Marleen is iemand die je goed advies geeft,en voelt mensen aan,ben superblij met me haarwerk,ondanks deze moeilijke tijd
super bedankt Marleen!!!

Dianca de Klerk

Ik werd heel hartelijk ontvangen door Marleen. Ze heeft alle tijd uitgetrokken die nodig was en was heel goed voorbereid wat betreft de kleuren en modellen van de haarstukken.

Het is...

Het is een prettige ervaring geweest in een voor mij lastige tijd.

Margie Luurs-Rijken

Ik ben via een advertentie in een medisch tijdschrift in contact gekomen met Hairnation. Ik moet zeggen ik heb er geen spijt van dat ik deze stap gezet hebt. Je wordt vakkundig en uiterst geduldig... Ik ben via een advertentie in een medisch tijdschrift in contact gekomen met Hairnation. Ik moet zeggen ik heb er geen spijt van dat ik deze stap gezet hebt. Je wordt vakkundig en uiterst geduldig en vriendelijk geholpen. Dankjewel Marleen van Bruchem.

Top service! Vriendelijk, meegaand en een liefdevol hart voor haar klanten

Ik ben zeer tevreden met hairnation.
De locatie is heel goed en je zit daar als klant anoniem. Niemand ziet je zitten als je je haarwerkje niet op heb.
Ook ben erg goed en profecioneel...
Ik ben zeer tevreden met hairnation.
Ook ben erg goed en profecioneel geholpen.

Geheel onverwacht werd mijn moeder kaal ivm chemotherapie. Gezocht op internet werd ik getroffen door het verhaal van
Marleen. Volgende dag gebeld. Had een zeer fijn gesprek en ze ging gelijk...
Marleen. Volgende dag gebeld. Had een zeer fijn gesprek en ze ging gelijk alles regelen. Na het opsturen van enkele foto's om een beeld te krijgen hoe het moest worden ,werden er enkele pruiken besteld. De andere week geleverd en opgezet. Mijn moeder is ontzettend blij met het resultaat en nu na een jaar nog steeds erg blij! Prachtige kwaliteit! Zo echt dat de arts in het ziekenhuis het niet zag. Nog steeds kan ik voor alles bellen of appen. Zeer zeer tevreden!!

M de frel

Ik ben te vreden

Will Hendrickx

Ik heb er goede ervaringen mee , ga er graag mee door

Verstand van zaken. Legt goed uit. Ik ben heel tevrden.

Heel goed geholpen, goede adviezen en begrijpt wat je wilt. Bijzonder lieve mevrouw.