Jorn Snijkers

Onbereikbaar en onbetrouwbaar

Reactie Greenchoice:

Goedemorgen Jorn,
Vervelend om te lezen dat je een slechte ervaring met Greenchoice hebt en dat het lastig is ons te bereiken.
We doen graag ons uiterste best om het vertrouwen te...
Goedemorgen Jorn,
We doen graag ons uiterste best om het vertrouwen te herstellen.
Indien je in de gelegenheid bent, bel dan even naar 010 478 23 26. Wij zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 15:00 uur en op zaterdagen van 09:00 tot 15:00 uur. Mocht je niet in de gelegenheid zijn telefonisch contact op te nemen, kan je ook via het bovenstaand telefoonnummer je vraag per Whatsapp stellen.
Groetjes, Kim van Greenchoice

Particulier

Al jaren klant bij greenchoice,goed website.alles helder.op 1 okt.liep kontrakt af.in Februaei adviseerde Greenchoice nog om maandbedrag aan te passen naar €47 .ik betaalde al een lange tijd €135.en... Al jaren klant bij greenchoice,goed website.alles helder.op 1 okt.liep kontrakt af.in Februaei adviseerde Greenchoice nog om maandbedrag aan te passen naar €47 .ik betaalde al een lange tijd €135.en verlaagde niet.het nieuwe termijnbedrag werd €301.dat ik een kleinverbruiker ben en al lang klant maakte niet uit.
Er werd niet een voorstel gedaan.greenchoice heeft zich niet alleen bij mij niet van zijn beste kant laten zien.
Als de energie weer normaal is tochaar overstappen.

Ronald Daniëlse

Zeer klantonvriendelijk, geen duidelijkheid, geen antwoord op vragen

O. Gosman

Greenchoice is echt slecht. Hééééél erg duur-Ongeveer de duurste. Op klachten wordt NIET gereageerd. Greenchoice houdt zich NIET aan de wettelijke 30 dagen voor wijziging contract/tarief.

Jet laurijsen

Zeer klantonvriendelijk

Vaarkamp

Contract loopt af per 1 oktober. Afrekening komt op 7 oktober …. Krijg €380,- terug! Wanneer rond 10 November!!!!!!
Schurken zijn het!

Harry de Jong

Slechte service na meterwissel.

Patrick

Groen, groene stroom.. net als de rest nu..