Ik ben erg tevreden over de bespeking en advies van Marleen.
Resultaat is heel natuurlijk en ik ben er gelukkig mee.

Anneke

Enorm positieve ervaring. Marleen heeft alle tijd, alle aandacht gehad om voor mij het beste haarstukje te vinden dat bij mij past. Zij voelt mee en heeft begrip voor de situatie waarin iemand... Enorm positieve ervaring. Marleen heeft alle tijd, alle aandacht gehad om voor mij het beste haarstukje te vinden dat bij mij past. Zij voelt mee en heeft begrip voor de situatie waarin iemand verkeert,die te maken krijgt met kanker. Zij was niet uit op gauw geld verdienen, maar wilde het beste voor mij.

hairnation

Dankzij geduld en vakkennis van haarwerken heb ik nu een haarstuk waar ik dolblij me ben.

Sanne Breugelmans

Ik heb extensions laten zetten bij romy, leuke meid en geeft goed advies! super kwaliteit en een erg mooi resultaat. zeker een aanrader om hier je extensions te laten zetten

anoniem

Vanaf het eerste telefonische contact voelde ik me door Marleen op m'n gemak gesteld en serieus genomen. Dat was voor mij heel belangrijk en waardevol. Dat werd alleen maar versterkt bij de eerste... Vanaf het eerste telefonische contact voelde ik me door Marleen op m'n gemak gesteld en serieus genomen. Dat was voor mij heel belangrijk en waardevol. Dat werd alleen maar versterkt bij de eerste afspraak waarbij ik goed ben geïnformeerd over de verschillende mogelijkheden, alle tijd werd genomen en met alle geduld. Marleen was heel eerlijk in haar advies en liet de keuze verder helemaal aan mij. Marleen is deskundig, ervaren en heel klantvriendelijk. Zeer blij dat ik door haar ben / wordt geholpen.

J.

Marleen was heel vriendelijk en gaf goed advies toen ik een haarwerk nodig had i.v.m. chemotherapie. Ik zou deze salon zeker aanbevelen!

Anja Potters/ J. Wagemakers

Heel erg positief, marleen begrijpt heel goed wat de klant wilt

Hairnation, Oud Gastel

Ik heb op een bijzonder prettige manier een haarstukje op maat aangemeten gekregen van de haarsalon in Oud Gastel, (Mevrouw Marleen van Bruchem)

A Dekkers

Vriendelijk, meedenkend, heel tevreden