Annemieke van Tintelen-Breijs

Bedankt Ingeborg voor de leuke foto's die je van ons hebt gemaakt. Het was lastig kiezen want je had echt veel leuke foto's gemaakt. Ben heel blij dat we voor jouw hebben gekozen. We konden snel... Bedankt Ingeborg voor de leuke foto's die je van ons hebt gemaakt. Het was lastig kiezen want je had echt veel leuke foto's gemaakt. Ben heel blij dat we voor jouw hebben gekozen. We konden snel met je afspreken en ook nog lekker bij ons thuis. Je werkt heel professioneel, bent geduldig en blijft ook lekker jezelf. Ik kan iedereen een fotoshoot bij Ingeborg aanbevelen.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Professioneel, creatief, flexibel, geduldig en relaxed.

mignon schlichter

Wat heb je een prachtig, mooie foto's gemaakt van ons koor Ingeborg en je bleef zelf ook zo rustig en had ook leuke aanwijzingen voor onze opstelling! Bedankt daarvoor!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Relaxed, positief, deskundig, vrolijk, geduldig en zelfverzekerd. Ook voor choreografie opstellingen van de groep en belichting

John Eldering

LEUKE FOTO'S ZIJN HET GEWORDEN! DANK!!

Hans Knape

We hebben een erg gezellige en leuke fotoshoot gedaan met ons koor. Het resultaat zijn prachtige foto's die wij goed kunnen gebruiken voor onze publicaties.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ingeborg laat tijdens een fotoshoot precies weten wat ze wil om mooie foto's te maken. Het is erg leuk om te doen en daarna is het verrassend om te zien hoe mooi en goed de foto's zijn.

Ingrid Riem Vis

Wat een mooie en leuke foto's, ...goed gepakt hoe de sfeer is!!!..TOP!

Fam. Van Ettinger

Wat een mooi resultaat van een ontspannen fotoshoot afgelopen zaterdag !
We zijn er allemaal heel erg blij mee !

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Op een hele rustige manier weet Ingeborg de juiste sfeer vast te leggen !

Oorzaak & Gevolg

Wat een ontspannen fotoshoot was dit. De zelfde dag al een voorselectie op de PC en enkele dagen daarna het eindresultaat. Een aanrader!

Manuel

In 1 woord..... Topfotograaf!! Ben heel blij dat ik voor Ingeborg gekozen heb voor de fotoreportage van ons gezin. Ik zou haar zeker aanraden!!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Professioneel en zeer sociaal...weet goed met kinderen om te gaan!

info@loopbaanPlus.nl

Uitstekend

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Stelt op je gemak, lekker praktisch blijft zelf in expert rol

Esther

Wij zijn heel erg blij met het resultaat van de fotoshoot van ons gezin in het bos. Ontzettend lieve, spontane en prachtige foto's hebben we ontvangen. En ook heel snel!!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

professioneel, flexibel, rustig, neemt uitgebreid de tijd en zorgt ervoor dat iedereen op zijn gemak is (ook kind en hond).