Al meerdere haarwerken hier gehaald.
Wordt professioneel en goed geholpen, als er iets mis is wordt er alles aangedaan om het op te lossen.
Privacy in salon is ook prettig
Al meerdere haarwerken hier gehaald.
Privacy in salon is ook prettig

Helemaal super!!

Gemoedelijk en professioneel kapsalon
Zeer tevreden

M

Lieve Marleen . Je hebt , in dit moeilijke (chemo) traject voor mijn moeder , echt prachtig werk* geleverd . Niet alleen door het perfecte haarwerk , maar ook door je echtheid , eerlijkheid en de... Lieve Marleen . Je hebt , in dit moeilijke (chemo) traject voor mijn moeder , echt prachtig werk* geleverd . Niet alleen door het perfecte haarwerk , maar ook door je echtheid , eerlijkheid en de persoonlijke aandacht die je voor ons had .

Woorden kom ik tekort om je te bedanken.

Marjolein , dochter van Ka... .

Een tante van mij heeft al jaren problemen dat haar haar heel dun is en men direct op haar hoofdhuid kan kijken.
Ze kwam in aanraking met Marleen en ze was direct overtuigd.
Door...
Ze kwam in aanraking met Marleen en ze was direct overtuigd.
Door zorgvuldig en goed te adviseren heeft mijn tante nu veel meer zelf vertrouwen en is uitermate tevreden met haar mooie coupe. Aarzel niet en en maak een afspraak om te bekijken wat de mogelijkheden zijn!

Karin

Marleen is heel deskundig en daarnaast een hele lieve vrouw die echt alle tijd heeft om samen een ; naar ieders tevredenheid ; mooi haarstuk te kiezen voor een moeilijke periode in mijn leven...ze... Marleen is heel deskundig en daarnaast een hele lieve vrouw die echt alle tijd heeft om samen een ; naar ieders tevredenheid ; mooi haarstuk te kiezen voor een moeilijke periode in mijn leven...ze komt de afspraken na en besteed ook aandacht aan de nazorg.... Marleen dank je wel! Liefs Karin

Sandra

Na jaren met extreem littekenweefsel op gelaat en hoofdhuid, door de ziekte lupus/sle, wilde ik weer een keer volwaardig als vrouw op straat vertonen, zonder hoofdbescherming ed. Op zoek gegaan naar... Na jaren met extreem littekenweefsel op gelaat en hoofdhuid, door de ziekte lupus/sle, wilde ik weer een keer volwaardig als vrouw op straat vertonen, zonder hoofdbescherming ed. Op zoek gegaan naar een pruikdeskundige, en zo ben ik bij de lieve Marleen gekomen, al vanaf het begin voelde ik me prettig daar(ik ben een heel onzeker persoon) ik ben echt super geholpen, heel gastvrij en vriendelijk en ben vandaag heel trots naar buiten gelopen zonder muts of hoed maar met een hele mooie pruik. Volgend jaar ga ik zeker weer terug

Marleen is zeer deskundig in het adviseren van een passend haarwerk. Ze is zeer klantvriendelijk en luistert goed naar de wensen/ideeën van de klant.

Sil

Heb in 2009 borstkanker gehad. Daarvan uiteindelijk redelijk hersteld. Nu ben ik na jarenlang uitval van mijn haar gediagnosticeerd met alopecia. Dus moest er nu een betere oplossing worden bedacht... Heb in 2009 borstkanker gehad. Daarvan uiteindelijk redelijk hersteld. Nu ben ik na jarenlang uitval van mijn haar gediagnosticeerd met alopecia. Dus moest er nu een betere oplossing worden bedacht om me toch weer vrouwelijk te voelen. Immers haar doet ontzettend veel. Na vele wegen ben ik uiteindelijk beland bij Marleen van hairnation. Zij wilde samen met mij zoeken naar de ware ik weer. Ze nam de tijd en het geduld om uiteindelijk iets te vinden waar ik weer enorm gelukkig van word. Mijn omgeving reageert heel positief en denken dat ik naar de kapper ben geweest. Een mooier compliment kun je niet krijgen. Dank Marleen dat ik weer die stralende vrouw kan zijn als ik in de spiegel kijk!!

Na jaren problemen met alopecia heeft mijn kapper de oplossing voor mij geboden. Ik transpireer heftig op mijn hoofd, dus een pruik is geen optie. Sinds juli heb ik een klein gedeeltelijk haarwerk... Na jaren problemen met alopecia heeft mijn kapper de oplossing voor mij geboden. Ik transpireer heftig op mijn hoofd, dus een pruik is geen optie. Sinds juli heb ik een klein gedeeltelijk haarwerk gekregen als proef. Dit bleef goed zitten en nu heb ik een iets groter stuk, dat mijn dunne haar prima bedekt. De kwaliteit is uitstekend. Ook de behandeling door Marleen is bijzonder fijn. Ze denkt mee over verbeteringen. Het stuk is nu plat, maar ze laat een ronder stuk maken. Resultaat zal zijn dat dit veel beter om het hoofd valt. Ook de knoopwijze van het haar wordt meer op mijn wensen aangepast. Ik vind het geweldig dat zoiets er is. Mede door steeds alle ontwikkelingen na te gaan krijg ik perfect maatwerk. Dit maakt mij heel blij. Zo'n kapper wens ik iedereen toe. Geweldig.

Uitstekend qua aandacht en zorgvuldig meedenken met klant. Grote bereidheid tot perfecte aansluiting bij de wensen.
Luisterd oor en altijd bereikbaar.
Ik ben uiterst tevreden