C. VAN VEEN

Fijne winkel prima advies.

We hebben een goede ervaring met Floorsite.nl. De mannen hebben ons een mooie vloer bezorgd, zijn altijd vriendelijk en zijn bereid om een stap extra te zetten wanneer nodig. In ons geval betekende... We hebben een goede ervaring met Floorsite.nl. De mannen hebben ons een mooie vloer bezorgd, zijn altijd vriendelijk en zijn bereid om een stap extra te zetten wanneer nodig. In ons geval betekende dit een extra uitzoekklus met de leverancier van de vloer. Uiteindelijk bespaarde dit ons geld, terwijl ze ons zonder dit advies misschien wel meer hadden verkopen. Kortom, betrouwbaar!

Top.
Je word goed geadviseerd en geholpen in de winkel en als je je bestelling hebt besteld kan je het snel ophalen.

P J Hilligehekken

Recht door zee en geen mooie verhaaltjes, direct to the piont,we hebben daardoor snel kunnen beslissen.de aankoop ziet er goed uit.zeer tevreden.

Dennis

Ruime keus aan mooie vloeren! Goeie begeleiding van Jasper van begin tot eind, uiteindelijk ga je de winkel uit met de vloer zoals jij het wil hebben. Je merkt dat hij dat belangrijk vindt, aanrader!

K.

Super bedrijf met mooie vloer voor zeer schappelijke prijs en fantastische service!

van de Bor

Super vriendelijke mensen! Helpen je met al je vragen en problemen onder het genot van een heerlijk bakje koffie! Een echte aanrader om naar toe te gaan voor een nieuwe vloer.

Fam. Harms

Uitermate tevreden met onze nieuwe vloer. Het contact met Jasper was zeer prettig, zowel bij aanschaf, tijdens levering en tijdens het leggen van de vloer. Aftersales ook uitstekend.

Fam. J. Hendrikx

Zeer goede en passende verkoop service, niets is te gek voor Jasper...!
Zeer goede en passende verkoop service, niets is te gek voor Jasper...!
Het leggen van ons PVC laminaat was uit de kunst, netjes gelegd en met plinten alles netjes afgewerkt, bij de "in het zicht plinten" werden zelfs nog de naadjes tussen de muur en plint afgekit.
We hebben er een mooie vloer door gekregen, de overgebleven dozen laminaat werden direct weer ingenomen en het teruggestorte bedrag stond eerder op onze bankrekening dan dat we thuis waren. Jasper bedankt voor alle goede service en zeker tot een volgende keer.!

H Bos

Jasper heeft erg goed de tijd genomen om naar onze situatie en wensen te luisteren en daarna een aantal opties voor te dragen. We hadden vooraf niet voor pvc gekozen, maar zijn er nu erg blij mee!... Jasper heeft erg goed de tijd genomen om naar onze situatie en wensen te luisteren en daarna een aantal opties voor te dragen. We hadden vooraf niet voor pvc gekozen, maar zijn er nu erg blij mee! We zouden Floorsite zeker aanbevelen!