avsautos

Creatief wonder, elke keer weet ze weer met weinig informatie een flyer te maken die direct aansluit op onze wensen, korte lijnen en als het nodig is, kan ze zeer snel schakelen. kortom voor ons als... Creatief wonder, elke keer weet ze weer met weinig informatie een flyer te maken die direct aansluit op onze wensen, korte lijnen en als het nodig is, kan ze zeer snel schakelen. kortom voor ons als bedrijf een ideale oplossing als we flyers of foto's nodig hebben.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Snelle service, leuke ideeën.

Valerie

Mijn kinderen en ik hebben een fotoshoot in de duinen gehad. Heerlijk ongedwongen, niet van die gemaakt geposeerde foto's. Ben heel blij met het eindresultaat!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Spontane, ongedwongen foto's. Zonder dat je het echt doorhad bleef ze fotograferen. Met een mooi eindresultaat.

Amber

Ingeborg is super flexibel en denkt goed mee wat resulteerde in een super fotoreportage!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ingeborg is heel rustig wat fijn werkt als je instructies moet opvolgen.

Kim van der Ploeg

Hele goede fotografe!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ontzettend mooie en gave fotos! Geweldige fotografe!

M.Groenendijk

Zij heeft van ons gezin een fotoshoot gemaakt en heb een fotografiecursus bij haar gevolgd.

wilma van Sluijs

Een hele spontane vrouw die schitterende foto's heeft gemaakt.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Leuke ideeën en inbreng eigen initiatief

Lisa Heijstek-Pols

In mei 2014 zijn wij getrouwd en Ingeborg heeft deze dag perfect vastgelegd. We waren zo benieuwd naar de foto's dat we deze al op onze huwelijksreis hebben bekeken via de link die zij ons stuurde.... In mei 2014 zijn wij getrouwd en Ingeborg heeft deze dag perfect vastgelegd. We waren zo benieuwd naar de foto's dat we deze al op onze huwelijksreis hebben bekeken via de link die zij ons stuurde. De foto's vinden wij nog steeds prachtig! We hebben ook veel complimenten gehad over de foto's. Ik zou Fotografie Ingeborg van Bruggen zonder twijfel aan iedereen aanraden!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

originaliteit en oog voor detail

Saskia van Sluijs

Topervaring! Ik had dit nog nooit gedaan en wilde nu graag onze familie laten vastleggen dus heb Ingeborg uitgenodigd op ons familieweekend voor de 90e verjaardag van mijn vader.
We hebben nu...
We hebben nu super leuke familie foto's.
De foto's van mijn ouders beide zo spontaan lachend op de bank is bv geweldig.
Als je die ziet (fb bericht Ingeborg 19-08) is verdere uitleg over de kwaliteiten van Ingeborg niet nodig.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Spontaan en gezellig. Je voelt je bij haar op je gemak wat terug te zien is op de foto's.

Pors, L.

Ik ken Ingeborg als een professionele fotograaf met passie voor haar werk, ze krijgt dingen voor elkaar en levert kwaliteit. Ze weet altijd creatieve en leuke foto oplossingen te realiseren en... Ik ken Ingeborg als een professionele fotograaf met passie voor haar werk, ze krijgt dingen voor elkaar en levert kwaliteit. Ze weet altijd creatieve en leuke foto oplossingen te realiseren en deinst niet terug voor een uitdaging. Hiernaast heeft ze geduld met haar klanten en is ze dan ook klantgericht.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Topkwaliteit tegen een goede prijs, betrokken in geheel maar ook in het detail. Creatief en ondernemend.

Kjeld van Ophem

Ik heb al 2x een fotoshoot bij Ingeborg van Bruggen gehad. Beide shoots zijn erg goed bevallen en hebben leuke en goede foto's opgeleverd!