Frans

Fijn en goed geadviseerd, een prettige communicatie met Jasper. Prettige ervaring!

Freek

Super bedrijf! We hebben een vloer aangekocht die we zelf hebben gelegd. Na het aanbrengen van de egaline was de vloer nog steeds niet vlak. Jasper is zelf langs gekomen en heeft zelfs nog geholpen... Super bedrijf! We hebben een vloer aangekocht die we zelf hebben gelegd. Na het aanbrengen van de egaline was de vloer nog steeds niet vlak. Jasper is zelf langs gekomen en heeft zelfs nog geholpen met een nieuwe laag egaline. Wat een super service! Dit bedrijf is van harte aan te bevelen!

Zeer tevreden, een echt no nonsens bedrijf. Komen afspraken na en hebben een prima legservice. Een verademing t.o.v de vele zaken die we eerst bezocht hebben.

Wout Smelt

Aangezien ik zelf weinig verstand van vloeren heb was Floorsite een uitkomst. Ik had het gevoel dat ik meegenomen werd bij alle keuzes welke ik diende te maken en ben meer dan tevreden over het... Aangezien ik zelf weinig verstand van vloeren heb was Floorsite een uitkomst. Ik had het gevoel dat ik meegenomen werd bij alle keuzes welke ik diende te maken en ben meer dan tevreden over het eindresultaat.

Martin

Op aanraden van een kennis de showroom van Floorsite bezocht voor een vloer voor ons nieuwe huis in Amersfoort (woonkamer). Zeer vriendelijk geholpen door de eigenaar die goed de tijd voor ons nam... Op aanraden van een kennis de showroom van Floorsite bezocht voor een vloer voor ons nieuwe huis in Amersfoort (woonkamer). Zeer vriendelijk geholpen door de eigenaar die goed de tijd voor ons nam en ons ook uitstekend kon meedenken welk type vloer het meest geschikt is voor ons type woning / lichtinval / vloerverwarming etc. Hele nette offerte uitgebracht die ook een stuk lager uitviel dan andere vloerzaken die we hebben bezocht. Vloer ligt inmiddels en kan niet anders zeggen dat we zeer tevreden zijn met Floorsite. Een dikke aanrader, chapeau!

Giel

We hebben een mooie laminaat vloer gekocht voor ons nieuwe huis. We hebben goede adviezen gekregen over welke vloer het beste zou passen en hoe we die kunnen onderhouden. Al met al een goede service... We hebben een mooie laminaat vloer gekocht voor ons nieuwe huis. We hebben goede adviezen gekregen over welke vloer het beste zou passen en hoe we die kunnen onderhouden. Al met al een goede service en een lekkere kop koffie.

Adam Kronenberg

Positieve ervaring! Vloer is netjes gelegd. Ik had wat te weinig pvc besteld, maar door zeer nauwkeurig werken was er geen tekort. De mannen waren netjes op tijd en hebben de rommel ook opgeruimd en... Positieve ervaring! Vloer is netjes gelegd. Ik had wat te weinig pvc besteld, maar door zeer nauwkeurig werken was er geen tekort. De mannen waren netjes op tijd en hebben de rommel ook opgeruimd en meegenomen.

Stegers

In de winkel waren ze erg geduldig omdat we veel vragen hadden. Alle vragen werden netjes beantwoord. Wij hebben nu een mooie vloer voor een lage prijs. Ben erg blij mij onze aankoop!

Een mooie laminaat vloer gekocht voor in de woonkamer, hal en keuken. Ziet er geweldig uit. Goed, snel en een goede prijs.

Dillan

Ondanks de drukte op zaterdag toch snel en goed geholpen, goede service en koffie.