Sonja van os

Meedenkend klantvriendelijk meegaand belangstellend heel kundig en luistert naar de klant

Maria

Uitsteken begrip voor klant behoeften. Advies op maat, met kennis en hart. Mijn moeder is super tevreden met de annkoop. Bedankt, Marleen

Annoniem

Ik ben heel corekt geholpen en de eigenaresse had n.a.v. fotos al pruiken om uit te kiesen in de salon toen ik de 1e x kwam.
intussen draag ik de pruik en diverze zien niet eens het verschil...
intussen draag ik de pruik en diverze zien niet eens het verschil met mijn oude kapsel.

M vd H

Na een lastige periode van ernstig haarverlies door alopecia, bleef er geen andere keuze voor mij open dan op zoek te gaan naar een haarwerk. Ik kwam terecht bij Hairnation in Oud Gastel. Daar ben... Na een lastige periode van ernstig haarverlies door alopecia, bleef er geen andere keuze voor mij open dan op zoek te gaan naar een haarwerk. Ik kwam terecht bij Hairnation in Oud Gastel. Daar ben ik warm ontvangen en professioneel geholpen. Ik loop nu weer met vertrouwen op straat. Uiteraard hopend dat mijn eigen haren weer volledig terug zullen groeien. Het is iets verdrietigs, haarverlies, maar gelukkig vond ik de juiste hulp.

Loes A

Vriendelijke, vlotte en deskundige behandeling

J.v.Merode

Tot heden toe prima

Mandy

Top! Vriendelijke en goede begeleiding... zeer snel, flexibel, eerlijk en professioneel. Zeker een aanrader!

Hairnation-Marleen van Bruchem.

Door een haarziekte had ik geen andere keus dan een pruik aan te schaffen. Ik ben door Marleen van Hairnation voortreffelijk geholpen.
Ik krijg vel complimenten en dat maakt het voor mij minder...
Ik krijg vel complimenten en dat maakt het voor mij minder erg om voortaan met een pruik door het leven te gaan.
Marleen heel erg bedankt en veel succes gewenst door mij.

Toos Jacobs

Professioneel, kundig, zakelijk, goed georganiseerd, prettig, dienstbaarheid ,super

Miranda

Ik kon snel terecht. Ben zeer vriendelijk en goed geholpen.