Dennis

Ruime keus aan mooie vloeren! Goeie begeleiding van Jasper van begin tot eind, uiteindelijk ga je de winkel uit met de vloer zoals jij het wil hebben. Je merkt dat hij dat belangrijk vindt, aanrader!

K.

Super bedrijf met mooie vloer voor zeer schappelijke prijs en fantastische service!

van de Bor

Super vriendelijke mensen! Helpen je met al je vragen en problemen onder het genot van een heerlijk bakje koffie! Een echte aanrader om naar toe te gaan voor een nieuwe vloer.

Fam. Harms

Uitermate tevreden met onze nieuwe vloer. Het contact met Jasper was zeer prettig, zowel bij aanschaf, tijdens levering en tijdens het leggen van de vloer. Aftersales ook uitstekend.

Fam. J. Hendrikx

Zeer goede en passende verkoop service, niets is te gek voor Jasper...!
Zeer goede en passende verkoop service, niets is te gek voor Jasper...!
Het leggen van ons PVC laminaat was uit de kunst, netjes gelegd en met plinten alles netjes afgewerkt, bij de "in het zicht plinten" werden zelfs nog de naadjes tussen de muur en plint afgekit.
We hebben er een mooie vloer door gekregen, de overgebleven dozen laminaat werden direct weer ingenomen en het teruggestorte bedrag stond eerder op onze bankrekening dan dat we thuis waren. Jasper bedankt voor alle goede service en zeker tot een volgende keer.!

H Bos

Jasper heeft erg goed de tijd genomen om naar onze situatie en wensen te luisteren en daarna een aantal opties voor te dragen. We hadden vooraf niet voor pvc gekozen, maar zijn er nu erg blij mee!... Jasper heeft erg goed de tijd genomen om naar onze situatie en wensen te luisteren en daarna een aantal opties voor te dragen. We hadden vooraf niet voor pvc gekozen, maar zijn er nu erg blij mee! We zouden Floorsite zeker aanbevelen!

Frans

Fijn en goed geadviseerd, een prettige communicatie met Jasper. Prettige ervaring!

Freek

Super bedrijf! We hebben een vloer aangekocht die we zelf hebben gelegd. Na het aanbrengen van de egaline was de vloer nog steeds niet vlak. Jasper is zelf langs gekomen en heeft zelfs nog geholpen... Super bedrijf! We hebben een vloer aangekocht die we zelf hebben gelegd. Na het aanbrengen van de egaline was de vloer nog steeds niet vlak. Jasper is zelf langs gekomen en heeft zelfs nog geholpen met een nieuwe laag egaline. Wat een super service! Dit bedrijf is van harte aan te bevelen!

Zeer tevreden, een echt no nonsens bedrijf. Komen afspraken na en hebben een prima legservice. Een verademing t.o.v de vele zaken die we eerst bezocht hebben.

Wout Smelt

Aangezien ik zelf weinig verstand van vloeren heb was Floorsite een uitkomst. Ik had het gevoel dat ik meegenomen werd bij alle keuzes welke ik diende te maken en ben meer dan tevreden over het... Aangezien ik zelf weinig verstand van vloeren heb was Floorsite een uitkomst. Ik had het gevoel dat ik meegenomen werd bij alle keuzes welke ik diende te maken en ben meer dan tevreden over het eindresultaat.