Martin

Op aanraden van een kennis de showroom van Floorsite bezocht voor een vloer voor ons nieuwe huis in Amersfoort (woonkamer). Zeer vriendelijk geholpen door de eigenaar die goed de tijd voor ons nam... Op aanraden van een kennis de showroom van Floorsite bezocht voor een vloer voor ons nieuwe huis in Amersfoort (woonkamer). Zeer vriendelijk geholpen door de eigenaar die goed de tijd voor ons nam en ons ook uitstekend kon meedenken welk type vloer het meest geschikt is voor ons type woning / lichtinval / vloerverwarming etc. Hele nette offerte uitgebracht die ook een stuk lager uitviel dan andere vloerzaken die we hebben bezocht. Vloer ligt inmiddels en kan niet anders zeggen dat we zeer tevreden zijn met Floorsite. Een dikke aanrader, chapeau!

Giel

We hebben een mooie laminaat vloer gekocht voor ons nieuwe huis. We hebben goede adviezen gekregen over welke vloer het beste zou passen en hoe we die kunnen onderhouden. Al met al een goede service... We hebben een mooie laminaat vloer gekocht voor ons nieuwe huis. We hebben goede adviezen gekregen over welke vloer het beste zou passen en hoe we die kunnen onderhouden. Al met al een goede service en een lekkere kop koffie.

Adam Kronenberg

Positieve ervaring! Vloer is netjes gelegd. Ik had wat te weinig pvc besteld, maar door zeer nauwkeurig werken was er geen tekort. De mannen waren netjes op tijd en hebben de rommel ook opgeruimd en... Positieve ervaring! Vloer is netjes gelegd. Ik had wat te weinig pvc besteld, maar door zeer nauwkeurig werken was er geen tekort. De mannen waren netjes op tijd en hebben de rommel ook opgeruimd en meegenomen.

Stegers

In de winkel waren ze erg geduldig omdat we veel vragen hadden. Alle vragen werden netjes beantwoord. Wij hebben nu een mooie vloer voor een lage prijs. Ben erg blij mij onze aankoop!

Een mooie laminaat vloer gekocht voor in de woonkamer, hal en keuken. Ziet er geweldig uit. Goed, snel en een goede prijs.

Dillan

Ondanks de drukte op zaterdag toch snel en goed geholpen, goede service en koffie.

S. Kaptein

Floorsite heeft voor ons de vloer gelegd en de trap bekleed met pvc. De leggers waren door files iets later dan gepland. Maar wij zijn erg blij met het resultaat, wij raden daarom Floorsite met een... Floorsite heeft voor ons de vloer gelegd en de trap bekleed met pvc. De leggers waren door files iets later dan gepland. Maar wij zijn erg blij met het resultaat, wij raden daarom Floorsite met een volle 100% aan. Bedankt

Wij hebben een houten vloer besteld via Floorsite. Jasper heeft ons erg goed geholpen, niets was te veel. Persoonlijk langsgekomen om te kijken hoe de vloer erin lag. Wij zijn erg blij met onze... Wij hebben een houten vloer besteld via Floorsite. Jasper heeft ons erg goed geholpen, niets was te veel. Persoonlijk langsgekomen om te kijken hoe de vloer erin lag. Wij zijn erg blij met onze vloer. Nogmaals bedankt voor de goede service Jasper!

Brons

Super netjes geholpen met onze pvc vloer beneden en klikpvc voor boven. Het resultaat is top! Blij zijn we met de persoonlijke service van Jasper! Hij kwam zelf een kijkje nemen bij de... Super netjes geholpen met onze pvc vloer beneden en klikpvc voor boven. Het resultaat is top! Blij zijn we met de persoonlijke service van Jasper! Hij kwam zelf een kijkje nemen bij de werkzaamheden.. de planning liep iets uit, maar is naar wens opgelost.
Zeer goede prijs en kwaileitsverhouding, wij zullen Floorsite zeker aanraden bij anderen.

Familie Kleijer

Zeer goede ervaring met Floorsite. Wij waren op zoek naar een witte laminaatvloer met V- groef die bijna nergens te krijgen was. Via een plaatje heeft Jasper deze vloer opgezocht. Wat een service.... Zeer goede ervaring met Floorsite. Wij waren op zoek naar een witte laminaatvloer met V- groef die bijna nergens te krijgen was. Via een plaatje heeft Jasper deze vloer opgezocht. Wat een service. Super tevreden met de mooie vloer.
Door de flexibele instelling, kwalitatief goede vloer en fantastische service raden wij Floorsite bij iedereen aan.