Hoe vond u de snelheid van bezorging?
Hoe heeft u de after sales ervaren?
Wat vond u van het bestelgemak?
Wat vond u van de informatie op de website?
Hoe vond u de informatie over het orderverloop?
Reactiesnelheid op uw (eventuele) vragen
Klantvriendelijkheid van de medewerkers

meneer Paulus

Kwaliteit is goed

meneer Wagenaar

Zeer correct en dienstverlenend.

Persoonlijk contact

Van Abswoude

Snelle verzending

mevrouw French

Heel goed, alles werd op tijd geleverd. Toen ik wat vergeten was, was dat ook met 1 telefoontje geregeld, fijne service

Ik werd op elk moment van de bestelling op de hoogte gehouden, van het moment van bestellen tot het afleveren

Nvt

I. van D.

probleem opgelost, mooie producten voor goede prijs

ik had een vraag gesteld, kreeg snel antwoord dat er wat verzonden zou zijn en er is nog menig mail overheen gegaan voordat inderdaad iets werd nagezonden - belofte leek niet te worden opgevolgd.... ik had een vraag gesteld, kreeg snel antwoord dat er wat verzonden zou zijn en er is nog menig mail overheen gegaan voordat inderdaad iets werd nagezonden - belofte leek niet te worden opgevolgd. iytiendelijk naar tevredenheid afgehandeld. Dat ik voor de instructiehandleiding naar de website moest ipv dat het standaard bij het product zat vond ik bijzonder. Uiteindelijk is het gelukt om het te installeren en werkt het naar tevredenheid.

meneer bosch

Goed tot heden

Vlotte afwerking order. Advies was een tegenstrijdig en is nu maat de vraag of ik het juiste product heb aangrschaft.

Als ik direct het goede advies gekregen had was dat mischien beter geweest .Nu hen ik het beste product op het moment van bestellen terwijl een later advies van een ander perrsoon een ander advies... Als ik direct het goede advies gekregen had was dat mischien beter geweest .Nu hen ik het beste product op het moment van bestellen terwijl een later advies van een ander perrsoon een ander advies kwam. Jammer???

meneer In ‘t Zand

Prima! Er leek iets fout te gaan tussen bestelling en levering maar dat is netjes opgelost. Dank daarvoor. Afspraak is afspraak is hun devies!

Klantgericht, meedenken, toezeggingen nakomen.

Kreeg 2 maal betalingsverzoek, afstemming verkoop-levering kan beter.

KwaCon B.V. (directeur A. Kwakernaak)

Uitstekend. Shop in Zoetermeer snel gevonden en daar goed geholpen.

Gewenste produkt op voorraad.

deze enquete; produkt is opgehaald, dus kan ik geen oordeel geven over bezorging e.d.

meneer Zwiep

Goed contact over de bestelling!

Jeremy

Veel keus, goede kwaliteit