M.P.S, Amersfoort.

De houten vloer die ik bij Floorsite heb gekocht en door hen is gelegd is de Eiken Multiplank wit uv-geolied.
Wat een mooie uitstraling: een stijlvolle basis voor mijn appartement. En een weldaad voor mijn voeten.
De service en het contact met de medewerkers van Floorsite heb ik als heel goed en prettig ervaren.

R.E.Smit

Prima ontvangst door ervaren specialist op vloeren gebied. Wij hebben mede daardoor de juiste keuze gemaakt.

Richard

Zeer vriendelijke mensen die absoluut met je meedenken en hun best voor je doen. Je bent er echt klant. Contact is snel en direct. De winkel is goed overzichtelijk en je kunt er in alle rust kijken.

Dink en Carla

Mooie vloeren, erg goede service en flexibel

Rijk Riksen

Groot assortiment aan prachtige vloeren
Fijne mensen om zaken mee te doen en goede service en belangrijk eerlijke mensen. Ben super te vreden over de geleverde vloer . Aanrader

Leon Vankan

Vandaag eiken vloerplanken ontvangen. 24 cm. breed. Prachtig!!

Sonja Paasse-Ploeg

Heel erg fijne zaak, werden erg
vriendelijk ontvangen en kregen deskundig advies !
Net voor de "corona- tijd" besteld werden keurig op de hoogte gehouden over de levertijd!
Zijn...
Heel erg fijne zaak, werden erg
vriendelijk ontvangen en kregen deskundig advies !
Zijn heel erg blij met onze vloer!!
Bedankt !

Ben heel tevreden met de vloer (pvc). Mooie kleur, makkelijk te leggen. Jasper kwam nog even kijken of het leggen goed ging. Heel attent!

Engeline

Snel en goed geholpen. Er ligt veel voorraad, we konden gelijk de vloer komen ophalen omdat we een paar planken tekort kwamen. Genoeg keus in allerlei vloeren.

Buds Tolhuis no11

Hartelijk en heel betrouwbaar bedrijf. We zijn er heel kundig geholpen en hebben goede adviezen gekregen. Bij ons betrof het een vloer die intensief gebruikt wordt. De persoonlijke benadering en... Hartelijk en heel betrouwbaar bedrijf. We zijn er heel kundig geholpen en hebben goede adviezen gekregen. Bij ons betrof het een vloer die intensief gebruikt wordt. De persoonlijke benadering en oprechte interesse is echt heel fijn. We zijn heel blij met het resultaat!