Marco van Veldhuizen

Wij waren op hele korte termijn op zoek naar een nieuwe laminaatvloer. We zijn erg slagvaardig en prettig geholpen door Jasper. Het was snel schakelen en we zijn uitermate tevreden!

J vermeer

Floorsite bevalt mij uitstekend qua levering/leggen van de vloer en de rest van de afhandeling !!!echt top van a tot z klopt alles!!

Wim

Plezierige mensen om zaken mee te doen en plaatselijke ondernemers steunen geeft ook een goed gevoel!

E

Prettig in communicatie en denken mee

Roland

Kennis, kunde en vriendelijkheid komen samen bij Floorsite.
Top bedrijf. Met veel plezier er een stuk voor omgereden.

Bij Hen

Super aardige verkopers en begeleiding

Kennely Adamus

Mooie laminaat en plinten kunnen kopen waar ik naar opzoek was. Goeie kwaliteit en super goeie service. Goed bereikbaar met al je vragen en denken met je mee. Nogmaals bedankt Floorsite!

Walter en Joke Nederkoorn

Wij zijn heel blij met onze mooie pvc vloer.
Vakkundig gelegd en netjes afgewerkt met een hoge plint en keurig gekit.
Toppie Jasper Wij zijn heel tevreden.

M.P.S, Amersfoort.

De houten vloer die ik bij Floorsite heb gekocht en door hen is gelegd is de Eiken Multiplank wit uv-geolied.
Wat een mooie uitstraling: een stijlvolle basis voor mijn appartement. En een weldaad voor mijn voeten.
De service en het contact met de medewerkers van Floorsite heb ik als heel goed en prettig ervaren.