Ilona Goossens-de Blom

Na een zeer emotionele en onzekere periode van chemo en bestraling het besluit genomen om bij Marleen van Hairnation een afspraak te maken, waar we zeer welkom geheten werden in haar salon met alle... Na een zeer emotionele en onzekere periode van chemo en bestraling het besluit genomen om bij Marleen van Hairnation een afspraak te maken, waar we zeer welkom geheten werden in haar salon met alle privacy en waar alle tijd werd genomen om een haarwerk aan te schaffen. Dit alles gebeurt in een fijne en ontspannen sfeer, waar je echt op je gemak word gesteld. Want laten we eerlijk wezen, het is nogal wat wat je voor je kiezen krijgt in een rollercoaster van emoties. Marleen is zeer vakkundig en oprecht en nadat het haarwerk is aangeschaft informeert ze nog of alles naar wens is en doet haar uiterste best voor je. Kan alleen maar zeggen top Marleen, zo blij dat we ondanks alles zo vakkundig op alle gebied door jou geholpen zijn. Bedankt!

Lieve Marleen. Kwam bij jou terecht omdat ik zoekende was naar een betrouwbare haarsalon, jij weet waar ik allemaal ben geweest. Denk dat ik nu 2 jaar bij jou kom. Het is geweldig, krijg wat ik... Lieve Marleen. Kwam bij jou terecht omdat ik zoekende was naar een betrouwbare haarsalon, jij weet waar ik allemaal ben geweest. Denk dat ik nu 2 jaar bij jou kom. Het is geweldig, krijg wat ik bedoel. Kan helemaal mezelf zijn bij jou. Ik vraag en jij maakt het voor mij. Marleen, super bedankt. Zal jou bij iedereen aanbevelen die dit nodig heeft. Of het voor echt haar is of synthetisch, iedereen gaat met jou en jou inzet iedergeval weer blij worden. Marion

Ans

Na vervelende ervaringen bij andere leveranciers ,kwam ik 2 jaar geleden bij Marleen in haar salon. Het voelde goed en had het gevoel dat ze oprecht het beste voor mij wilde , een mooi haarwerk... Na vervelende ervaringen bij andere leveranciers ,kwam ik 2 jaar geleden bij Marleen in haar salon. Het voelde goed en had het gevoel dat ze oprecht het beste voor mij wilde , een mooi haarwerk ,aandacht en zorg en ook betaalbaar . Het liefst zou ze er niets voor willen hebben ,maar dat kan natuurlijk niet. Marleen is een warme persoonlijkheid met het hart op de goede plek en een.luisterend oor. Bovendien erg kundig op het gebied van haarwerken. Je gaat pas naar huis als jij helemaal tevreden bent. Mocht je toe zijn aan een haarwerk of pruik,dan kan ik alleen maar zeggen ,bij Marleen ben je in goede handen . Groetjes Ans .