drukkerij t hooft

Helemaal niet goed bereikbaar, gewoon gesloten op maandag, dat is toch geen zaken doen

Reactie Greenchoice:

We sluiten de lijnen van onze zakelijke afdeling momenteel om 12:00 uur. We hopen daarmee de achterstand die we op e-mail hebben zo snel mogelijk weg te kunnen werken en zo op alle kanalen weer goed... We sluiten de lijnen van onze zakelijke afdeling momenteel om 12:00 uur. We hopen daarmee de achterstand die we op e-mail hebben zo snel mogelijk weg te kunnen werken en zo op alle kanalen weer goed bereikbaar te zijn. Excuses dat het hierdoor momenteel inderdaad wat lastiger is om ons te bereiken.

Bas Barten

Ben gebeld met een aanbod. Heb specifiek gezegd dat ik het eerst wil bekijken en krijg vervolgens toch een contract opgestuurd. Klantenservice is onbereikbaar waardoor ik nu genoodzaakt ben om een... Ben gebeld met een aanbod. Heb specifiek gezegd dat ik het eerst wil bekijken en krijg vervolgens toch een contract opgestuurd. Klantenservice is onbereikbaar waardoor ik nu genoodzaakt ben om een niet bestaand contract te ontbinden.
Ook zijn de tarieven op het "aanbod" een stuk hoger dan mijn huidige tarieven.

Bespaar jezelf een hoop ellende en wordt klant bij een energiebedrijf dat je zelf kiest in plaats van eentje die zichzelf opdringt.

Beste Bas,
Beste Bas,
Dit is inderdaad niet hoe het hoort te gaan, onze excuses. Ik heb daarom de aanmelding ongedaan gemaakt. Je hebt hier zojuist ook een bevestiging per e-mail van ontvangen.

Ruiter

Aanvraag gedaan voor zonnepanelen, per mail bevestiging gekregen en bel afspraak gemaakt, de hele week mailtjes gekregen dat ik een bel afspraak met hun heb en dat moet ik niet vergeten hoor, wat... Aanvraag gedaan voor zonnepanelen, per mail bevestiging gekregen en bel afspraak gemaakt, de hele week mailtjes gekregen dat ik een bel afspraak met hun heb en dat moet ik niet vergeten hoor, wat denk je ze bellen helemaal niet, nou ze hoeven niet meer te bellen want daar heb ik geen vertrouwen meer in, wat is dat nou voor bedrijf.

Beste heer De Ruiter,
Beste heer De Ruiter,
Dit is natuurlijk erg slordig van ons, onze excuses. Ik heb dit doorgegeven aan onze zonnepanelenafdeling met het verzoek u zo snel mogelijk alsnog te bellen. Hopelijk kunnen we nog iets van uw vertrouwen terug winnen.

Nijsingh

Vind het ontzettend waardeloos dat ik niemand aan de telefoon kan krijgen die mee kan helpen. Heb zonne panelen op het dak en daardoor is mijn middenstand lager dan de vorige keer. Maar dit wordt... Vind het ontzettend waardeloos dat ik niemand aan de telefoon kan krijgen die mee kan helpen. Heb zonne panelen op het dak en daardoor is mijn middenstand lager dan de vorige keer. Maar dit wordt niet geaccepteerd. Dus een hele dikke onvoldoende.

Reactie Greenchoice:

Het doorgeven van meterstanden die lager zijn dan de vorige levert inderdaad een probleem op in je online account. En de wachtrij aan de telefoon is op sommige momenten inderdaad lang, excuses... Het doorgeven van meterstanden die lager zijn dan de vorige levert inderdaad een probleem op in je online account. En de wachtrij aan de telefoon is op sommige momenten inderdaad lang, excuses daarvoor. Je mag je meterstand ook via Whatsapp doorgeven. Dat kan via +31104782326. Of per e-mail via vragen@greenchoice.nl.
Groeten,

Cees

Na anderhalf uur proberen te bellen verspreid over twee dagen zijn jullie niet te bereiken

Huib

Chatbot werkt niet, er opent geen scherm, krijg enkel een lijst veelgestelde vragen - maar daar zit de mijne niet bij. Klantenservice niet bereikbaar (althans niet binnen 30 minuten). Beide... Chatbot werkt niet, er opent geen scherm, krijg enkel een lijst veelgestelde vragen - maar daar zit de mijne niet bij. Klantenservice niet bereikbaar (althans niet binnen 30 minuten). Beide vervelend, want de beloofde verlaging per 1 juli is niet doorgevoerd.

Beste Huib,
Beste Huib,
We zijn momenteel inderdaad even niet via de chat bereikbaar, omdat we - zoals je hebt gemerkt - al moeite genoeg hebben om iedereen aan de telefoon binnen een redelijke tijd te woord te staan.
Het klopt dat de verlanging van het termijnbedrag door een fout niet per juli al gedaan is. Het wordt nu augustus. Onze excuses hiervoor! Je kunt eventueel ter compensatie je termijnbedrag per augustus nog wat verder verlagen.

mevrouw

Moest een nieuw contract afsluiten na 3 jaar. Dit gedaan nieuw bedrag meer dan het dubbele. Nu al 2 maanden gaat het fout met afschrijven terwijl jullie dit 2 maal aangepast zouden hebben.

Reactie Greenchoice:

Automatische processen zijn vaak erg handig, maar in gevallen als dit soms ook heel irritant. We zien dat een collega inmiddels het termijnbedrag op het door jou gewenste bedrag heeft gezet en daar... Automatische processen zijn vaak erg handig, maar in gevallen als dit soms ook heel irritant. We zien dat een collega inmiddels het termijnbedrag op het door jou gewenste bedrag heeft gezet en daar blijft het ook op staan tot de volgende jaarnota.

Mrp van der Kaaij

Hopeloos lang in de wacht gestaan bij het telefonisch bellen voor het opzeggen van een contract vanwege een overlijden en verhuizing.
Uiteindelijk, na 45 minuten, contact gekregen. Na...
Uiteindelijk, na 45 minuten, contact gekregen. Na doorverbinden en het opzeggen van het contract zou ik per mail bevestiging krijgen. Helaas, na 15 dagen wacht ik er nog steeds op!

Beste M.R.P. van der Kaaij,
Beste M.R.P. van der Kaaij,
De wachttijden aan de telefoon zijn momenteel vaak lang, excuses daarvoor. Maar die bevestigingse-mail zou u mogen verwachten. Nu kunnen wij uw e-mailadres niet terug vinden in onze administratie, dus waarschijnlijk zit daar het probleem. Zou u ons via Whatsapp (+31104782326) of per e-mail (vragen@greenchoice.nl) het juiste e-mailadres en ook het adres dat is opgezegd kunnen doorgeven? Dan sturen we u graag alsnog de bevestiging.

A.van Ee

Altijd goed bereikbaar. Goede service en duidelijke website en inlogpagina. Groene energie en het blijven werken daaraan vind ik belangrijk.

KNH Dekker

Ik wil graag even overleggen met een medewerker over een zaak die niet in uw overzichten staat. Ik tref geen telefoonnummer aan op uw website. Kunt u dat in een antwoord laten weten?!

Kennelijk ben ik nu verplicht de hele enquête in te vullen om verder te komen????

Beste K.N.H. Dekker,
Beste K.N.H. Dekker,
Ons telefoonnummer staat wel op de website, maar uiteraard kunnen we het ook via deze weg delen: 010 478 23 26. De lijnen zijn momenteel dicht, maar morgen zijn we weer van 8:30 tot 15:00 te bereiken.
En als u de enquête niet in wilt vullen, hoeft dat echt niet.