Een Geus

Ik was lang een tevreden klant. Vandaag radar gezien op tv. Past in de trend van mijn toenemende negatieve ervaring met dit bedrijf. Jammer dat dit bedrijf ooit echt groen was en nu toch net zo zwart blijkt te zijn als de rest. In plaats van investeren in duurzame opslag van duurzaam opgewekte stroom, melken ze toch liever de klant uit voor korte termijn rendement. Na jaren zogenaamd trouwe klant bossen opbouwen (inmiddels sterke vraagtekens bij), toch maar opzoek naar een meer geschikte aanbieder. Erg jammer. Kortom nog geen ster waard. Los daarvan is het bijzonder dat de overheid kennelijk accepteert dat energie reuzen groene energie belasten en geen duurzame plannen maken om energie op te slaan en bij te dragen aan de energietransitie. Duurzame opwekkers worden nu als boeman weggezet, terwijl energiemaatschappijen miljarden winsten maken, en netbeheerders lekker mee melken. Terwijl daar de verantwoordelijkheid ligt om in het grote geheel duurzaam te worden. Schande. Zowel vanuit de overheid, dat men de lobby kennelijk omarmt, de rechtsstaat die niet ingrijpt, maar vooral het gebrek aan maatschappelijk verantwoord ondernemen vanuit de branche. Dus zelf weten of u afnemer wilt worden van gray choice.

Reactie Greenchoice:

Bedankt voor je bericht en wat jammer dat je deze ervaring hebt met ons. Ik snap dat je deze gevoelens nu hebt, maar voor en goede uitleg raad ik je aan om eens met ons te bellen, zodat wij de goede uitleg aan je kunnen geven. In radar is wel een erg eenzijdig verhaal verteld namelijk en er is maar een klein stukje van onze verklaring gebruikt, dat is natuurlijk ook niet eerlijk. Je kan ons bereiken op 010-4782326 tussen half 9 en 17 uur. Groeten Erwin

Score voor Greenchoice: 0.5/5
Zou u Greenchoice aanbevelen bij uw vrienden, familie of kennissen? Nee