S Sana

SCAM. I made a contract with discount, which should have been paid 1 year later. After 1 year, they said they will make the payment of 155 EUR on the 8th June, but NO PAYMENT WAS MADE. After several... SCAM. I made a contract with discount, which should have been paid 1 year later. After 1 year, they said they will make the payment of 155 EUR on the 8th June, but NO PAYMENT WAS MADE. After several inquiries to customer service, I received either rude or no answers. And still, NO MONEY. No attempt to resolve it, just vague answers and superficiality. SCAM.

Dear S. Sana,
Dear S. Sana,
You will receive the amount of €155, no doubt about that. When it comes to payments we do, there is always a bit of uncertainty about the exact payment date, because the last part of the process is carried out by the bank. That is why in the invoice we mentioned the payment will be around (not 'on') 8 June. Hoewever, to make sure everything goes well, the employee you talked to is double-checking your payment.
Regards,
Bob
Greenchoice

S van Buuren

Altijd behulpzaam ,vriendelijk mee denkend

Gerda Koppelaar

Helaas heb ik geen goede ervaring donderdag 12 mei zijn er door Greenchoicezon zonnepanelen geïnstalleerd. Echter niet aangesloten na 3 weken mailen -contact zoeken- 48 minuten in de wacht staan... Helaas heb ik geen goede ervaring donderdag 12 mei zijn er door Greenchoicezon zonnepanelen geïnstalleerd. Echter niet aangesloten na 3 weken mailen -contact zoeken- 48 minuten in de wacht staan uiteindelijk een medewerker die ons te woord stond en een monteur zou sturen op 2 e Pinksterdag tussen 10.00 uur en 14.00 uur.
Diverse keren nagevraagd meent u het echt het is 2e pinksterdag. Nee er komt echt een monteur.

Niet dus!!
Niet mogelijk om contact te zoeken met Greenchoice mijn vrije spaarzame Pinksterdag wachtend thuis.Eerder naar huis gekomen van mijn weekendje weg.
Gelukkig schijnt de zon niet

Beste Gerda,
Dat de installateur maandag niet kwam opdagen vinden wij zelf ook erg vervelend. En het klopt dat we door de drukte niet makkelijk bereikbaar zijn. Onze excuses daarvoor.
We...
Beste Gerda,
We hebben inmiddels contact gehad en gaan ons best doen de panelen zo snel mogelijk goed aangesloten te krijgen.

heer Springeling

Onmogelijk om telefonisch in contact te komen met iemand van Greenchoice.

Beste heer Springeling,
Beste heer Springeling,
Door de lange wachttijden is het momenteel inderdaad lastig om ons telefonisch te bereiken. Onze excuses hiervoor. Wellicht is het een optie om uw vragen via Whatsapp te stellen? U kunt uw bericht (met daarin ook uw adres vermeld) sturen naar het nummer +31104782326.

heer

They didnt help me.

Reactie Greenchoice:

We will always help als much as we can, so if you feel we have not dealt with your questions properly, please send an e-mail to klachten@greenchoice.nl. Then we will come back to you in two days.... We will always help als much as we can, so if you feel we have not dealt with your questions properly, please send an e-mail to klachten@greenchoice.nl. Then we will come back to you in two days.
Best regards,
Bob
Greenchoice

heer Wessels

Raar. Op mijn greenchoice voorspelt u een DALING van het maandtarief (!?)

Beste heer Wessels,
Beste heer Wessels,
Dat zou goed kunnen als u voornamelijk of zelfs alleen stroom verbruikt (en geen gas). Doordat de belastingen op stroom zijn verlaagd en je dit jaar ook nog eens een veel hogere teruggave energiebelasting van de overheid ontvangt, zijn de stroomkosten in 2022 veel lager dan in 2021.
Daarnaast gaat per 1 juli de BTW op stroom en gas omlaag van 21% naar 9%. Dat is waarschijnlijk ook deel van de verklaring. Als u denkt dat het toch niet klopt, kunt u contact opnemen met onze klantenservice of het bedrag zelf wijzigen in een bedrag dat u beter lijkt.

R. van Heumen

Slecht bedrijf dat de termijnbedragen opschroeft. Bij de eindafrekening moet je 6 weken wachten op het teveel betaalde geld.

Beste R. van Heumen,
Wanneer we je termijnbedrag verhogen doen we dat op basis van een bepaalde inschatting van je verbruik, die gebaseerd is op eerder verbruik in jouw huis. Als je denkt dat deze inschatting niet klopt, staat het je vrij om het termijnbedrag naar eigen inzicht aan te passen.
Omdat we uit kostenbesparingsoogpunt werken met maandelijkse uitbetalingen en incasso's van jaarnota's kan het inderdaad voorkomen dat je een maand of langer op een uitbetaling moet wachten. Op verzoek kunnen we hiervan afwijken en het geld eerder aan je uitbetalen. Je kunt hierover contact opnemen met onze klantenservice.

R. van Heumen

Blijft een boevenbedrijf die je geld vasthouden wat je terug moet krijgen als je teveel hebt betaald in je termijnbedragen.
Mijn advies, zet je termijnbedrag zo laag mogelijk.

Beste R. van Heumen,
We hebben begrepen dat je de uitbetaling graag sneller had gezien, maar geld vasthouden doen we niet. Geld dat je te veel aan ons betaald hebt, krijg je altijd terug.

Lex Blokland

Bij klachten wordt je niet geholpen. Maanden wachten en van het kastje naar de muur gestuurd worden. Telefonisch en via de mail wordt er niet gereageerd. Koop dus geen zonnepanelen bij Greenchoice.

Beste Lex,
Beste Lex,
We (en ook andere installateurs van zonnepanelen) hebben op het moment te maken met een tekort aan chips voor omvormers (mede door de oorlog in Oekraïne) en een schreeuwend tekort aan installateurs. De vraag naar zonnepanelen is juist nog nooit zo hoog geweest. We kunnen hierdoor niet de service leveren die we graag zouden leveren, excuses daarvoor. Je mag erop vertrouwen dat we doen wat we onder deze omstandigheden kunnen, maar realiseren ons dat het resultaat vaak toch teleurstellend zal zijn.

EH

Schandalig behandeld