Suusje

Wij werden goed onthaald met een kopje koffie en kregen goed advies, uiteindelijk erg tevreden met de nieuwe vloer op zolder.

Luuk

Wij kwamen voor een laminaat vloer maar werden verliefd op de boomstamtafel en stoelen. Deze staat nu mooi in onze woonkamer. Super blij hier

Egberts

Wij waren opzoek naar een pvc visgraat vloer en kwamen bij Floorsite terecht. Wij hebben een pvc vloer besteld en hij wordt deze week gelegd, tot nu toe erg te spreken over Floorsite

Lindert V.

Wij zijn erg goed geholpen in de winkel ook al was die nog niet helemaal af. Duidelijk assortiment en goede servic

Pien

Wij zijn goed geholpen in winkel. Het was een stukje rijden maar we kregen een tip om even langs het oude Speelgoed en Ambachten museum te gaan in Terschuur en dit vond vooral ons zoontje erg leuk.

S. Dirksen

Wij hebben gekozen voor een geborstelde eiken vloer, en vinden de vloer nog steeds super mooi.

Dolf Pijlman

Het bedrijf gebruikt mooie materiaal en de afwerking in de showroom is mooi. Wij werden snel en vakkundig geholpen. De keuze was door ons daarom ook snel gemaakt. Nogmaals hartelijk bedankt

Daan

De geleverde ondervloer is makkelijk op maat te maken zoals in de winkel verteld was. De vloer ziet er mooi uit. bedankt voor het advies

M Wolter

Moderne winkel met alle producten die snel leverbaar zijn. Kortom een goede ervaring voor ons met Floorsite