Franken

Waardeloze oplichters

Marian

Na een belachelijke verhoging (+ 261%!!) van ons maandelijks voorschot zijn we overgestapt naar een andere energieleverancier met een dynamisch energiecontract. Helaas blijft het nu aan de zijde van... Na een belachelijke verhoging (+ 261%!!) van ons maandelijks voorschot zijn we overgestapt naar een andere energieleverancier met een dynamisch energiecontract. Helaas blijft het nu aan de zijde van Greenchoice stil m.b.t. de eindafrekening. Zonder blikken of blozen wordt een enorme maandelijkse verhoging doorgevoerd en van onze rekening afgeschreven. Nu het op een teruggave aankomt, krijg ik telefonisch te horen dat dit nog wel een aantal weken kan duren. Schaam jullie Greenchoice!

Van Leeuwen

Zeer klantonvriendelijk en echt een organisatie die klantloyaliteit totaal niet beloond. Al bijna 17 jaar zijn we klant en dan krijgen we nu de duurste tarieven net alsof we een nieuwe klant zijn?... Zeer klantonvriendelijk en echt een organisatie die klantloyaliteit totaal niet beloond. Al bijna 17 jaar zijn we klant en dan krijgen we nu de duurste tarieven net alsof we een nieuwe klant zijn? Tarieven die 3 keer zo hoog als de concurrentie en dat is nog berekend met de 9% btw, niet met de 21% btw die gaat gelden vanaf 1 januari. En een aanbieding op basis van oud verbruik, dat terwijl we een slimme meter hebben en ons verbruik met meer dan 1/3 hebben verminderd en nog zo'n kleine 4000 euro voorschot moeten terugkrijgen. Schandalig ook dat ons termijn bedrag nauwelijks is aangepast aan ons nieuwe verbruik. Nu zijn zij - tegen onze wil in - onze spaarbank en zullen we na eindafrekening waarschijnlijk nog maanden moeten wachten op het teveel betaalde voorschot.

E. Laan

Ik heb een erg laag verbruik (zonnepanelen aangeschaft en isolerende maatregelen getroffen) maar kan mijn termijnbedrag niet naar beneden bijstellen. Hierdoor heb ik vele malen meer betaald dan ik... Ik heb een erg laag verbruik (zonnepanelen aangeschaft en isolerende maatregelen getroffen) maar kan mijn termijnbedrag niet naar beneden bijstellen. Hierdoor heb ik vele malen meer betaald dan ik verbruik. Klantenservice geeft geen reactie dus heb ik een klacht ingediend en zal dit ook doen bij de ACM. Teveel betaalde voorschotten heb ik gestorneerd. Ze waren wel heel vlot om mij hierover te mailen met het verzoek om maar even te betalen. Wie denken ze wel niet dat ze zijn daar? Mijn contract loopt 31-12 af, blij toe.

Michel Schreurs

Eén van de weinige echt groene energiemaatschappijen, en daarom ben ik al een hele tijd klant. Prima informatievoorziening en heldere communicatie.

Laan

Mijn verbruik is heel laag door recente aanschaf zonnepanelen en isolerende maatregelen maar ik kan het termijnbedrag niet verlagen. Contract loopt 1 januari af en ik zal bij lange na niet zoveel... Mijn verbruik is heel laag door recente aanschaf zonnepanelen en isolerende maatregelen maar ik kan het termijnbedrag niet verlagen. Contract loopt 1 januari af en ik zal bij lange na niet zoveel gaan verbruiken als waarvoor ik al heb betaald. Op verzoeken hierover wordt niet gereageerd. Ik ga hierover sowieso een klacht indienen bij o.a. de ACM. De teveel betaalde bedragen heb ik gestorneerd. Daar reageren ze overigens wel heel vlot op. Of ik maar even wil betalen. Ik dacht het niet!

SM

Vreselijke organisatie!
Overgestapt vanwege onmogelijk hoge voorschotnota die voor mij gelijk is aan 4 maanden energie.
Afhandeling naar andere energieleverancier is al rond en nu...
Vreselijke organisatie!
Afhandeling naar andere energieleverancier is al rond en nu proberen ze nog steeds voorschotnota’s te incasseren en dreigen met afsluitingen !!! Per mail waarop je niet eens kunt antwoorden - contact per telefoon is zeker niet aan te raden! Ik wil het zwart op wit vastleggen !!!
Drama organisatie - geen woorden voor.

Jorn Snijkers

Onbereikbaar en onbetrouwbaar

Reactie Greenchoice:

Goedemorgen Jorn,
Vervelend om te lezen dat je een slechte ervaring met Greenchoice hebt en dat het lastig is ons te bereiken.
We doen graag ons uiterste best om het vertrouwen te...
Goedemorgen Jorn,
We doen graag ons uiterste best om het vertrouwen te herstellen.
Indien je in de gelegenheid bent, bel dan even naar 010 478 23 26. Wij zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 15:00 uur en op zaterdagen van 09:00 tot 15:00 uur. Mocht je niet in de gelegenheid zijn telefonisch contact op te nemen, kan je ook via het bovenstaand telefoonnummer je vraag per Whatsapp stellen.
Groetjes, Kim van Greenchoice

Particulier

Al jaren klant bij greenchoice,goed website.alles helder.op 1 okt.liep kontrakt af.in Februaei adviseerde Greenchoice nog om maandbedrag aan te passen naar €47 .ik betaalde al een lange tijd €135.en... Al jaren klant bij greenchoice,goed website.alles helder.op 1 okt.liep kontrakt af.in Februaei adviseerde Greenchoice nog om maandbedrag aan te passen naar €47 .ik betaalde al een lange tijd €135.en verlaagde niet.het nieuwe termijnbedrag werd €301.dat ik een kleinverbruiker ben en al lang klant maakte niet uit.
Er werd niet een voorstel gedaan.greenchoice heeft zich niet alleen bij mij niet van zijn beste kant laten zien.
Als de energie weer normaal is tochaar overstappen.