Mevr. Van de Bennet

Top!!! Goede service en snelle levering!

Mooie kwalitatieve producten, snelle levering, uitstekende service!

Nee

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de mooie en kwalitatieve producten, de snelle levering, en de uitstekende service. 😊

Mevr. Bakker

Heel goed

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering van de panelen. 😊

Dhr. Reijnen

Goed product snelle levering

Niets

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Super om te horen dat je tevreden bent met de deurmat en de snelle levering. πŸ‘

J. Switzar

Goede informatie toen ik belde voor info over product

In bevestiging mail stond de leverdatum(ophaal) maar het zou fijn zijn als er ook een mail gestuurd wordt als het Product daadwerkelijk klaar lig om afgehaald te worden, nu gebeld 2 dagen later of... In bevestiging mail stond de leverdatum(ophaal) maar het zou fijn zijn als er ook een mail gestuurd wordt als het Product daadwerkelijk klaar lig om afgehaald te worden, nu gebeld 2 dagen later of het er al was.

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je feedback! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de informatie die je hebt ontvangen toen je belde. We waarderen je tip over de afhaalbevestiging en gaan dit zeker meenemen om... Bedankt voor je feedback! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de informatie die je hebt ontvangen toen je belde. We waarderen je tip over de afhaalbevestiging en gaan dit zeker meenemen om onze service te verbeteren. We willen ervoor zorgen dat je altijd op de hoogte bent wanneer je product klaar ligt om opgehaald te worden. 😊

Willems

Exacte maten van bestelde klopten ook !! En snelle levering

Geen idee

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat de maten van de bestelde kokosmat klopten en dat de levering snel was. We zijn blij dat je tevreden bent! πŸ‘

Dhr. Versteegh

Begon goed, maar inmiddels ver onder wat ik had verwacht.
Product eerst een week later geleverd. Vervolgens is de inhoud totaal verkeerd en na 5 dagen nog geen enkele reactie.

Klantenservice begint heel vriendelijk. Maar zodra er iets fout is gegaan in de bestelling is de eerste reactie dat dit aan mij ligt.

Eerst luisteren en dan pas over de schuld vraag beginnen. Afspraak dat er contact wordt opgenomen ook nakomen. En bij totaal verkeerde levering extra aandacht aan herstel

Mw. Keijser

Goede producten, duidelijke leverdatum

Goede schoonloopmat

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn dat je tevreden bent met de schoonloopmat en dat de leverdatum duidelijk was. Het is geweldig om te horen dat de mat goed bevalt! 😊

Dhr. van Rookhuizen

Kwaliteit

Niets

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van de kokosmat. We wensen je veel plezier met de deurmat toe

Dhr. Trenka

Super

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn dat je zo tevreden bent met de hor. Veel plezier ermee! 😊

Mevr. Miessen

Snelle levering, goed product (deurmat)

Duidelijke website en snelle levering.

Geen.

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je onze website duidelijk vindt en tevreden bent met de snelle levering van de kokos deurmat. Veel plezier met je aankoop! 😊