henk kok

Ik ben vandaag 20 juni al ruim 1,5 uur bezig om iemand via de telefoon te spreken te krijgen, ik wordt er echter steeds uitgegooid. Dit ben ik van Greenchoice niet gewend. Ik ga nu maar een watsapp... Ik ben vandaag 20 juni al ruim 1,5 uur bezig om iemand via de telefoon te spreken te krijgen, ik wordt er echter steeds uitgegooid. Dit ben ik van Greenchoice niet gewend. Ik ga nu maar een watsapp sturen om te kijken of dit wel lukt, maar hier heb ik ook een hard hoofd in. Vreemd dat Greenchoice zo slecht bereikbaar is.

Beste Henk Kok,
Beste Henk Kok,
Uiteraard is het niet de bedoeling dat je uit de wachtrij wordt gegooid. Hoe dat heeft kunnen gebeuren, kunnen wij niet verklaren. Goed dat je uiteindelijk via Whatsapp een bericht hebt gestuurd. Wij reageren daar momenteel binnen een dag op, dus we gaan er vanuit dat je inmiddels een reactie hebt. Zo niet, kun je ons het Whatsapp-bericht dan nogmaals sturen?

Selma

Oplichters. Smeren je onterecht een contract aan zonder bedenktijd.

Beste Selma,
Beste Selma,
Er geldt altijd een bedenktijd van twee weken, voor ieder contract. Dus als die twee weken nog niet verstreken zijn, kun je contact opnemen met onze klantenservice en annuleren we je contract.

Brigitte van Sambeek

Adreswijziging doorgegeven en middels een fijn telefoongesprek meteen aangeboden gekregen om mijn toen lopende contract met 3 jaar te verlengen. Dit ook op mail bevestigd gekregen. Nu lijkt er... Adreswijziging doorgegeven en middels een fijn telefoongesprek meteen aangeboden gekregen om mijn toen lopende contract met 3 jaar te verlengen. Dit ook op mail bevestigd gekregen. Nu lijkt er binnen Greenchoice ineens helemaal niemand meer dit contract terug te kunnen vinden en gaan ze me per afloopdatum van mijn oude contract over zetten op een variabel contract en dus enkele honderden euro's per maand meer laten betalen. Ik heb het contract, dat tot augustus 2024 loopt, nogmaals toegezonden, maar uiteraard alweer enkele dagen geen enkele reactie meer gehad. Om te huilen!!! Graag snelle oplossing...

Beste Brigitte,
De verlenging van je contract hadden wij inderdaad niet juist verwerkt. Onze excuses daarvoor. Zoals je inmiddels weet, hebben we deze fout rechtgezet.
Vriendelijke...
Beste Brigitte,

Johannes

Begonnen bij Qurrent, dat werd overgenomen door Greenchoice. Ik heb er letterlijk niets van gemerkt, zelfde prijs, zelfde voordelen. Nooit problemen gehad, en altijd een goede prijs gehad!

Nils Blaschke

Zonnepanelen van Greenchoice sinds 9 maanden defect. Omvormer wisselen duurde 6 maanden, maar loste het probleem niet op. Sindsdien geen reactie (3 maanden).
Installatie zit nog dik onder...
Installatie zit nog dik onder opbrengst en systeemgarantie zoals Greenchoice adverteerd… Leuke garantie waar je niets aan hebt.

Engelman

Waardeloos bedrijf. Komen afspraken niet na en directie is niet te bereiken en wordt afgeschermd. Coen de Ruiter zit kennelijk in een ivoren toren.

Beste Engelman,
Beste Engelman,
Binnen Greenchoice heeft ieder zijn eigen taken. Coen de Ruiter zit zeker niet in een ivoren toren, maar hij is niet beschikbaar voor vragen over rekeningen, contracten en dergelijke: daar zijn onze klantenservicemedewerkers voor. Een van hen heeft gisteren contact met je opgenomen, want als afspraken niet zijn nagekomen, zetten we dat uiteraard graag recht.

H. Molenveld

Te vaak gebeld voor verlenging.

Beste H. Molenveld,
Beste H. Molenveld,
Het is niet onze bedoeling je te stalken, onze excuses. Het is mogelijk om te laten noteren dat je niet gebeld wilt worden. Dit kun je doorgeven aan onze klantenservice, bijvoorbeeld via Whatsapp (+31104782326).

Sjaak van Popering

Ver onder de maat

Kim

Met een leugen ben ik naar binnen geluld. Ik had een prima vast contract en Greenchoice deed zich voor als dochter onderneming van Engie, mijn huidige leverancier, zij zouden de tarieven zogenaamd... Met een leugen ben ik naar binnen geluld. Ik had een prima vast contract en Greenchoice deed zich voor als dochter onderneming van Engie, mijn huidige leverancier, zij zouden de tarieven zogenaamd gaan verhogen (is niet waar blijkt nu) ondanks vast contract, deden mij een voorstel voor dezelfde tarieven over te stappen, maar dit is helemaal niet waar! De tarieven zijn veel duurder, is het is helemaal geen dochter onderneming! Ik ga een klacht indienen daar ik misleid ben voor een overstap en dit niet rechtsgeldig is!

Beste Kim,
Beste Kim,
Dit is inderdaad een heel foute handelswijze en als dit werkelijk een van onze verkopers blijkt, zal dit niet zonder consequenties blijven. Dus we zien je klacht (via klachten@greenchoice.nl) graag tegemoet, zodat we je gegevens hebben en kunnen uitzoeken wat er is gebeurd.