Ton van Ophem

Leuk, ongedwongen en op een professionele wijze maakt ze prachtige foto's

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

De wijze waarop ze het juiste moment weet vast te leggen, geven een prachtig eindresultaat.

Ed.

Wij hebben een familie fotoshoot gehad bij Ingeborg.
we hebben een zeer plezierige ervaring.
Wij hebben een familie fotoshoot gehad bij Ingeborg.
we hebben een zeer plezierige ervaring.
Ingeborg stelde een ieder zo zijn gemak dat er een zeer ontspannende sfeer ontstond dat er een ongedwongen fotoshoot uit voort kwam.
en dit komt tot uitdrukking in de hele mooie foto reeks.

-mooie foto locatie.
-zeer ervaren fotografe.
-gevoel voor details.
-goede foto apparatuur.

A. vander Ploeg

Familiefotoshoot in Blijdorp.

Familiefotoshoot in Blijdorp.

Om het 45-jarig huwelijk van onze ouders te vieren, gingen wij met de familie op een zaterdag naar dierentuin Blijdorp. Vijf dagen (!) van te voren bedachten we dat een mooie familiefoto het ultieme cadeau zou zijn. Maar ja, we wonen geen van allen in de buurt van Rotterdam en na een flink aantal telefoontjes bleek dat we VEEL te laat waren om een fotograaf te boeken. Toen we het al bijna opgegeven hadden, vonden we Fotografie Ingeborg van Bruggen op internet. Op de website zagen we ongedwongen en gezellige familiefoto's: precies zoals we het wilden. En na een telefoontje bleek dat Ingeborg van Bruggen op zo'n korte termijn ook nog naar Blijdorp kon komen.

De fotosessie was ontspannen en gezellig en dat met een aantal tieners, kinderen en een baby erbij. Het trekken van de aandacht van de (net wakker gemaakte) baby was lastig en ja, een klein kritiekpuntje, dat zou Ingeborg bv met een knuffeltje op haar fototoestel kunnen verbeteren.

Het eindresultaat, dat we binnen een werkdag via internet konden zien, was prachtig. Diverse foto's in verschillende samenstellingen. Allemaal heel ontspannen blikken en mooie kleuren. Wij zijn er blij mee, en onze ouders bovenal!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

vriendelijke fotografe, met overwicht, komt (snel) na wat ze belooft.

Geertje van Velzen

Het zijn hele leuke foto s op een speelse manier gemaakt vooral van de kinderen bv zo als ze bezig zijn met spelen

V&R Welzijn

Ingeborg heeft een workshop fotografie voor kinderen verzorgd tijdens de zomerspelen van Oud-Beijerland. Ik ben, namens de gemeente Oud-Beijerland, erg tevreden over de inhoud van de workshop. Een... Ingeborg heeft een workshop fotografie voor kinderen verzorgd tijdens de zomerspelen van Oud-Beijerland. Ik ben, namens de gemeente Oud-Beijerland, erg tevreden over de inhoud van de workshop. Een korte duidelijke uitleg aangepast in de taal en sferen van kinderen. Daarna gelijk aan de slag met leuke afwisselende opdrachten. De workshop fotografie voor kids is echt een aanrader!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Blijft kinderen motiveren, duidelijke uitleg, afwisselende opdrachten.

Wim van Sluijs

Met veel genoegen denk ik terug aan de fotoshoot van ons gezin.
Direct daarna ben ik nog meer verrast door de snelle serie foto's die ik via mijn e-mail toegestuurd kreeg.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

De manier van dirigeren van de scenes.
Ben zelf fotograaf en filmer en kan goed beoordelen hoe gekozen moet worden voor een goede compositie.

Esther Hijman

Wij hebben met de familie een fotoshoot op het strand gedaan. Ontzettend leuk! Ingeborg voelt goed de sfeer aan en kan leuk met de kinderen omgaan. Ook als deze in eerste instantie geen zin hebben!... Wij hebben met de familie een fotoshoot op het strand gedaan. Ontzettend leuk! Ingeborg voelt goed de sfeer aan en kan leuk met de kinderen omgaan. Ook als deze in eerste instantie geen zin hebben! Vooral de ontspannen sfeer maakt dat de foto's heel spontaan zijn en de kinderen er snel plezier in krijgen.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Een sterk punt van Ingeborg is dat zij sfeer weet te scheppen en kwalitatief mooie foto's maakt. Het plezier dat Ingeborg heeft, straalt ook af op de anderen. Zij weet mensen enthousiast te maken en... Een sterk punt van Ingeborg is dat zij sfeer weet te scheppen en kwalitatief mooie foto's maakt. Het plezier dat Ingeborg heeft, straalt ook af op de anderen. Zij weet mensen enthousiast te maken en ze vervolgens mooi te fotograferen.

G wessels

Een foto shoot met mijn dochters werd door Ingeborg zeer ontspannen geregeld op lokatie.
Het boek en de canvas zijn een waardevol cadeau . Ook de foto's voor mijn zakelijk profiel waren helemaal top. Kan haar van harte aanbevelen. Een gedreven vakvrouw die gaat voor kwaliteit en creativiteit.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Creatief. Gedreven, kwaliteit. Prettige communicator. Heeft visie op beelden.

Ellen van bruggen loopbaan en personal coach

Ik heb meerdere fotoshoots door haar laten doen en ben iedere keer weer blij verrast met het resultaat. Ze is een leuke spontane vrouw met een enorme focus op haar werk en dat zie je vooral terug in... Ik heb meerdere fotoshoots door haar laten doen en ben iedere keer weer blij verrast met het resultaat. Ze is een leuke spontane vrouw met een enorme focus op haar werk en dat zie je vooral terug in haar werk. Een echte aanrader!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ongedwongen foto's. Heel natuurlijk.

In Orde Tekst & Advies

Ingeborg heeft in 2011 de tentoonstelling 'Het verhaal gaat door' met ruim vijftig doopjurken uit particuliere collecties in Carnisse Haven in Barendrecht gefotografeerd. Ze heeft onze opdracht... Ingeborg heeft in 2011 de tentoonstelling 'Het verhaal gaat door' met ruim vijftig doopjurken uit particuliere collecties in Carnisse Haven in Barendrecht gefotografeerd. Ze heeft onze opdracht uitstekend uitgevoerd: de jurken kwamen goed tot hun recht op de foto's.

Flexibel, nauwgezet.