Elmira

Heel fijn

Snel, kwalitatief goede product

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Super om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de kwaliteit van onze akoestische panelen. Geweldig dat je geen verbeterpunten hebt, dat betekent veel voor... Bedankt voor je review! Super om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de kwaliteit van onze akoestische panelen. Geweldig dat je geen verbeterpunten hebt, dat betekent veel voor ons! 😊

Mevr. Van der Donk

Alles naar wens

Wat ik heb gekocht is naar wens

Die zijn er niet

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat de raamfolie en laminaatreiniger helemaal naar wens zijn. 😊

Mevr. Snoeren

Fijne webshop met ruime keuze

Snelle verzending

Meer informatie over verwerking van de producten

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Fijn dat je de snelle verzending waardeert. We nemen je tip over meer informatie over de verwerking van de producten ter harte en zullen dit gebruiken om onze website te... Bedankt voor je review! Fijn dat je de snelle verzending waardeert. We nemen je tip over meer informatie over de verwerking van de producten ter harte en zullen dit gebruiken om onze website te verbeteren! 😊

Mevr. Cartigny

Goed product, levering zoals afgesproken

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn dat je tevreden bent met de deurmatten en dat de levering zoals afgesproken is verlopen. 😊

Dhr. de Gorter

In eerste instantie goed. Product werd echter 2 dagen later dan afgesproken geleverd. Ook bleek bij het leveren van het bestelde product dat het verkeerde was geleverd. Hierbij weinig informatie... In eerste instantie goed. Product werd echter 2 dagen later dan afgesproken geleverd. Ook bleek bij het leveren van het bestelde product dat het verkeerde was geleverd. Hierbij weinig informatie ontvangen over de oplossing en de status hiervan. Schuift de 'schuld' op de leverancier.

Eerste contact en het opstellen van de offerte.

Controle op bestelde producten bij leveranciers. Klantcontact bij klachten.

Mevr. Van der kruijssen

Erg goed, ik heb mijn bestelling keurig ontvangen nu na contact klantenservice

kwaliteit erg hoog door zeer snel aanpakken van problemen en dit op te lossen. Erg fijn en heel blij mee!

Misschien handig om toch een track en trace te koppelen aan kleinere bestelling. Dan weet je waar het product is en wat er gebeurt.

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de hoge kwaliteit en de snelle oplossing van problemen. We nemen je suggestie voor het koppelen van een track en trace aan... Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de hoge kwaliteit en de snelle oplossing van problemen. We nemen je suggestie voor het koppelen van een track en trace aan kleinere bestellingen zeker mee om onze service nog beter te maken. Erg bedankt voor je feedback! 🎨

Dhr. Jonkers

Top πŸ‘

Goede kwaliteit, snelle levering

Meer mogelijkheden en uitleg over wave gordijnen

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Super om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit en de snelle levering van de gordijnrails. We nemen je tip over meer mogelijkheden en uitleg over wave gordijnen mee... Bedankt voor je review! Super om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit en de snelle levering van de gordijnrails. We nemen je tip over meer mogelijkheden en uitleg over wave gordijnen mee om onze informatievoorziening te verbeteren! 😊

Mevr. Van Ratingen

Zeer goed

Goede kwaliteit

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn dat je tevreden bent met de snelle levering en de goede kwaliteit van de kokosmat en droogloopmat. Veel plezier ermee! 😊

Dhr. Oosthoek

Uitstekend

Goed geholpen met bestelling en snelle levering

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je goed geholpen bent met de bestelling en dat de levering snel was. 😊

Mevr. Vranken

Goed, snelle levering

Snelle levering, ruime keuze

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Geweldig dat je tevreden bent met de snelle levering en de ruime keuze aan klokken. 😊