A. vander Ploeg

Familiefotoshoot in Blijdorp.

Om het 45-jarig huwelijk van onze ouders te vieren, gingen wij met de familie op een zaterdag naar dierentuin Blijdorp. Vijf dagen (!) van te voren bedachten we dat een mooie familiefoto het ultieme cadeau zou zijn. Maar ja, we wonen geen van allen in de buurt van Rotterdam en na een flink aantal telefoontjes bleek dat we VEEL te laat waren om een fotograaf te boeken. Toen we het al bijna opgegeven hadden, vonden we Fotografie Ingeborg van Bruggen op internet. Op de website zagen we ongedwongen en gezellige familiefoto's: precies zoals we het wilden. En na een telefoontje bleek dat Ingeborg van Bruggen op zo'n korte termijn ook nog naar Blijdorp kon komen.

De fotosessie was ontspannen en gezellig en dat met een aantal tieners, kinderen en een baby erbij. Het trekken van de aandacht van de (net wakker gemaakte) baby was lastig en ja, een klein kritiekpuntje, dat zou Ingeborg bv met een knuffeltje op haar fototoestel kunnen verbeteren.

Het eindresultaat, dat we binnen een werkdag via internet konden zien, was prachtig. Diverse foto's in verschillende samenstellingen. Allemaal heel ontspannen blikken en mooie kleuren. Wij zijn er blij mee, en onze ouders bovenal!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

vriendelijke fotografe, met overwicht, komt (snel) na wat ze belooft.

Score voor Fotografie Ingeborg van Bruggen: 5/5
Beveel je dit bedrijf aan? Ja