Marnix Hofste

Wat een snelle service, had de laminaat 's avonds besteld en het werd de volgende dag al verzonden. Nogmaals vriendelijk bedankt!

K. Balvert

Goede snelle levering. Verder duidelijke site. De ondervloer legt fantastisch en ik ben benieuwd straks naar de warmtegeleiding. Kortom een tevreden klant.

Sjon Oldenhof

Goeie service. En vooral klant vriendelijk. De showroom heeft een ruim assortiment en wij hadden onze keuze snel gemaakt.

Lars

Snelle levering. Goede prijs/kwaliteit.

D. Cox

Fijne communicatie met Floorsite. Ik had diverse vragen over welk type houten vloer wij moesten aanschaffen, uiteindelijk is onze keuze op een multiplank vloer gevallen. Hij ligt er nu al een maand... Fijne communicatie met Floorsite. Ik had diverse vragen over welk type houten vloer wij moesten aanschaffen, uiteindelijk is onze keuze op een multiplank vloer gevallen. Hij ligt er nu al een maand en wij zijn nog steeds super blij met deze keuze!

Suzan

Netjes te woord gestaan aan de telefoon, wij hadden een erg moeilijke vraag. De uitkomst was dat ze ons konden helpen met een aantal planken die op maat gemaakt moesten worden. Dus wij zijn erg... Netjes te woord gestaan aan de telefoon, wij hadden een erg moeilijke vraag. De uitkomst was dat ze ons konden helpen met een aantal planken die op maat gemaakt moesten worden. Dus wij zijn erg blij omdat we nu niet een hele nieuwe vloer moeten kopen. Bedankt hoor.

Anton Kwakkenbos

De vloer was zeer makkelijk te leggen en wij waren er dan ook snel klaar mee! De bijpassende plinten staan er goed bij.

J Verkuil

Afgelopen week onze bestelling na een bezoek aan de showroom geplaatst op Floorsite.nl. Wij kregen snel bericht terug dat de vloer binnen 2 dagen geleverd zou worden. Hij ligt nu klaar in de... Afgelopen week onze bestelling na een bezoek aan de showroom geplaatst op Floorsite.nl. Wij kregen snel bericht terug dat de vloer binnen 2 dagen geleverd zou worden. Hij ligt nu klaar in de woonkamer om gelegd te worden. Dit weekend gaan wij dit doen. Dank jullie wel. Gr. Verkuil

De vloeren in showroom zijn van degelijke kwaliteit en de klantvriendelijkheid in de winkel is uiterst vriendelijk. Kortom; een dikke aanrader!

Marcel

Alle werkzaamheden en bestelmomenten erg vlot gelopen. Alle bestelde spullen in goede staat en goed ingepakt ontvangen. Erg leuk zo een nieuwe vloer en Floorsite is zeker voor herhaling vatbaar. Thx