Aad en Ellen Spronk

Zaterdag 12 september 2015 een loveshoot laten maken door Ingeborg. Door het enthousiasme van Ingeborg ontstaat er vanzelf een ontspannen sfeer met als gevolg mooie en leuke foto's.

Michelle

Onlangs een baby fotoshoot gehad met onze zoon. Hoewel hij er niet zo veel zin in had is dit absoluut niet terug te zien op de foto's. We zijn er erg blij mee!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Goede kwaliteit foto's, ongedwongen sfeer en goede ideeën

Nathanya van Nijnatten

Op een mooie zondagmiddag hebben we een familiedagshoot gehad. Het was super gezellig en professioneel. Gelukkig was het allemaal heel losjes en ontspannen zodat iedereen zich op z'n gemak voelde.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

foto's worden losjes gemaakt en passend bij de personen zodat er een ontspannen sfeer gecreëerd wordt.

Fam. Dekker

Mooie familiereportage in een ongedwongen sfeer.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Prettig mailcontact, flexibel en denkt mee, ongedwongen sfeer tijdens de fotoshoot, straalt rust en zelfvertrouwen uit, goed voorbereid. Foto's vlot binnen en deze zijn ook nog eens heel erg leuk... Prettig mailcontact, flexibel en denkt mee, ongedwongen sfeer tijdens de fotoshoot, straalt rust en zelfvertrouwen uit, goed voorbereid. Foto's vlot binnen en deze zijn ook nog eens heel erg leuk geworden van prima kwaliteit.

Carin Hanchane

Ingeborg is een fotografe met wie het prettig samen te werken is.
Ze heeft een fotoshoot voor onze familie gedaan, 14 personen, 3 generaties.
Wij hadden geen idee wat ons te wachten...
Ingeborg is een fotografe met wie het prettig samen te werken is.
Ze heeft een fotoshoot voor onze familie gedaan, 14 personen, 3 generaties.
Wij hadden geen idee wat ons te wachten stond. Maar ze is spontaan aan de slag gegaan. Ze was heel vriendelijk met de kleine kinderen die ongeduldig waren, maar hield tegelijk ook goed rekening met de lichtval en lette op mooie ongedwongen plaatjes
We hebben buiten een aantal foto's gemaakt die zij bewerkt heeft en ons via de mail heeft toegestuurd. Iedereen heel tevreden met het resultaat, we staan er allemaal mooi op en kijken terug op een gezellige familieochtend.
Mijn man zegt: Het is een grote kunstenares met een kleine camera.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

oog voor mooie, spontane plaatjes
ongedwongen sfeer
vriendelijke persoonlijkheid, die goed weet wat ze wil
als leek vinden wij het prachtige foto's

hans van zijderveld

Zeer professioneel, in 1 woord Geweldig

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Vanaf eerste moment een klik en geef je haar het vertrouwen de leiding te nemen, alles zeer ontspannen, derhalve ongedwongen foto's, iedereen voelde zich vanaf het eerste moment op hun gemak, zeer... Vanaf eerste moment een klik en geef je haar het vertrouwen de leiding te nemen, alles zeer ontspannen, derhalve ongedwongen foto's, iedereen voelde zich vanaf het eerste moment op hun gemak, zeer correcte service, we wensen haar een prachtige carriere

Martijn

Wij hebben een hele leuke familie shoot gehad met Ingeborg. Het resultaat waren prachtige foto's. We zijn 100% tevreden!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ingeborg levert een uitstekende en snelle service! Ze doet er echt alles aan om haar klanten tevreden te stellen!

Fam Stolk

Wij vonden het erg leuk om op deze manier buiten een fotoshoot te doen , echt ongedwongen en niet zo statisch in een fotostudio.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ingeborg is makkelijk in de omgang en geeft goede adviezen en heeft leuke ideeën met betrekking tot het maken van de foto's. Het is erg leuk om het met haar te doen. We voelden ons op ons gemak!

Sharon Spiering

Op 12 Juli 2015 Ingeborg heeft de fotografie voor onze trouwerij verzorgd. Onze keuze voor Ingeborg kwam voort uit de warme en kleurrijke foto’s die zij maakt. Om de romantische kenmerken van een... Op 12 Juli 2015 Ingeborg heeft de fotografie voor onze trouwerij verzorgd. Onze keuze voor Ingeborg kwam voort uit de warme en kleurrijke foto’s die zij maakt. Om de romantische kenmerken van een trouwdag te benadrukken leek de stijl van Ingeborg een perfecte match. Deze indruk wekte haar portfolio bij kennismaking en werd bovendien bevestigd na het zien van onze eigen trouwfoto’s. Ingeborg heeft het talent om te zien waar de juiste foto momenten ontstaan en weet deze ook vakkundig vast te leggen. Kenmerken voor haar foto’s zijn: natuurlijk, warm en van hoge kwaliteit.

Wij willen Ingeborg van harte aanbevelen aan allen die een professionele fotograaf zoekt!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Prettig en flexibel in de omgang. Communiceert duidelijk en begrijpt erg goed de wensen van haar opdrachtgevers.

Derman

Mijn foto's zagen er prachtig uit. Gewoon goed met elkaar overleggen over hoe en wat.. Daardoor werken jullie samen goed. Het belangrijkste is ontspannen tijdens de fotoshoot en dat was ook... Mijn foto's zagen er prachtig uit. Gewoon goed met elkaar overleggen over hoe en wat.. Daardoor werken jullie samen goed. Het belangrijkste is ontspannen tijdens de fotoshoot en dat was ook gebeurd. Heel erg bedankt voor het mooie foto's.