De Lampfabriek

Goede ervaring! Fijn dat er eerst een voorbeeld kwam via de mail en het ook geen probleem was om nog een aanpassing te doen.

Goede kwaliteit, snelle reactietijd via de mail, mooie vertaalslag van foto naar mat!

Op de site staat dat je de mat in een paar dagen in huis hebt na het aanvragen van de offerte. Zo snel ging het niet bij mij. Persoonlijk vind ik dat geen probleem maar misschien zijn er mensen die... Op de site staat dat je de mat in een paar dagen in huis hebt na het aanvragen van de offerte. Zo snel ging het niet bij mij. Persoonlijk vind ik dat geen probleem maar misschien zijn er mensen die dat wel vervelend zouden vinden.

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn dat je tevreden bent met de kwaliteit en de snelle reactietijd via de mail. We zijn blij dat de aanpassing naar wens is verlopen en dat de foto mooi is vertaald naar... Bedankt voor je review! Wat fijn dat je tevreden bent met de kwaliteit en de snelle reactietijd via de mail. We zijn blij dat de aanpassing naar wens is verlopen en dat de foto mooi is vertaald naar de mat. 😊
We waarderen je feedback over de levertijd en zullen dit zeker meenemen om onze service te verbeteren. Dankjewel voor je geduld en begrip!

Mevr. van der linden

Heel goed

Eenvoudig online te bestellen, bij vragen krijg je binnen 1 dag of binnen paar uur antwoord, de mogelijkheid om bestelling te retourneren

Geen, de service en gemak is al perfect

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn dat je de eenvoudige online bestelling en snelle klantenservice waardeert. We zijn blij dat je tevreden bent met onze service en het gemak van retourneren! 😊

Mevr. Junte

Goede service , snelle actie

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Fijn dat je tevreden bent met de deurmat en onze snelle service! 😊 Als je ooit nog vragen of opmerkingen hebt, horen we het graag. Geniet van je nieuwe deurmat!

Dhr. Blok

snelheid en duidelijkheid

Dhr. van Beest

Veel keuze

Niets

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je feedback! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de ruime keuze aan gordijnrails. 😊

Mevr. Beekman

eenvoudig en snel

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Fijn dat je de service eenvoudig en snel vond. Veel plezier ermee! 😊

Mevr. Siersema

Betrouwbaar en volgens afspraak

Info over onderhoud

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn dat je ons betrouwbaar vindt en dat alles volgens afspraak is verlopen. Voor onderhoud kun je de mat regelmatig stofzuigen en af en toe uitkloppen om vuil en stof te... Bedankt voor je review! Wat fijn dat je ons betrouwbaar vindt en dat alles volgens afspraak is verlopen. Voor onderhoud kun je de mat regelmatig stofzuigen en af en toe uitkloppen om vuil en stof te verwijderen. Verder kunt u de mat goed reinigen met water πŸ‘πŸ»

Dhr. van Neerven

Prima. Producten exact zoals verwacht. Service heel goed toen er transportschade was aan een gordijnrail is meteen een nieuwe gestuurd.

Servide

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat het product aan je verwachtingen voldoet en dat de service goed was bij het vervangen van de beschadigde gordijnrail. Super dat je tevreden bent met... Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat het product aan je verwachtingen voldoet en dat de service goed was bij het vervangen van de beschadigde gordijnrail. Super dat je tevreden bent met onze service! 😊

Mevr. Bouwknegt

Alles is goed.

Nee

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de kokos deurmat. Veel plezier ermee! 😊

Meneer LINDE

Prima en mooi stuk rails!

Accuraat, vlot geleverd

Illustraties op web: bovenaanzicht is in werkelijkheid een onderaanzicht …

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je feedback! Wat fijn dat je het snelle contact en de bruikbare antwoorden waardeert. Het is ook goed om te horen dat je het handig vindt om bij de rails meteen aanvullende onderdelen... Bedankt voor je feedback! Wat fijn dat je het snelle contact en de bruikbare antwoorden waardeert. Het is ook goed om te horen dat je het handig vindt om bij de rails meteen aanvullende onderdelen te kunnen kiezen.
We nemen je suggesties ter harte! Meer info over maatvoering en een vergelijker zouden zeker nuttig zijn, net als een optie om meerdere extra onderdelen toe te voegen zonder apart te moeten zoeken. We zullen ook kijken hoe we uw tips kunnen toepassen op onze website. Dit helpt ons om de service nog beter te maken! 😊