Mevr. de Haan

Fijne communicatie.
Snelle levering.

N.V.T.

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn dat je 100% tevreden bent met je kokos deurmat op maat. 😊 We zijn blij te horen dat je de prijs/kwaliteit verhouding, communicatie, en snelle levering waardeert.

Mevr. solcer

Snel oplossen van problemen

Ga zo door!

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat problemen snel worden opgelost. We blijven ons best doen om onze service op dit niveau te houden. Ga zo door met genieten van je wandklok! 😊

Mevr. Wiersema de Jong

Goed en duidelijk

Duidelijke communicatie mbt bezorgen

Nvt

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn dat je tevreden bent met de duidelijke communicatie over de bezorging. Veel plezier met je glasvezelbehang en lijm! 😊

Mevr. Moree

Goed. Deskundig antwoord op telefonische vragen en correcte aflevering.

Heldere info op de website en deskundig antwoord op telefonische vragen

Een duidelijke montagehandleiding. De huidige montagehandleiding is zo onduidelijk als maar kan zijn: je moet het zelf maar uitzoeken. Dat kan toch niet de bedoeling zijn. Een montagevideo zou... Een duidelijke montagehandleiding. De huidige montagehandleiding is zo onduidelijk als maar kan zijn: je moet het zelf maar uitzoeken. Dat kan toch niet de bedoeling zijn. Een montagevideo zou weleens handiger kunnen zijn.

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review en je waardevolle feedback! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en de duidelijke info op de website. We begrijpen je punt over de montagehandleiding en... Bedankt voor je review en je waardevolle feedback! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en de duidelijke info op de website. We begrijpen je punt over de montagehandleiding en gaan hiermee aan de slag. Een montagevideo is een goed idee en we zullen dit zeker overwegen!

Mevr. de Boer

Goes

Er wordt sneller bezorgt dan de aangegeven datum

Bestelling werd buiten op een tafel gelegd, terwijl we niet thuis waren. Terwijl er een andere tafel onder de overkapping staat.
Het zou slecht weer worden
Geen melding over de bezorging...
Het zou slecht weer worden
Geen melding over de bezorging gehad

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat de bezorging sneller was dan verwacht. We begrijpen je zorgen over waar de bestelling werd achtergelaten. We gaan dit doorgeven aan onze bezorgdienst... Bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat de bezorging sneller was dan verwacht. We begrijpen je zorgen over waar de bestelling werd achtergelaten. We gaan dit doorgeven aan onze bezorgdienst om te voorkomen dat dit opnieuw gebeurt. Tip: je kunt bij je volgende bestelling een voorkeur voor de bezorglocatie aangeven. Veel plezier met je nieuwe dekbed en hoeslakens!

Dhr. Jansen

Correct product en correcte en tijdige levering

Prijs/kwaliteit

Zeer goed bezig

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met het product en de levering. We zijn blij dat je de prijs/kwaliteit verhouding goed vindt. We blijven ons best doen om onze service... Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met het product en de levering. We zijn blij dat je de prijs/kwaliteit verhouding goed vindt. We blijven ons best doen om onze service te verbeteren. 💪

Dhr. Vriens

Redelijk

goede communicatie

betere afstemming met bezorgdienst gewenst

Mevr. Abdulle

Heel goed

Klant vriendelijk en komen afspraken na

Na meten als wandpanelen opmaat gemaakt worden.

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je onze klantvriendelijkheid en stiptheid waardeert. We nemen je tip over het nameten van op maat gemaakte wandpanelen zeker mee. Veel plezier met je... Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je onze klantvriendelijkheid en stiptheid waardeert. We nemen je tip over het nameten van op maat gemaakte wandpanelen zeker mee. Veel plezier met je wandpanelen!

Mieke

Vlotte levering, netjes verpakt

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat de levering snel was en de verpakking netjes. Veel plezier met je nieuwe klok! ⏰

Mevr. grosmann

nvt

nvt

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze Painting the Past verf. Veel plezier ermee!