Femke Harte

Een prettige zaak, vriendelijke mensen. goede service

Mijke

Vriendelijk personeel en de extra planken voor bij ons de in hal waren zo besteld en geleverd.

G Klaasen

Het voelde direct goed. Wij werden vriendelijk opgewacht en van koffie voorzien. Naast de goedkope prijzen vinden wij klantvriendelijkheid ook erg belangrijk! Bedankt Floorsite

Doreen

Mooie producten en erg veel keuze. Het was even zoeken maar we hebben toch voor een grenen vloer gekozen. De tips die wij kregen waren erg handig en hebben zeker geholpen. Dank je wel

Hier spreekt een tevreden klant, over de lange termijn kunnen wij nog niet oordelen maar door service raden wij Floorsite in ieder geval aan! šŸ‘

M. Coning

Alles is naar wens verlopen, vanaf het bezoek aan de showroom tot de bezorging en het leggen van de vloer.

Lorette Ruiter

Perfect bedrijf, vriendelijk en met kennis van zaken. De PVC vloer is deze week gelegd en de vloer ziet er echt subliem uit, lijkt net echt hout :)..

Reinout

Eerst meerdere keren advies over de telefoon gevraagd en werd toch verzocht even naar de winkel te komen om daar de vloeren en plinten te beoordelen. Dit is toch anders is dan op het internet. Wij... Eerst meerdere keren advies over de telefoon gevraagd en werd toch verzocht even naar de winkel te komen om daar de vloeren en plinten te beoordelen. Dit is toch anders is dan op het internet. Wij waren blij verrast omdat de kleuren toch nog erg verschilden, bedankt voor de tip!

Kwint Grooten

Prima service. We hadden onze nieuwe vloer en ondervloer buitengewoon snel in huis en de producten waren keurig verpakt! Bedankt voor de snelheid!

Isaac K

Erg vriendelijk en meedenkend personeel. Wij zijn nog steeds er blij met onze visgraat vloer