Ik ben goed geholpen. De eigenaresse nam ruim de tijd. Het eerste onderhoudspakket zit bij de prijs inbegrepen. Een pre vind ik dat je er ook nog voor kunt kiezen je bestelde haarwerk niet af te... Ik ben goed geholpen. De eigenaresse nam ruim de tijd. Het eerste onderhoudspakket zit bij de prijs inbegrepen. Een pre vind ik dat je er ook nog voor kunt kiezen je bestelde haarwerk niet af te nemen (bijvoorbeeld omdat je het dragen van mutsjes toch fijner vindt). Je betaalt dan alleen de servicekosten. Ze heeft het haarwerk bij het ophalen verder op maat geknipt en ik kreeg een bosje bloemen mee.

A.C

Als je door je kanker plotseling geconfronteerd wordt met haarverlies, is Marleen de aangewezen persoon om naartoe te gaan. Flexibel, accuraat, doeltreffend en discreet wordt het passende haarwerk... Als je door je kanker plotseling geconfronteerd wordt met haarverlies, is Marleen de aangewezen persoon om naartoe te gaan. Flexibel, accuraat, doeltreffend en discreet wordt het passende haarwerk voor je gezocht, waarmee je vol zelfvertrouwen de zaak uitloopt!

Ans van Minderhout

Mijn ervaring met dit bedrijf is meer dan goed, na een ervaring met een ander bedrijf was ik erg huiverig. maar de eerste kennismaking met Marleen voelde meteen goed. Ben goed en kundig... Mijn ervaring met dit bedrijf is meer dan goed, na een ervaring met een ander bedrijf was ik erg huiverig. maar de eerste kennismaking met Marleen voelde meteen goed. Ben goed en kundig geinformeerd en ik kwam letterlijk in een warm bad terecht. Marleen is een warm persoon die erg in de client geintereseerd is en pas teveden is als de klant gelukkig de deur uit gaat. Ik zou iedereen die haarproblemen heeft Hairnation van harte aanbevelen.

D.bast

Zeer tevreden, goede zorg voor tijdens en na aanschaf. Fijne persoonlijke behandeling op maat.

Ineke Braat

Geweldig geholpen, een prachtige pruik aangemeten. Alle vrienden en familie zijn heel blij met het resultaat.

Inge Maas

Goede service!!
Marleen staat altijd voor je klaar en weet altijd een oplossing te vinden, ik ben heel erg blij met Marleen!

Bedrijf waar je je gelijk op je gemak voelt. Ze hebben echt tijd en aandacht voor je.

Deskundig advies. Klantvriendelijk en discreet.

Heel goed.
Zeer tevreden

T van hassel

Heel erg vriendelijk ,goed met de mensen in omgang ,zeer goed ontvangen en goed ontvangen en geholpen Door marleen
Ik heb al meer salons geweest ,
Deze is wel dat ik hier blijf...
Ik heb al meer salons geweest ,
Deze is wel dat ik hier blijf komen
De haarwerken zijn erg mooi en blijven mooi en goed