Helvoort

Nogmaals bedankt Jasper voor de service. De nieuwe tafel en cognac stoelen staan erg stoer. Wij sturen je snel een foto. Groeten van Helvoort

Familie Clarijs

Via de buurman bij Floorsite terecht gekomen omdat wij een nieuwe vloer voor woonkamer zochten. Vorige week is de vloer gelegd en niets anders dan lof! Van het begin tot het eind goed geholpen.

Aysel B

Wij kwamen hier met redelijk wat vragen over vloerverwarming en een pvc vloer. In de winkel werden wij deskundig geadviseerd naar de mogelijkheden van een pvc vloer. Ook waren wij verrast dat de... Wij kwamen hier met redelijk wat vragen over vloerverwarming en een pvc vloer. In de winkel werden wij deskundig geadviseerd naar de mogelijkheden van een pvc vloer. Ook waren wij verrast dat de prints steeds realistischer zijn geworden! Nogmaals bedankt voor de fijne service Floorsite

Annelous

Snel geholpen en geleverd!

Winkelaar

Na een tijdje zoeken naar een strakke lichte laminaatvloer voor ons appartement in Rotterdam uiteindelijk hier naar toe gereden en gelijk geslaagd, Puik werk mannen, ga zo door!

Kika

Een grenen vloer voor op zolder hier gekocht. Handige legwijzers en wij hadden de vloer snel in huis

Hoedemakers

Wij zochten een vloer voor op onze nieuwe vloerverwarming. Via het internet in Terschuur terecht gekomen. Wij werden goed geholpen door een vriendelijke jongeman. Een positieve ervaring dus

Net een laminaatvloer gekocht, service is goed en ongedwongen. Geen gladde verkoop. What you see is what you get.

Margot

Al enige tijd konden wij niet de houten vloer vinden die wij nodig hadden voor onze uitbouw. Gelukkig kwamen wij Floorsite tegen die ons de juiste vloer kon leveren. Bedankt voor de snelle service

B Bijvoet

Wij hebben onze pvc vloer bij Floorsite aangeschaft en laten leggen. Wij hadden gekozen voor de visgraat met een rand en wij zijn hier heel erg blij mee! Dank jullie wel! deze review hebben jullie... Wij hebben onze pvc vloer bij Floorsite aangeschaft en laten leggen. Wij hadden gekozen voor de visgraat met een rand en wij zijn hier heel erg blij mee! Dank jullie wel! deze review hebben jullie verdient!