Derman

Mijn foto's zagen er prachtig uit. Gewoon goed met elkaar overleggen over hoe en wat.. Daardoor werken jullie samen goed. Het belangrijkste is ontspannen tijdens de fotoshoot en dat was ook... Mijn foto's zagen er prachtig uit. Gewoon goed met elkaar overleggen over hoe en wat.. Daardoor werken jullie samen goed. Het belangrijkste is ontspannen tijdens de fotoshoot en dat was ook gebeurd. Heel erg bedankt voor het mooie foto's.

Desiree

Twee weken geleden hebben we met de familie een fotoshoot laten maken door Ingeborg. Super realaxed, en ontspannen. Vorige week een prachtige familiereportage ontvangen van Ingeborg. Wat een... Twee weken geleden hebben we met de familie een fotoshoot laten maken door Ingeborg. Super realaxed, en ontspannen. Vorige week een prachtige familiereportage ontvangen van Ingeborg. Wat een geweldig oog voor detail en wat een leuke foto's zijn het geworden. We kunnen geen keuze maken welke gaan ophangen ( alle 40 ???). Echt super!!!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Voor het eerst een fotoshoot gedaan. Weet niet wat je moet verwachten. Ingeborg stelt je heel erg op je gemak en het verliep heel natuurlijk en realaxed. Oog voor detail, creëert een prachtige... Voor het eerst een fotoshoot gedaan. Weet niet wat je moet verwachten. Ingeborg stelt je heel erg op je gemak en het verliep heel natuurlijk en realaxed. Oog voor detail, creëert een prachtige sfeer, mooie weergave echt zoals we als gezin zijn. Overtroffen ver onze verwachtingen.

Monique

Fotoshoot ter ere van 50 jarig huwelijk

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ter ere van het 50 jarig huwelijk van onze (schoon)ouders hebben we Ingeborg gevraagd voor een familiefotoshoot omdat we graag leuke en ongedwongen foto's wilden hebben van de familie. Ingeborg nam... Ter ere van het 50 jarig huwelijk van onze (schoon)ouders hebben we Ingeborg gevraagd voor een familiefotoshoot omdat we graag leuke en ongedwongen foto's wilden hebben van de familie. Ingeborg nam ons mee naar een mooi plekje aan het Spui. Door ons goede aanwijzingen te geven hoe we moesten poseren in een leuke, ontspannen sfeer zijn de foto's super geworden! De kids zouden zo in een blad kunnen, wat een fotomodellen! We zijn heel blij en tevreden met het geslaagde cadeau voor onze (schoon)ouders! Ron, Esther, Monique

Lennart

Ingeborg heeft voor mij profielfoto's gemaakt en ik ben ontzettend tevreden over het resultaat! Zeer professionele en snelle service. Kan Ingeborg een ieder van harte aanraden!

Annet Linssen

Wat een prachtige foto's hebben we gekregen; foto's van ons hele gezin aan het strand. Het ziet er heel ontspannen uit, absoluut niet geposeerd. we krijgen heel veel complimenten en we zijn er heel... Wat een prachtige foto's hebben we gekregen; foto's van ons hele gezin aan het strand. Het ziet er heel ontspannen uit, absoluut niet geposeerd. we krijgen heel veel complimenten en we zijn er heel blij mee!!

Jeroen en Astrid

Vorige week zijn wij getrouwd in Middelburg en Ingeborg was erbij voor de fotoshoot en de foto’s van de ceremonie, het diner en het feest. Een lange werkdag en ook nog eens met tropische... Vorige week zijn wij getrouwd in Middelburg en Ingeborg was erbij voor de fotoshoot en de foto’s van de ceremonie, het diner en het feest. Een lange werkdag en ook nog eens met tropische temperaturen en veel zon, maar het resultaat is geweldig. Al na een paar dagen konden we de foto’s inzien! Tijdens de fotoshoot ging alles heel ongedwongen. Gedurende de rest van de dag hadden we vaak niet eens in de gaten dat er foto’s genomen warden, maar alle belangrijke momenten zijn vastgelegd. Ingeborg dankjewel voor de prachtige herinneringen aan onze dag! Kan niet wachten tot we het boek ontvangen, maar daar heb ik alle vertrouwen in.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Duidelijke communicatie, fijn persoon en boven al prachtige foto’s!

Michel Broeders

Ingeborg heeft vandaag met ons gezin een spontane fotoshoot in Willemstad gedaan. Ze is erg vriendelijk en professioneel en vooral ook geduldig met kleine kinderen, zodat ook zij al gauw de camera... Ingeborg heeft vandaag met ons gezin een spontane fotoshoot in Willemstad gedaan. Ze is erg vriendelijk en professioneel en vooral ook geduldig met kleine kinderen, zodat ook zij al gauw de camera vergeten en daarmee juist de mooiste foto's gemaakt kunnen worden. Zeker een aanrader voor gezinnen!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Professioneel en geduldig met kleine kinderen.
Heeft veel leuke ideeën om de mooiste foto's voor elkaar te krijgen

Anouk Zwager

Ingeborg heeft mooie spontane foto's van ons gemaakt. Ze luisterde goed naar onze wensen en wist snel genoeg wat wel en niet bij ons past. De foto's kregen we de volgende dag nog toegestuurd (heel... Ingeborg heeft mooie spontane foto's van ons gemaakt. Ze luisterde goed naar onze wensen en wist snel genoeg wat wel en niet bij ons past. De foto's kregen we de volgende dag nog toegestuurd (heel veel verschillende foto's) en een paar weken later lag er ook nog een mooi boekje op de mat. Wij raden Fotografie Ingeborg van Bruggen van harte aan!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ongedwongen, luistert goed naar de wensen en komt met eigen (passende) ideetjes en supersnelle afhandeling.

Johan Weeda

Ingeborg heeft voor mij een serie zakelijke profielfoto's gemaakt.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Een dikke vijf sterren voor Fotografie Ingeborg van Bruggen!
Een dikke vijf sterren voor Fotografie Ingeborg van Bruggen!
Een duidelijke communicatie per email vooraf, ze weet de juiste locatie voor de fotoshoot en dan ook nog een supersnelle afwikkeling, resulterend in een mooie serie foto's. Bedankt, en van harte aanbevolen!

Fleur Bast

Het zijn hele mooie foto's geworden! Het was ook een leuke ongedwongen sfeer, en mooie kwaliteit!
Heel erg bedankt,