Chiel

Ik had een jaarcontract die in juli dit jaar afliep, in juni ontving een een verlengvoorstel voor 6 maanden.

Deze wilde ik accepteren, echter de link werkte niet. Na 3x per mail contact te hebben gehad is een nieuwe link toegestuurd waarmee ik het voorstel accepteerde. Toen ik 2 maanden later inlogde zag ik dat ze niet voor 6 maar 3 maanden hadden verlengd.

Navraag leerde dat dit een fout zou zijn omdat tussen de 2de en 3de contact poging de prijzen waren verhoogd en daardoor de termijn van verlengen verkort (een nogal vaag verhaal). De klantenservice medewerker kwam er ook niet helemaal uit en zou het uit laten zoeken. 2 dagen later komen ze terug; nee u heeft het voorstel niet geaccepteerd?? Terug luisteren naar de uitleg van hun medewerker kon niet, want dat gebeurd alleen voor ‘trainingsdoeleinden..’

Kortom, daar zit je dan, ze proberen om onder voor hun ongunstige energie contracten uit te komen door de bewijslast om te draaien en te ontkennen dat ze iets hebben gezegd. Het zijn oplichters

Score voor Greenchoice: 0.5/5
Zou u Greenchoice aanbevelen bij uw vrienden, familie of kennissen? Nee