Tineke

Wij hebben bij Floorsite een nieuwe lamelparket vloer gekocht. In de winkel hadden wij gekozen voor een wat wildere vloer en nu eenmaal deze vloer ligt zijn wij er erg blij mee! Petje af voor de... Wij hebben bij Floorsite een nieuwe lamelparket vloer gekocht. In de winkel hadden wij gekozen voor een wat wildere vloer en nu eenmaal deze vloer ligt zijn wij er erg blij mee! Petje af voor de service

Hoge kwaliteit en een professioneel team: Wij zijn super blij met onze nieuwe PVC vloer.

Groothof

Zeer snelle levering, Had de vloer de volgende dag al in huis

C. Blikman

Prettig ontvangen in de showroom. De verkoper had alle tijd en we werden van een lekker kopje koffie voorzien. Hij luisterde goed naar onze ideeën en gaf passend extra advies. Overzichtelijke... Prettig ontvangen in de showroom. De verkoper had alle tijd en we werden van een lekker kopje koffie voorzien. Hij luisterde goed naar onze ideeën en gaf passend extra advies. Overzichtelijke showroom met voor ieder wat wils. Dank je wel. Carlijn

Koestra

Na 15 jaar genoten te hebben van een houten vloer nu voor ons nieuwe appartement een laminaatvloer besteld. Vriendelijke jongeman in de winkel

Vloeren liggen erg mooi en strak in huis. De legger vinden wij een harde en correcte werker.

Joke

Toppie en vol lof over de plaatsing van de vloer. Service in de winkel ook dikke prima

Christiaan

Prima voor als je zoek bent naar een PVC vloer. Firma Floorsite doen wat ze beloven en staan voor je klaar.

Mijn vrouw en ik waren op zoek naar een 80m2 visgraat vloer en vonden Floorsite. De nieuwe showroom ziet er subliem uit (het was nog niet helemaal af, maar er werd hard gewerkt) We werden tussen het... Mijn vrouw en ik waren op zoek naar een 80m2 visgraat vloer en vonden Floorsite. De nieuwe showroom ziet er subliem uit (het was nog niet helemaal af, maar er werd hard gewerkt) We werden tussen het klussen door goed geholpen en ook onze telefonische vragen werden altijd netjes beantwoord

Janneke Bove

Vanuit Utrecht was de showroom snel te bereiken. Personeel wat goed op de hoogte was van de laatste trends en technieken.