W Blommers

Na een tip te hebben gekregen van een buurman, zijn wij vorige week langs Floorsite gereden. Onze eerste indruk was uitstekend en de vloer wordt morgen bezorgd. Tot nu toe zijn wij erg te spreken... Na een tip te hebben gekregen van een buurman, zijn wij vorige week langs Floorsite gereden. Onze eerste indruk was uitstekend en de vloer wordt morgen bezorgd. Tot nu toe zijn wij erg te spreken over de service. Groeten Wijnanda

Anne

Via het internet een vloer besteld. De grenen vloer werd snel geleverd. Erg snelle service en de medewerkers zijn goed bereikbaar

R Dijkema

Zeer tevreden met het eindresultaat. De vloer is goed gelegd door een vriendelijke jongeman.

Carlijn

In de winkel werden wij heel vriendelijk en goed geholpen, gaf gelijk een goed gevoel toen wij binnen waren. Het was jammer dat de winkel nog niet helemaal was, maar wij konden er goed doorheen... In de winkel werden wij heel vriendelijk en goed geholpen, gaf gelijk een goed gevoel toen wij binnen waren. Het was jammer dat de winkel nog niet helemaal was, maar wij konden er goed doorheen kijken! Volgens mij wordt de winkel een goede aanwinst voor Terschuur. Nogmaals vriendelijke bedankt

Tineke

Wij hebben bij Floorsite een nieuwe lamelparket vloer gekocht. In de winkel hadden wij gekozen voor een wat wildere vloer en nu eenmaal deze vloer ligt zijn wij er erg blij mee! Petje af voor de... Wij hebben bij Floorsite een nieuwe lamelparket vloer gekocht. In de winkel hadden wij gekozen voor een wat wildere vloer en nu eenmaal deze vloer ligt zijn wij er erg blij mee! Petje af voor de service

Hoge kwaliteit en een professioneel team: Wij zijn super blij met onze nieuwe PVC vloer.

Groothof

Zeer snelle levering, Had de vloer de volgende dag al in huis

C. Blikman

Prettig ontvangen in de showroom. De verkoper had alle tijd en we werden van een lekker kopje koffie voorzien. Hij luisterde goed naar onze ideeën en gaf passend extra advies. Overzichtelijke... Prettig ontvangen in de showroom. De verkoper had alle tijd en we werden van een lekker kopje koffie voorzien. Hij luisterde goed naar onze ideeën en gaf passend extra advies. Overzichtelijke showroom met voor ieder wat wils. Dank je wel. Carlijn

Koestra

Na 15 jaar genoten te hebben van een houten vloer nu voor ons nieuwe appartement een laminaatvloer besteld. Vriendelijke jongeman in de winkel

Vloeren liggen erg mooi en strak in huis. De legger vinden wij een harde en correcte werker.