Corné Kievit

Superleuke shoot, veel leuke ideeën, mooje locatie uitgezocht, prachtige foto's, gewoon top!!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ideeën voor poses, locatiekeuze en natuurlijk mooie foto's.

Monique Hundscheidt

Hele mooie fotoshoot gemaakt! Wat een snelle service, dezelfde avond al de foto's, geweldig! De foto's worden heel ontspannen gemaakt, knap werk Ingeborg!Een echte aanrader!

Wies Hoogendoorn

Wij hebben heeeel erg genoten van de shoot . Ingeborg was heel ongedwongen bezig . Lekker informeel en ontspannen. Ook het resultaat was verbluffend . Het echt een aanrader!!!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ontspannend en gezellig en geen stijve foto's. Erg leuk moment geweest

Irene Wanders

Hele leuke shoot gehad. Kinderen vonden het ook leuk.
Resultaat is prima

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Eerste keer voor een foto shoot, dus kan hier niet veel over zeggen.

Sandra Notenboom-Bliek

Afgelopen weekend een newbornshoot gehad met ons dochtertje van 2 weken en onze beide ouders. We kenden Ingeborg al van onze bruiloft waar we uitermate tevreden waren over de foto's, en dus was de... Afgelopen weekend een newbornshoot gehad met ons dochtertje van 2 weken en onze beide ouders. We kenden Ingeborg al van onze bruiloft waar we uitermate tevreden waren over de foto's, en dus was de keuze nu makkelijk gemaakt om wederom voor Ingeborg te kiezen.
Ze heeft veel leuke ideeen over het fotograferen, en de foto's zijn vaak ook spontaan en niet zozeer geposeerd.
Ditmaal wederom super super super tevreden over de foto's!!!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ingeborg maakt vaak spontane foto's, wat het uiteindelijke resultaat nog mooier maakt.

mandy verboom

Een super leuke fotoshoot gehad met onze kleine man van 2 weekjes oud, met een super mooi resultaat! Erg blij met het eindresultaat.

Dies en Adriënne

Leuke familie fotoshoot gehad op het strand van Hoek van Holland. Het weer werkte die dag niet erg mee maar Ingeborg wel :-) en leverde uitstekende foto's af (al na 2 dagen!!) We waren met z'n... Leuke familie fotoshoot gehad op het strand van Hoek van Holland. Het weer werkte die dag niet erg mee maar Ingeborg wel :-) en leverde uitstekende foto's af (al na 2 dagen!!) We waren met z'n 10-en, tussen de 23 en 54 jaar, en we hebben het allemaal als zeer positief en ontspannen ervaren. Veel lol gehad. Al met al: een aanrader!!!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Positief, rustig, brengt ontspanning en plezier en daardoor spontane foto's.

Dennis Gerits

Fantastische foto's!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Op een ontspannen manier weet Ingeborg perfect het moment vast te leggen op de camera. Wij zijn supertevreden en blij met het resultaat!

Prue Tran

Wij hadden een leuke familie fotoshoot in de oude haven van Rotterdam. Wij hadden een geweldige dag waaruit mooie foto´s zijn uitgekomen. Lekker spontaan en ongedwongen foto´s.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Mooie portretfoto´s met scherpte en diepte en een goeie timing voor de juiste momenten om foto´s te maken.

Laura Groeneveld

Als verrassing een Love shoot gekregen, het was super! Ontzettend mooie foto's en snelle service, diezelfde dag hadden we ze al, helemaal tevreden!