Raja R

Vrolijke medewerkers en we zijn goed geholpen met het uitkiezen van onze nieuwe parket vloer.

Familie Teulings

Prettig geholpen in de winkel kregen van de jongeman deskundig advies.

Bootsma

Wij waren op met spoed zoek naar eiken vloer, gelukkig kon Floorsite erg snel leveren. Bedankt

Jan De bruin

Wij hebben ook een pvc vloer gekocht bij Floorsite, wij kregen een goed advies en instructies van de verkoper en de prijs was ook goed voor een mooie kwaliteit vloer
Wij zijn er ook heel...
Wij zijn er ook heel erg blij mee voelt ook lekker aan helemaal top jasper

Darryl Candiff

Jasper van Floorsite heeft mij uitstekend geholpen met het leveren van massief eiken vloerdelen vlak voor de feestdagen. Wij zijn zeer tevreden met de diensten en adviezen van Floorsite.

Lucy

Geslaagd bij Floorsite. Voor onze beneden en bovenverdieping hebben wij een klik pvc vloer aangeschaft en zelf gelegd. Wij kregen wat handige tips voor het leggen en waren binnen 2 dagen klaar.... Geslaagd bij Floorsite. Voor onze beneden en bovenverdieping hebben wij een klik pvc vloer aangeschaft en zelf gelegd. Wij kregen wat handige tips voor het leggen en waren binnen 2 dagen klaar. Bedankt voor de tips en hulp! Het enige minpuntje is dat wij best lang moesten wachten om het druk was, maar de prijs was goed en uiteindelijk dus het wachten waard.

Helvoort

Nogmaals bedankt Jasper voor de service. De nieuwe tafel en cognac stoelen staan erg stoer. Wij sturen je snel een foto. Groeten van Helvoort

Familie Clarijs

Via de buurman bij Floorsite terecht gekomen omdat wij een nieuwe vloer voor woonkamer zochten. Vorige week is de vloer gelegd en niets anders dan lof! Van het begin tot het eind goed geholpen.

Aysel B

Wij kwamen hier met redelijk wat vragen over vloerverwarming en een pvc vloer. In de winkel werden wij deskundig geadviseerd naar de mogelijkheden van een pvc vloer. Ook waren wij verrast dat de... Wij kwamen hier met redelijk wat vragen over vloerverwarming en een pvc vloer. In de winkel werden wij deskundig geadviseerd naar de mogelijkheden van een pvc vloer. Ook waren wij verrast dat de prints steeds realistischer zijn geworden! Nogmaals bedankt voor de fijne service Floorsite

Annelous

Snel geholpen en geleverd!