Mevr. Rutjens

Duidelijk vriendelijk goede spullen

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met het Quikstep laminaat en de ondervloer. We zijn blij dat je onze spullen duidelijk en vriendelijk vindt! Als je nog vragen hebt... Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met het Quikstep laminaat en de ondervloer. We zijn blij dat je onze spullen duidelijk en vriendelijk vindt! Als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt, laat het ons gerust weten ๐Ÿ˜Š.

Dhr. Bakker

Goed met snelle levering

Snelheid

Ik ben benieuwd naar de snelheid van terugbetaling van mijn retourzending

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Fijn dat je tevreden bent met de snelle levering! Wat betreft je vraag over de snelheid van terugbetaling bij een retourzending: we verwerken deze binnen 5 werkdagen na... Bedankt voor je review! Fijn dat je tevreden bent met de snelle levering! Wat betreft je vraag over de snelheid van terugbetaling bij een retourzending: we verwerken deze binnen 5 werkdagen na ontvangst. Mocht je nog vragen hebben, laat het ons gerust weten! ๐Ÿ˜Š

Mevr. de Dauwe

Gordijn rails Intrastil zakken in het midden. Niet opgelost, ondeugdelijke product.

geen, slechte service

Vervangen niet werkende spullen

Dhr. de Graaf

Top

Snel en accuraat

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je feedback! Geweldig om te horen dat je tevreden bent met de snelheid en nauwkeurigheid van onze gordijnrails. ๐Ÿ

Mevr. Minkels

Gratis proef exemplaren

Snelheid bezorging maar dat kan ook aan Post NL liggen

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn dat je tevreden bent met de gratis proefexemplaren. Jammer dat de bezorging vertraagd was door Post NL. Veel plezier met de bestelling!

L'esprit du sud

Goed!!!

Duidelijk/ snel /alert

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Geweldig om te horen dat je de verf en onze service zo positief ervaart. Fijn dat je de duidelijkheid, snelheid en alertheid waardeert! ๐ŸŽจ

Miesiyu

Perfect

Kwalitatief product, snelle levering

Ik was in de veronderstelling dat het product mat-zwart zou zijn, maar het was glanzend zwart. Dat stond niet omschreven bij de informatie. Ik kon het product niet meer terugsturen, dat was niet... Ik was in de veronderstelling dat het product mat-zwart zou zijn, maar het was glanzend zwart. Dat stond niet omschreven bij de informatie. Ik kon het product niet meer terugsturen, dat was niet toegestaan. Echter, na plaatsing zag het er alsnog mooi uit, valt het niet zo op in combinatie met onze mat-zwarte staalconstructie!

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Fijn dat je tevreden bent met de kwaliteit en de snelle levering van de gordijnrails. Jammer dat de kleur niet helemaal aan je verwachtingen voldeed. We zullen ervoor zorgen... Bedankt voor je review! Fijn dat je tevreden bent met de kwaliteit en de snelle levering van de gordijnrails. Jammer dat de kleur niet helemaal aan je verwachtingen voldeed. We zullen ervoor zorgen dat dit duidelijker in de productinformatie komt te staan. Goed om te horen dat het eindresultaat toch mooi staat in combinatie met jullie mat-zwarte staalconstructie! ๐Ÿ˜Š

Dhr Mourits

In eerste instantie positief

Website overzichtelijk

Snelheid

Mevr. Buist

Service

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je feedback! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service ๐Ÿ˜Š. Veel plezier met je nieuwe behang cirkel!

Dhr. Van den Berg

Goed: op tijd en mooi product tegen goede prijs

Simpele procedure en goed op de hoogte gehouden

Doos was kapot

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de buitenmat en dat je de simpele procedure en de goede prijs waardeert. We vinden het jammer dat de doos kapot was bij... Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de buitenmat en dat je de simpele procedure en de goede prijs waardeert. We vinden het jammer dat de doos kapot was bij levering. Excuses daarvoor!