Jorit

Onlangs hebben wij een pvc gekocht in terschuur, bedankt Jasper, ga zo door!

E van Elten

Wij waren op zoek naar een goede PVC vloer voor onze keuken. Kwamen hier bij Floorsite via een tip van een vakman die ons er op attendeerde. Hier aangekomen kregen wij deskundig advies van Jasper... Wij waren op zoek naar een goede PVC vloer voor onze keuken. Kwamen hier bij Floorsite via een tip van een vakman die ons er op attendeerde. Hier aangekomen kregen wij deskundig advies van Jasper en Tim. Door dit advies zijn we uitgekomen op een mooie kwalitatieve goede vloer en ondervloer voor een mooie prijs.

FLOORSITE ga zo door en we zullen de zaak zeker aan bevelen bij vrienden en kennissen.

Jannette en Erik

fam. Cummings

Veel keuze in vloeren , super klantenservice ! ( ook al was het in de buurt , Jasper kwam zelf het resultaat van het leggen nog even bekijken ) en voor de leggers Ferry en Patrick ….. het ligt er... Veel keuze in vloeren , super klantenservice ! ( ook al was het in de buurt , Jasper kwam zelf het resultaat van het leggen nog even bekijken ) en voor de leggers Ferry en Patrick ….. het ligt er mooi en strak in !
Heel erg blij met onze nieuwe pvc vloer !
Floorsite , wij zullen jullie zeker aanbevelen !!

Grol

Behulpzaam en goede zaak voor goed advies.

Raja R

Vrolijke medewerkers en we zijn goed geholpen met het uitkiezen van onze nieuwe parket vloer.

Familie Teulings

Prettig geholpen in de winkel kregen van de jongeman deskundig advies.

Bootsma

Wij waren op met spoed zoek naar eiken vloer, gelukkig kon Floorsite erg snel leveren. Bedankt

Jan De bruin

Wij hebben ook een pvc vloer gekocht bij Floorsite, wij kregen een goed advies en instructies van de verkoper en de prijs was ook goed voor een mooie kwaliteit vloer
Wij zijn er ook heel...
Wij zijn er ook heel erg blij mee voelt ook lekker aan helemaal top jasper

Darryl Candiff

Jasper van Floorsite heeft mij uitstekend geholpen met het leveren van massief eiken vloerdelen vlak voor de feestdagen. Wij zijn zeer tevreden met de diensten en adviezen van Floorsite.

Lucy

Geslaagd bij Floorsite. Voor onze beneden en bovenverdieping hebben wij een klik pvc vloer aangeschaft en zelf gelegd. Wij kregen wat handige tips voor het leggen en waren binnen 2 dagen klaar.... Geslaagd bij Floorsite. Voor onze beneden en bovenverdieping hebben wij een klik pvc vloer aangeschaft en zelf gelegd. Wij kregen wat handige tips voor het leggen en waren binnen 2 dagen klaar. Bedankt voor de tips en hulp! Het enige minpuntje is dat wij best lang moesten wachten om het druk was, maar de prijs was goed en uiteindelijk dus het wachten waard.