van der Dussen-Barelds

Op 19 oktober hadden wij onze familie fotoshoot. Wij zijn heel blij met de leuke foto's. Bedankt Ingeborg.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Mooie ongedwongen foto's op een door ons zelf gekozen locatie.

Matthijs en Carla

Wij hebben Ingeborg van bruggen gevonden op google en hebben enkele fotografen gebeld en op gevoel hebben we Ingeborg uitgekozen als de fotograaf voor onze bruiloft. We hebben Ingeborg op de dag... Wij hebben Ingeborg van bruggen gevonden op google en hebben enkele fotografen gebeld en op gevoel hebben we Ingeborg uitgekozen als de fotograaf voor onze bruiloft. We hebben Ingeborg op de dag zelf ervaren als vrolijk meisje die fijngevoelig is in haar aanwijzingen om een goede foto te maken. En goede foto’s zijn het geworden, ze heeft alle belangrijke momenten goed weten vast te leggen en ook vele karakteristieke momenten die het karakter van de dag laten zien. Wij schrijven niet vaak recensies maar Ingeborg heeft zo goed werk geleverd en wij zijn op alle fronten zo tevreden met zowel haar aanwezigheid op de dag zelf als het eindresultaat, dat wij haar graag aanbevelen, aan iedereen die een belangrijke dag vast wil laten leggen. Ondanks dat wij een kritisch oog hebben vinden we haar een topper in haar vak.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

- Weet de juiste momenten te vangen
- Spontane foto's
- Weet ontspannen sfeer te creëren
- Een TOP fotograaf

Fam. Lips

Op 20 september hadden wij een fotoshoot op het strand van Hoek van Holland. Wij zijn heel blij met de foto's. We voelden ons al heel snel op ons gemak. En dat is goed te zien op de foto's. Nogmaals... Op 20 september hadden wij een fotoshoot op het strand van Hoek van Holland. Wij zijn heel blij met de foto's. We voelden ons al heel snel op ons gemak. En dat is goed te zien op de foto's. Nogmaals bedankt Ingeborg.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Mooie duidelijke en ongedwongen foto's.

marjolein vink

Op 20 september hebben we een familie shoot gedaan in het park waar mijn ouders 50 jaar geleden hun trouwfoto's hadden gemaakt. Zowaar foto's waar we ons zelf eens leuk op vonden staan! Ongedwongen... Op 20 september hebben we een familie shoot gedaan in het park waar mijn ouders 50 jaar geleden hun trouwfoto's hadden gemaakt. Zowaar foto's waar we ons zelf eens leuk op vonden staan! Ongedwongen en vrolijk; dat is de sfeer die Ingeborg echt goed kan creëren. Dank je.

Steven Christ

We hadden een shoot op het strand van Hoek van Holland.
Alles verliep precies zoals afgesproken, en de foto's zijn onwijs leuk geworden.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ze is goed in de omgang met kinderen, en weet precies op de juiste momenten een foto te maken.
We waren 5-10 minuutjes later dan afgesproken, omdat we totaal niet bekend waren in Hoek van Holland en ook daar deed ze niet moeilijk over. Gewoon even voorstellen en uitleggen wat er gaat gebeuren, en hup aan de slag. Echt top!

Corine Wolvers

Met Ingeborg een familieshoot gedaan met 16 personen bij Villa Augustus, Dordrecht. We hebben het erg naar ons zin gehad en de foto's zijn heel mooi! Mooie omgeving en de sfeer was ontspannen,... Met Ingeborg een familieshoot gedaan met 16 personen bij Villa Augustus, Dordrecht. We hebben het erg naar ons zin gehad en de foto's zijn heel mooi! Mooie omgeving en de sfeer was ontspannen, waardoor er leuke foto's uit kwamen.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ontspannen sfeer, waardoor ook leuke foto's; niet saaie 'gedwongen foto's'! Er word gezorgd voor een leuke achtergrond op de foto's.

Maaike

Een zondagmiddag op het strand van Hoek van Holland een familieshoot gehad, prachtig weer en supergave foto's!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Goede ideeën, onopvallend aanwezig en de kinderen op hele leuke momenten vastgelegd.

vera

Ingeborg zorgde voor een heel ontspannen en leuke sfeer. Was ook leuk met de kinderen en maakte ze aan het lachen. Was een top dag met top foto's!!

Lang broek

Op een zondag middag familie shoot gehad met Ingeborg en de sfeer was heel ontspannen en de foto,s zijn prachtig geworden. Wij zijn er erg blij mee.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ontspannen sfeer waardoor je dus natuurlijke foto,s krijgt.

Lenie Kok en René Plaisier

De foto's waren zeer helder, overzichtelijk en kwamen zeer goed tot hun recht. Tevens was Ingeborg onopvallend maar toch aanwezig. De zwart/wit foto's waren ook zeer verrassend. Zij is goed in haar... De foto's waren zeer helder, overzichtelijk en kwamen zeer goed tot hun recht. Tevens was Ingeborg onopvallend maar toch aanwezig. De zwart/wit foto's waren ook zeer verrassend. Zij is goed in haar vak en wij willen haar bij een ieder aanbevelen.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Haar sterke punten zijn rustig, helder en onopvallend aanwezig. Wij hebben bij haar geen zwakke punten opgemerkt.