Suzan

Netjes te woord gestaan aan de telefoon, wij hadden een erg moeilijke vraag. De uitkomst was dat ze ons konden helpen met een aantal planken die op maat gemaakt moesten worden. Dus wij zijn erg... Netjes te woord gestaan aan de telefoon, wij hadden een erg moeilijke vraag. De uitkomst was dat ze ons konden helpen met een aantal planken die op maat gemaakt moesten worden. Dus wij zijn erg blij omdat we nu niet een hele nieuwe vloer moeten kopen. Bedankt hoor.

Anton Kwakkenbos

De vloer was zeer makkelijk te leggen en wij waren er dan ook snel klaar mee! De bijpassende plinten staan er goed bij.

J Verkuil

Afgelopen week onze bestelling na een bezoek aan de showroom geplaatst op Floorsite.nl. Wij kregen snel bericht terug dat de vloer binnen 2 dagen geleverd zou worden. Hij ligt nu klaar in de... Afgelopen week onze bestelling na een bezoek aan de showroom geplaatst op Floorsite.nl. Wij kregen snel bericht terug dat de vloer binnen 2 dagen geleverd zou worden. Hij ligt nu klaar in de woonkamer om gelegd te worden. Dit weekend gaan wij dit doen. Dank jullie wel. Gr. Verkuil

De vloeren in showroom zijn van degelijke kwaliteit en de klantvriendelijkheid in de winkel is uiterst vriendelijk. Kortom; een dikke aanrader!

Marcel

Alle werkzaamheden en bestelmomenten erg vlot gelopen. Alle bestelde spullen in goede staat en goed ingepakt ontvangen. Erg leuk zo een nieuwe vloer en Floorsite is zeker voor herhaling vatbaar. Thx

De geluiddempende ondervloer die ons werd aangeraden is echt super. Veel minder geluid bij het lopen. het wooncomfort is er een flink stuk op voorruit gegaan.

Wingelman

De vloer werd snel geleverd en vakkundig gelegd zoals afgesproken. Bedankt Floorsite en Johan voor het leggen.

C. Drum

Heerlijke website, Erg duidelijken de vloer was zo besteld en geleverd.

Goede prijs -kwaliteits verhouding, het zou handig zijn om bij de producten die geleverd worden, ook de instructies toe te voegen.

Richard

Voor het eerst een bestelling geplaatst bij Floorsite. Van het plaatsen van de bestelling tot de levering en het leggen van de vloer hebben wij Floorsite als een zeer professioneel bedrijf ervaren.... Voor het eerst een bestelling geplaatst bij Floorsite. Van het plaatsen van de bestelling tot de levering en het leggen van de vloer hebben wij Floorsite als een zeer professioneel bedrijf ervaren. Ga zo door zouden wij zeggen.