Vasbinder

Mijn ervaringen met Greenchoice zijn heel positief. In mijn beleving zijn ze heel klantgericht, bieden goede informatie over tarieven en dienstverlening en stimuleren duurzaamheid, zelfs door het... Mijn ervaringen met Greenchoice zijn heel positief. In mijn beleving zijn ze heel klantgericht, bieden goede informatie over tarieven en dienstverlening en stimuleren duurzaamheid, zelfs door het beheren en beveiligen van grote bosgeieden in o.a. Afrika.

Reactie Greenchoice:

Wat leuk om te lezen dit! Want die punten die je noemt vinden we allemaal belangrijk. Dus we zijn blij dat dat ook overkomt.
Vriendelijke groet,
Bob van Greenchoice

Heer van Bruggen

Goed makelijk verlengd

heer

Prima service en snel antwoord

Fokkema

Fijne communicatie met inzicht in eigen verbruik en tips om nog meer te besparen.

mevrouw

Prima, heel fijn dat je de windenergie 'terugverdient'

HR.P.Heemskerk

Goede ervaring ben er al van 2003 bij.

Reactie Greenchoice:

Beste heer Heemskerk,
Beste heer Heemskerk,
Dat is nog eens een trouwe klant, heel veel dank! Doet u al mee aan ons spaarprogramma Samen Greenchoice: https://www.greenchoice.nl/spaarprogramma/? Dit programma hebben we opgezet om mensen zoals u, die al zo'n lange tijd klant van ons zijn, hier ook van te laten profiteren. Want hoe langer je klant bent, hoe meer punten je spaart. Die je kunt inwisselen voor allerlei duurzame producten en ervaringen.
Vriendelijke groet,
Bob van Greenchoice

René uit Haarlem

Helder

heer

Groen, informeel en niet te duur.

Harry Hamberg

Een niet opdringerig bedrijf met een hoop poeha, onzinnige reclames en andere fratsen. Zoals Greenchoice het doet bevalt een stuk beter.

H Wouda

Goede service duidelijk advies