Roland

Kennis, kunde en vriendelijkheid komen samen bij Floorsite.
Top bedrijf. Met veel plezier er een stuk voor omgereden.

Bij Hen

Super aardige verkopers en begeleiding

Kennely Adamus

Mooie laminaat en plinten kunnen kopen waar ik naar opzoek was. Goeie kwaliteit en super goeie service. Goed bereikbaar met al je vragen en denken met je mee. Nogmaals bedankt Floorsite!

Walter en Joke Nederkoorn

Wij zijn heel blij met onze mooie pvc vloer.
Vakkundig gelegd en netjes afgewerkt met een hoge plint en keurig gekit.
Toppie Jasper Wij zijn heel tevreden.

M.P.S, Amersfoort.

De houten vloer die ik bij Floorsite heb gekocht en door hen is gelegd is de Eiken Multiplank wit uv-geolied.
Wat een mooie uitstraling: een stijlvolle basis voor mijn appartement. En een weldaad voor mijn voeten.
De service en het contact met de medewerkers van Floorsite heb ik als heel goed en prettig ervaren.

R.E.Smit

Prima ontvangst door ervaren specialist op vloeren gebied. Wij hebben mede daardoor de juiste keuze gemaakt.

Richard

Zeer vriendelijke mensen die absoluut met je meedenken en hun best voor je doen. Je bent er echt klant. Contact is snel en direct. De winkel is goed overzichtelijk en je kunt er in alle rust kijken.

Dink en Carla

Mooie vloeren, erg goede service en flexibel

Rijk Riksen

Groot assortiment aan prachtige vloeren
Fijne mensen om zaken mee te doen en goede service en belangrijk eerlijke mensen. Ben super te vreden over de geleverde vloer . Aanrader