Renate

Zulke lieve mensen en zo goed werk ondanks alle ellende laten jullie mensen weer stralen

Kouwenhoven

Zeer professioneel , geweldige service, betrokken en oplossing gericht

Carlos Bianco Ocaña

Toen ik 16 jaar was, begon ik kaal te worden. Dit zorgde voor veel onzekerheid bij mij en voor reacties van mensen om mij heen. Uiteindelijk ben ik toen ik 18 jaar was begonnen met haarwerken bij... Toen ik 16 jaar was, begon ik kaal te worden. Dit zorgde voor veel onzekerheid bij mij en voor reacties van mensen om mij heen. Uiteindelijk ben ik toen ik 18 jaar was begonnen met haarwerken bij Hairnation, wat ervoor zorgde dat ik meer zelfvertrouwen kreeg en de mensen om mij heen stopten met het maken van opmerkingen over mijn haar. Hiervoor wil ik Marleen enorm bedanken, naast haar gastvrijheid. De haarstukken zijn van erg goede kwaliteit en nooit is het iemand opgevallen dat het niet natuurlijk haar is. Ook zijn de haarwerken goed te combineren met dagelijkse activiteiten, zoals sport. De haarwerken zitten goed vast en ik heb nooit de angst gehad dat het van mijn hoofd af zal vallen of waaien. Een absolute aanrader voor mensen die een (soort)gelijke situatie als ik hebben.

Ineke Bierbooms

Na lang onzeker geweest te zijn. Heb ik de stap gezet.

Annette Kools /Gommers

Marleen is een hele aardige, begripvolle, geduldige en professionele vrouw die echt alle moeite voor je doet om je er weer vrouwelijk en stralend uit te laten zien.

Ineke

Marleen is naast een tóp professional een enorm lieve vrouw die je door moeilijke momenten helpt. Ze heeft me geweldig geadviseerd en geholpen. Al na de eerste kennismaking voelde het goed met als... Marleen is naast een tóp professional een enorm lieve vrouw die je door moeilijke momenten helpt. Ze heeft me geweldig geadviseerd en geholpen. Al na de eerste kennismaking voelde het goed met als resultaat een práchtig haarwerk waardoor ik als “mijzelf” naar buiten durfde. Ik gun iedereen een Marleen als je je haar verliest.

Claudia Chatrer

Voor mijn chemotherapie heb ik een afspraak gemaakt met Marleen en wat een lieve vrouw. Meerdere keren gepast en gekeken wat het best stond en geslaagd het was meer een warm thuis dan een bedrijf... Voor mijn chemotherapie heb ik een afspraak gemaakt met Marleen en wat een lieve vrouw. Meerdere keren gepast en gekeken wat het best stond en geslaagd het was meer een warm thuis dan een bedrijf super blij met mijn haar (pruik) . Ik raad hairnation zeker aan voor alle mensen die een haarstuk, pruik of wat ook op dit gebied nodig hebben. Marleen je bent een topper en zeker meegaand in de gevoelens van de mens dank je wel.
Liefs Claudia.

Hairnation

Kwam bij Hairnation terecht na slechte ervaring bij de Haarkliniek .
Bij Marleen kwam ik in een warm bad.
Bovendien is ze kundig en weet precies
wat jouw wensen zijn en geeft goed...
Kwam bij Hairnation terecht na slechte ervaring bij de Haarkliniek .
Bij Marleen kwam ik in een warm bad.
Bovendien is ze kundig en weet precies
wat jouw wensen zijn en geeft goed advies. Ook de haarwerken zijn mooi en van prima kwaliteit . Kan het zeker aanbevelen !

P van der Sommen Zandvliet.

Positief en verstand van zaken. Klantgericht !

AmB

Na een nare ervaring bij een andere haarwerker heb ik Hairnations gevonden. Wat helpt Marleen fijn zeg, ze snap snel wat je bedoelt. Heeft ook echt verstand van haaraandoeningen en voorziet ook wat... Na een nare ervaring bij een andere haarwerker heb ik Hairnations gevonden. Wat helpt Marleen fijn zeg, ze snap snel wat je bedoelt. Heeft ook echt verstand van haaraandoeningen en voorziet ook wat het proces van het haarverlies zal zijn zodat ze een goed advies kan geven welke haaraanvulling je nodig hebt. Hiermee ben ik echt goed geholpen. Ik heb een mooi haarwerk. Natuurlijk moet je er even aan wennen. Maar ik weet zeker dat ik er gelukkig van wordt. Dankjewel Marleen