De geluiddempende ondervloer die ons werd aangeraden is echt super. Veel minder geluid bij het lopen. het wooncomfort is er een flink stuk op voorruit gegaan.

Wingelman

De vloer werd snel geleverd en vakkundig gelegd zoals afgesproken. Bedankt Floorsite en Johan voor het leggen.

C. Drum

Heerlijke website, Erg duidelijken de vloer was zo besteld en geleverd.

Goede prijs -kwaliteits verhouding, het zou handig zijn om bij de producten die geleverd worden, ook de instructies toe te voegen.

Richard

Voor het eerst een bestelling geplaatst bij Floorsite. Van het plaatsen van de bestelling tot de levering en het leggen van de vloer hebben wij Floorsite als een zeer professioneel bedrijf ervaren.... Voor het eerst een bestelling geplaatst bij Floorsite. Van het plaatsen van de bestelling tot de levering en het leggen van de vloer hebben wij Floorsite als een zeer professioneel bedrijf ervaren. Ga zo door zouden wij zeggen.

Ik ben 100% tevreden en wil dit ook graag met andere delen. Wij kochten onze eerste vloer bij een andere partij maar dat was van erg slechte kwaliteit. Door voor een betere kwaliteitsvloer van... Ik ben 100% tevreden en wil dit ook graag met andere delen. Wij kochten onze eerste vloer bij een andere partij maar dat was van erg slechte kwaliteit. Door voor een betere kwaliteitsvloer van Floorsite te kiezen waren wij wel iets meer kwijt maar hij ligt er mooi in en je ziet het verschil!

familie Rozendaal

Onlangs onze tweede vloer gekocht voor ons nieuwe huis in Wageningen. De vloer die wij als eerste gekocht hebben ligt nog in ons oude huis en wij wilden graag dezelfde vloer in ons nieuwe huis.... Onlangs onze tweede vloer gekocht voor ons nieuwe huis in Wageningen. De vloer die wij als eerste gekocht hebben ligt nog in ons oude huis en wij wilden graag dezelfde vloer in ons nieuwe huis. Wederom bedankt Floorsite. Groetjes familie Rozendaal

Wingelman

Prima en degelijk product. Ook de extra geleverde vloer olie is van uitstekende kwaliteit

D. Smid

Goede en vriendelijke mensen, die natuurlijk ook fouten maken. Ik kreeg de verkeerde plinten geleverd, maar de volgende dag had ik de goede plinten al in huis. Super service!

Kaitlyn B.

Zeer goed geholpen via de e-mail en later in de winkel. Wij hebben voor ons gevoel een mooi deal kunnen maken met Floorsite. De vloer wordt volgende week geleverd.