Hollander

Ongedwongen en spontane fotografie

relaxed en spontane foto's

Jenny Aarsbergen

Ingeborg heeft een reportage gemaakt van ons huwelijk. Erge mooie foto's. Ze was er heel de dag bij, maar je merkte haar amper op en nam veel individuele foto's. Een hele mooie serie geworden waar... Ingeborg heeft een reportage gemaakt van ons huwelijk. Erge mooie foto's. Ze was er heel de dag bij, maar je merkte haar amper op en nam veel individuele foto's. Een hele mooie serie geworden waar we graag nog eens naar terugkijken.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Zoals ik boven al beschreef dat ze zich zo makkelijk bewoog tussen alle festiviteiten en zo goed de leuke/belangrijke momenten kan vastleggen.

Elly den Broeder

Ingeborg weet het beste op foto vast te leggen, ook als je denkt dat het niks kan worden

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

creatief, geduldig, supergoed in d'r vak

Ingmar & Shelly

Samen hebben wij een "loveshoot" gehad bij Fotografie Ingeborg van Bruggen. Het was een hele ontspannen middag. Foto's zijn lekker spontaan en zien er geweldig uit. Van deze fotoshoot een leuk... Samen hebben wij een "loveshoot" gehad bij Fotografie Ingeborg van Bruggen. Het was een hele ontspannen middag. Foto's zijn lekker spontaan en zien er geweldig uit. Van deze fotoshoot een leuk boekje laten maken als aandenken.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Spontane en zeer vriendelijke fotograaf. Voor 100% bezig met haar vak en zorgt ervoor dat je op gemak bent, wat de foto's uiteraard ten goede komt.

Vicky Groeneveld

Een hele gezellige fotoshoot gehad met me schoonfamilie. Was erg gezellig, en ook leuk dat je in ons thema was gekleed :)

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Hele spontane sloot. Niet heel netjes en strak.

Sandra Notenboom-Bliek

Ingeborg heeft de foto's op onze bruiloft gemaakt. Geen standaardposes en foto's, maar lekker spontaan en doen waar je je goed bij voelt. Het resultaat was prachtig en we kijken nog steeds met veel... Ingeborg heeft de foto's op onze bruiloft gemaakt. Geen standaardposes en foto's, maar lekker spontaan en doen waar je je goed bij voelt. Het resultaat was prachtig en we kijken nog steeds met veel plezier naar de foto's!

Spontane foto's!

Fam. Patty

Al diverse familie shoots gehad en ze heeft onze bruiloft gefotografeerd. Ook heeft ze dit jaar de schoolfoto's van onze kinderen gemaakt. Iedere keer weer schiet ze de mooiste plaatjes, puur... Al diverse familie shoots gehad en ze heeft onze bruiloft gefotografeerd. Ook heeft ze dit jaar de schoolfoto's van onze kinderen gemaakt. Iedere keer weer schiet ze de mooiste plaatjes, puur natuur, plaatjes vh moment. niks geposseerd of onnatuurlijk. Een TOP fotografe

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

je merkt niet eens dat ze er is en schiet toch de mooiste plaatjes. Ook heeft ze veel oog voor details die ze eruit pikt.

Anita

We hebben met de hele familie een fotoshoot gedaan en er meteen een leuk dagje uit van gemaakt. De fotoshoot met Ingeborg ging heel ontspannen en met het resultaat zijn we super blij.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

De fotoshoot gaat als vanzelf. Erg ontspannen!

Molendijk

Onze grote dag 14-08-2009! Bij Ingeborg voelde wij ons heel erg op ons gemak en de foto's + trouwalbum zijn echt prachtig geworden! We kijken er nog vaak met veel plezier naar terug hoe Ingeborg... Onze grote dag 14-08-2009! Bij Ingeborg voelde wij ons heel erg op ons gemak en de foto's + trouwalbum zijn echt prachtig geworden! We kijken er nog vaak met veel plezier naar terug hoe Ingeborg onze dag mooi heeft vast gelegd!

ongedwongen

sonjaBuwalda

Ontspannen en gezellig een geweldige fotoshoot maken

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ze is heel ontspannen en vol ideeën