Chantel

Ze was heel meegaand en gaf goed advies, voelde me na de eerste keer al gelijk op me gemak.

J kooijman

Professioneel advies en eenvoudigweg een gastvrije laagdrempelige omgang.

Carin

Mijn ervaring is zeer goed. Er wordt met je meegedacht en Marleen zal alles uit kast trekken om te zorgen dat wat je wilt mogelijk gemaakt wordt.
De nazorg is ook top,je kan altijd bellen als...
De nazorg is ook top,je kan altijd bellen als er iets is en ook dan weer zal ze alles in het werk stellen om jou weer blij te maken.
Ik ben dus superblij met Hairnation!

Pascalle

Marleen is een superlieve vrouw die weet wat je nodig hebt. Blijft zoeken tot het perfect is. Mijn tweede haar stuk nu, en moest langer wachten vanwege Corona maar wilde nergens anders heen.

Stols

Geen wachttijd. Goede uitleg. Ruime keuze. Bij knippen en verven goede privacy,

Martinique

Na diverse haarwerk bedrijven gemaild te hebben, kreeg ik van de Marleen de vraag of ze me mocht bellen. Het voelde meteen vertrouwd. I.v.m. alopecia areata heb ik een haarwerk nodig, Marleen heeft... Na diverse haarwerk bedrijven gemaild te hebben, kreeg ik van de Marleen de vraag of ze me mocht bellen. Het voelde meteen vertrouwd. I.v.m. alopecia areata heb ik een haarwerk nodig, Marleen heeft op basis van mijn wensen en haarkleur een 1ste proefbestelling gedaan van een aantal haarwerken. Ook erg fijn dat ze via Whatsapp bereikbaar is en altijd binnen 24 uur antwoord kan geven.
Bij de eerste passessie bleken geen van de haarwerken een optie voor mij en hebben we bekeken en besproken wat wél beter bij me zou passen. Marleen is eerlijk én denkt goed mee in wat wel bij je past en wat niet. Bij de tweede passessie bleek er wel een haarwerk voor mij bij te zitten waarmee ik na wat kleine aanpassingen mee naar huis gegaan ben.
En dan is het zorgen dat het haarwerk "eigen" wordt, door Marleen tegen te komen in deze beginfase van mijn Alopecia voel ik me sterker, begrepen en vooral gehoord in mijn reis. Ik kan iedereen aanbevelen om de mogelijkheden van haarwerken vrijblijvend te onderzoeken. Marleen kan hierin een grote steun zijn.

Erg fijne salon met vakvrouw, die zeer begripvol is, tijd voor je maakt, meedenkt, alles goed uitlegt en erg mooi kan knippen en kleuren.

Carla Bastiaanse

Super service en heel fijn behandeld . Respect voor Marleen hoor!

L.

Veel kennis van zaken, goed advies, snel opgelost, binnen een week waren we klaar. Tot nu 100 % tevreden.

Marleen Beun

Ik gebruik al vele jaren haarwerken vanwege mijn haarziekte.
Ik heb een prima adres gevonden bij Hairnation in Oud Gastel.
Je word vakkundig geholpen en de serviceverlening staat op een...
Ik gebruik al vele jaren haarwerken vanwege mijn haarziekte.
Ik heb een prima adres gevonden bij Hairnation in Oud Gastel.
Je word vakkundig geholpen en de serviceverlening staat op een hoog peil.
Er wordt goed rekening gehouden met je wensen en wat bij je past.
Van derden krijg ik veel complimenten dat mijn haar leuk is en dat het niet van echt te onderscheiden is. Ik voel mij daardoor heel prettig.
Hartelijk dank
Marleen Beun