Martinique

Na diverse haarwerk bedrijven gemaild te hebben, kreeg ik van de Marleen de vraag of ze me mocht bellen. Het voelde meteen vertrouwd. I.v.m. alopecia areata heb ik een haarwerk nodig, Marleen heeft op basis van mijn wensen en haarkleur een 1ste proefbestelling gedaan van een aantal haarwerken. Ook erg fijn dat ze via Whatsapp bereikbaar is en altijd binnen 24 uur antwoord kan geven.
Bij de eerste passessie bleken geen van de haarwerken een optie voor mij en hebben we bekeken en besproken wat wél beter bij me zou passen. Marleen is eerlijk én denkt goed mee in wat wel bij je past en wat niet. Bij de tweede passessie bleek er wel een haarwerk voor mij bij te zitten waarmee ik na wat kleine aanpassingen mee naar huis gegaan ben.
En dan is het zorgen dat het haarwerk "eigen" wordt, door Marleen tegen te komen in deze beginfase van mijn Alopecia voel ik me sterker, begrepen en vooral gehoord in mijn reis. Ik kan iedereen aanbevelen om de mogelijkheden van haarwerken vrijblijvend te onderzoeken. Marleen kan hierin een grote steun zijn.

Score voor Hairnation: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja