Daimy M

Goede service en goedkoop, o ja en vriendelijke man in de showroom

H. Holt

25 pakken laminaat besteld. De bezorger zette de pakken netjes in de schuur omdat wij even niet thuis waren.

Marlie

Wij zijn erg tevreden over de communicatie met Floorsite medewerkers. Ze zijn geduldig, behulpzaam en denken graag mee! Ga zo door!

Wij hebben een ondervloer bij Floorsite gekocht en zijn te spreken over de kwaliteit. De vloer klinkt nu veel minder schel.

Rinke Remkes

Wij kwamen voor een laminaat vloer van FL-Floors en kregen nog wat handig advies over het zagen van planken in de hoekjes en verwarmingsbuizen, handig. Nogmaals bedankt.

Silvano

Bedankt Floorsite, super snel geleverd

Fam Roodes

Wij zijn via-via bij Floorsite gekomen en zijn erg te spreken over de service en kennis in de winkel. Wij werden snel geholpen hebben uiteindelijk een mooie vloer gekocht. super!

David Prinsen

Wij zijn zeer enthousiast over de prijs en kwaliteit verhouding. Na bestelling hadden we de vloer binnen 2 werkdagen in al thuis! Bedankt

Antoon

Betrouwbare winkel, heb de vloer online besteld en was snel geleverd. Na mijn vragen beantwoord te hebben via de telefoon had ik de order doorgezet en nog steeds geen spijt. Antoon

Nicolai L

Prima website en eigenschappen bij het product zijn ook duidelijk genoeg, komt goed overeen met de showroom waar wij hartelijk ontvangen werden. kortom een geslaagde middag