Linda F

Bestelling via de webshop, heb ik per abuis het verkeerde besteld, was geen probleem, direct vriendelijk respons en mocht ruilen. Ik blijf hier zeker klant

Hair Nation

Alleen goede ervaringen. Niets is teveel gevraagd.

Francis van Alphen

Marleen en Romy zijn heel erg vriendelijk en denken met je mee. Ging na een zoektocht van wat voor mijzelf het mooiste was, heel gelukkig de deur uit. Blijf zeker klant bij hun!

wilma godthelp

Zeer goed

Welten

Zo fijn geholpen , en het resultaat is geweldig , zoveel complimenten over mn haar

Monique Groosman

Ik had nooit gedacht dat mijn haarwerk zo goed op m’n echte haar zou lijken, Marleen heeft dit echt ontzettend goed aangegeven bij leverancier. Mensen valt het niet eens op, ik heb gewoon mijn eigen... Ik had nooit gedacht dat mijn haarwerk zo goed op m’n echte haar zou lijken, Marleen heeft dit echt ontzettend goed aangegeven bij leverancier. Mensen valt het niet eens op, ik heb gewoon mijn eigen haar weer terug! Erg prettig geholpen door Marleen !

Jacqueline Verweij

Mijn naam is Jacqueline Verweij. Via de dermatoloog ben ik doorverwezen, omdat ik ernstig haaruitval heb en dat haar niet meer teruggroeit. Via een buurvrouw kwam ik bij Marleen van Hairmation... Mijn naam is Jacqueline Verweij. Via de dermatoloog ben ik doorverwezen, omdat ik ernstig haaruitval heb en dat haar niet meer teruggroeit. Via een buurvrouw kwam ik bij Marleen van Hairmation terecht. Ik vertelde haar mijn probleem en tot mijn grote verbazing gingen we meteen aan de slag, op zoek naar een passend haarwerk voor mij. Het viel niet mee om voor mij een passend haarwerk te vinden, ik heb namelijk een erg witte huid en daar past bijna niets bij. Marleen bleef echter zoeken voor mij, totdat we uiteindelijk na zeer veel haarwerken te hebben gepast de juiste vonden. Hij lijkt wel voor mij gemaakt! Ik was ontzettend blij en Marleen was blij voor mij, Marleen gaf mij perfecte uitleg hoe ik er mee om moet gaan en was zeer behulpzaam, ze zette kommetjes in het haarwerk, zodat deze goed vastzit, geweldig, ik kreeg meteen meer zelfvertrouwen ook daardoor. Ook de nazorgvan Marleen is erg goed, toen ze hoorde dat ik ging emigreren heeft ze meteen voor mij contact met de verzekering gezocht en ervoor gezorgd dat ik een groot gedeelte vergoed kreeg van mijn tweede haarwerk. Ik ben zo erg tevreden over Marleen dat ik als ik over twee jaar weer in Nederland ben, mijn nieuwe haarwerk zeer zeker weer bij haar ga kopen. Ik raadt het iedereen aan om naar Hairmotion te gaan, ze hebben niet alleen prachtige haarwerken, maar er wordt ook naar jou als mens gekeken en de adviezen die je meekrijgt zijn geweldig.

Hairnation

Ik ben voor de eerste keer bij hair Nation geweest. Het was een warme douche. Ze nemen alle tijd voor je. Niks moet alles is mogenlijk. Goed advies gekregen,en uiteindelijk met een. Prachtig... Ik ben voor de eerste keer bij hair Nation geweest. Het was een warme douche. Ze nemen alle tijd voor je. Niks moet alles is mogenlijk. Goed advies gekregen,en uiteindelijk met een. Prachtig haarwerk de deur uit gegaan.
Echt een aanrader.

Bakx

Heel blij over het nieuwe haarwerk.
Zeer fijne en aangename kapperszaak. Heel goed geholpen met het zoeken van het juiste haarwerk.