Jessica

Ingeborg heeft foto's gemaakt van ons gezin. wij hebben een erg leuke middag gehad en ook nog eens mooie foto's aan overgehouden. Om de na pret te vergroten ontvang je naast de mooi foto's (die we... Ingeborg heeft foto's gemaakt van ons gezin. wij hebben een erg leuke middag gehad en ook nog eens mooie foto's aan overgehouden. Om de na pret te vergroten ontvang je naast de mooi foto's (die we heel snel ontvingen, twee dagen nadat de foto's gemaakt waren) ook nog een leuk fotoboekje. Een echte aanrader als je eindelijk eens die spontane foto's wil van je gezin!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

ze maakt spontane en leuke foto's van goede kwaliteit. Daarnaast legt ze duidelijk uit hoe ze te werk gaat.

Andre en Gerda Oldenburger

Inge heeft ons trouwdag van begin tot het einde gefotografeerd we wouden geen standaard foto s
wat een geweldige fotograaf als je onze fotoboek bekijkt is het net een film die je afspeelt
En alles vind je er in terug vreugde emoties en niks ontgaat haar anders had ze nooit zulke mooie foto s kunnen maken
Voor een geslaagde fotoreputatie van jou dag moet je zeker bij ingeborg van Bruggen zijn

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ze ziet gewoon alles wat er gebeurd niks ontgaat haar

Schaeffer

Afgelopen weekend een familie fotoshoot van Ingeborg gehad op het strand. Het weer zat niet mee, maar ondanks dat zijn de foto's prachtig geworden!

Strik

Afgelopen week een familieshoot gedaan, zeer ontspannen. Ondanks dat de kinderen niet altijd mee wilde werken, heeft Ingeborg prachtige foto's kunnen nemen, die een herinnering voor het leven zijn.... Afgelopen week een familieshoot gedaan, zeer ontspannen. Ondanks dat de kinderen niet altijd mee wilde werken, heeft Ingeborg prachtige foto's kunnen nemen, die een herinnering voor het leven zijn. Absolute aanrader!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ingeborg is een rustige, professionele fotografe die zich zeer goed aanpast aan de omgeving en de mensen waarmee ze werkt.

Rianne

We kenden Ingeborg al van onze bruiloft, waar ze ontzettend mooie foto's maakte. Nu een gezellige fotoshoot gehad met de familie (inclusief 1 kind). Het weer werkte niet erg mee, maar op de foto... We kenden Ingeborg al van onze bruiloft, waar ze ontzettend mooie foto's maakte. Nu een gezellige fotoshoot gehad met de familie (inclusief 1 kind). Het weer werkte niet erg mee, maar op de foto ziet het er ontzettend zonnig en vrolijk uit! Ons kind had niet zoveel zin om te lachen, maar Ingeborg is er toch in geslaagd superleuke foto's van hem te maken. Echt mooie foto's om cadeau te geven aan onze ouders en om later trots op terug te kijken.

Familie Schaeffer

Helemaal blij met de resultaten van onze foto shoot op het strand van Hoek van Holland.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Lekker spontane foto's, dus niet zo stijfjes.

Murk

De gevraagde profielfotos zijn uitstekend geworden

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Hoge kwaliteit, creatief met een transparante en snelle service

Petra Teunissen

Ingeborg heeft foto's gemaakt van onze neven- en nichtendag. Ze heeft precies volgens onze opdracht gewerkt en een heel mooie reportage gemaakt, zeer vlot afgeleverd. Ze heeft een prettige... Ingeborg heeft foto's gemaakt van onze neven- en nichtendag. Ze heeft precies volgens onze opdracht gewerkt en een heel mooie reportage gemaakt, zeer vlot afgeleverd. Ze heeft een prettige persoonlijkheid en weet zich goed aan te passen aan het gezelschap dat zij fotografeert. De foto's zijn een waardevolle herinnering aan een bijzondere dag.

Suzanne Kentie

We hebben een hartstikke leuke shoot gehad met onze kinderen. Wat zijn de foto's mooi geworden! Lekker ontspannen en ongedwongen. Ondanks de harde wind heeft Ingeborg een geweldige reportage... We hebben een hartstikke leuke shoot gehad met onze kinderen. Wat zijn de foto's mooi geworden! Lekker ontspannen en ongedwongen. Ondanks de harde wind heeft Ingeborg een geweldige reportage gemaakt, super!

Corné Kievit

Superleuke shoot, veel leuke ideeën, mooje locatie uitgezocht, prachtige foto's, gewoon top!!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ideeën voor poses, locatiekeuze en natuurlijk mooie foto's.