M. Coning

Alles is naar wens verlopen, vanaf het bezoek aan de showroom tot de bezorging en het leggen van de vloer.

Lorette Ruiter

Perfect bedrijf, vriendelijk en met kennis van zaken. De PVC vloer is deze week gelegd en de vloer ziet er echt subliem uit, lijkt net echt hout :)..

Reinout

Eerst meerdere keren advies over de telefoon gevraagd en werd toch verzocht even naar de winkel te komen om daar de vloeren en plinten te beoordelen. Dit is toch anders is dan op het internet. Wij... Eerst meerdere keren advies over de telefoon gevraagd en werd toch verzocht even naar de winkel te komen om daar de vloeren en plinten te beoordelen. Dit is toch anders is dan op het internet. Wij waren blij verrast omdat de kleuren toch nog erg verschilden, bedankt voor de tip!

Kwint Grooten

Prima service. We hadden onze nieuwe vloer en ondervloer buitengewoon snel in huis en de producten waren keurig verpakt! Bedankt voor de snelheid!

Isaac K

Erg vriendelijk en meedenkend personeel. Wij zijn nog steeds er blij met onze visgraat vloer

Marnix Hofste

Wat een snelle service, had de laminaat 's avonds besteld en het werd de volgende dag al verzonden. Nogmaals vriendelijk bedankt!

K. Balvert

Goede snelle levering. Verder duidelijke site. De ondervloer legt fantastisch en ik ben benieuwd straks naar de warmtegeleiding. Kortom een tevreden klant.

Sjon Oldenhof

Goeie service. En vooral klant vriendelijk. De showroom heeft een ruim assortiment en wij hadden onze keuze snel gemaakt.

Lars

Snelle levering. Goede prijs/kwaliteit.

D. Cox

Fijne communicatie met Floorsite. Ik had diverse vragen over welk type houten vloer wij moesten aanschaffen, uiteindelijk is onze keuze op een multiplank vloer gevallen. Hij ligt er nu al een maand... Fijne communicatie met Floorsite. Ik had diverse vragen over welk type houten vloer wij moesten aanschaffen, uiteindelijk is onze keuze op een multiplank vloer gevallen. Hij ligt er nu al een maand en wij zijn nog steeds super blij met deze keuze!