn dat de kokosmat precies op maat is en dat je tevreden bent met de snelle levering. ๐Ÿ˜Š

Mevr. Jeegers - Op โ€˜t Roodt

Prima ervaring .

Snelheid , prijs/ kwaliteit , dik in orde .

Geen .

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je feedback! Wat fijn dat je zo tevreden bent over de snelheid en de prijs/kwaliteit van onze droogloopmatten. We streven altijd naar de beste service en kwaliteit. ๐ŸŽ‰

Dhr. Koning

Top! Bestelproces was zeer eenvoudig en je krijgt hetgeen wat je besteld hebt snel thuisbezorgd.

Eenvoudige website, duidelijk, overzichtelijk, betaalbaar, producten direct op maat leverbaar, achteraf betalen mogelijk, punten sparen voor korting, snelle verzending!

Niets kunnen vinden

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat het bestelproces eenvoudig was en dat je de kokos deurmat snel in huis had. Geweldig dat je onze website overzichtelijk en betaalbaar vindt, en dat... Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat het bestelproces eenvoudig was en dat je de kokos deurmat snel in huis had. Geweldig dat je onze website overzichtelijk en betaalbaar vindt, en dat je de optie voor achteraf betalen en punten sparen waardeert. Veel plezier met je nieuwe deurmat! ๐Ÿ˜Š

Dhr. Jansen

Fijne ervaring, ik zal hier zeker meer bestellen als ik iets nodig heb.

Makkelijk te bestellen, mooie duidelijke website.

Mijn bestelling was niet compleet afgeleverd maar na een belletje werd dat netjes opgelost. Iets beter de bestelling nakijken voor verzending.

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn dat je een goede ervaring hebt gehad en onze website duidelijk en makkelijk te gebruiken vond. Sorry dat je bestelling niet compleet was afgeleverd, maar goed om te... Bedankt voor je review! Wat fijn dat je een goede ervaring hebt gehad en onze website duidelijk en makkelijk te gebruiken vond. Sorry dat je bestelling niet compleet was afgeleverd, maar goed om te horen dat dit snel is opgelost na een belletje. We zullen zeker extra letten op het compleet nakijken van bestellingen voor verzending. We hopen je snel weer terug te zien bij je volgende aankoop! ๐Ÿ˜Š

Dhr. Jasink

OK, Goed

Tijdens eerste toezending gordijnrail werd schade automatisch gemeld en een nieuwe toezending de volgende dag geregeld.

Kan niet beter; afgezien van het voorkรณmen van schade...

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je feedback! Wat fijn dat je tevreden bent met onze snelle service voor de vervanging van de beschadigde gordijnrail. We doen ons best om schade te voorkomen, en we waarderen je begrip!... Bedankt voor je feedback! Wat fijn dat je tevreden bent met onze snelle service voor de vervanging van de beschadigde gordijnrail. We doen ons best om schade te voorkomen, en we waarderen je begrip! Geniet van je nieuwe gordijnrail! ๐Ÿ˜Š

Mevr. Voogt

Makkelijk en snel

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de service en de koekoeksklok. We streven ernaar om het onze klanten zo makkelijk mogelijk te maken! ๐Ÿ˜Š