Leon Vankan

Vandaag eiken vloerplanken ontvangen. 24 cm. breed. Prachtig!!

Sonja Paasse-Ploeg

Heel erg fijne zaak, werden erg
vriendelijk ontvangen en kregen deskundig advies !
Net voor de "corona- tijd" besteld werden keurig op de hoogte gehouden over de levertijd!
Zijn...
Heel erg fijne zaak, werden erg
vriendelijk ontvangen en kregen deskundig advies !
Zijn heel erg blij met onze vloer!!
Bedankt !

Ben heel tevreden met de vloer (pvc). Mooie kleur, makkelijk te leggen. Jasper kwam nog even kijken of het leggen goed ging. Heel attent!

Engeline

Snel en goed geholpen. Er ligt veel voorraad, we konden gelijk de vloer komen ophalen omdat we een paar planken tekort kwamen. Genoeg keus in allerlei vloeren.

Buds Tolhuis no11

Hartelijk en heel betrouwbaar bedrijf. We zijn er heel kundig geholpen en hebben goede adviezen gekregen. Bij ons betrof het een vloer die intensief gebruikt wordt. De persoonlijke benadering en... Hartelijk en heel betrouwbaar bedrijf. We zijn er heel kundig geholpen en hebben goede adviezen gekregen. Bij ons betrof het een vloer die intensief gebruikt wordt. De persoonlijke benadering en oprechte interesse is echt heel fijn. We zijn heel blij met het resultaat!

C. VAN VEEN

Fijne winkel prima advies.

We hebben een goede ervaring met Floorsite.nl. De mannen hebben ons een mooie vloer bezorgd, zijn altijd vriendelijk en zijn bereid om een stap extra te zetten wanneer nodig. In ons geval betekende... We hebben een goede ervaring met Floorsite.nl. De mannen hebben ons een mooie vloer bezorgd, zijn altijd vriendelijk en zijn bereid om een stap extra te zetten wanneer nodig. In ons geval betekende dit een extra uitzoekklus met de leverancier van de vloer. Uiteindelijk bespaarde dit ons geld, terwijl ze ons zonder dit advies misschien wel meer hadden verkopen. Kortom, betrouwbaar!

Top.
Je word goed geadviseerd en geholpen in de winkel en als je je bestelling hebt besteld kan je het snel ophalen.

P J Hilligehekken

Recht door zee en geen mooie verhaaltjes, direct to the piont,we hebben daardoor snel kunnen beslissen.de aankoop ziet er goed uit.zeer tevreden.

Dennis

Ruime keus aan mooie vloeren! Goeie begeleiding van Jasper van begin tot eind, uiteindelijk ga je de winkel uit met de vloer zoals jij het wil hebben. Je merkt dat hij dat belangrijk vindt, aanrader!